חברת INCA קיימת כבר 16 שנה ופועלת בתחום השיווק הדיגיטלי כמעט מאז שנכנס לעולמנו. אחרי שצברנו ניסיון משמעותי בתחום ובנינו אסטרטגיות שיווק, החלטנו לייצר לכם מדריך על שיווק באינטרנט! ולא סתם מדריך, אלא כזה שמתאים לשנת 2024!

שיווק באינטרנט – המדריך המלא

מהי הדרך פעולה שהכי נכונה לעסק שלך בדיגיטל? איך פרסום באינטרנט, יכול להרים את העסק שלך למעלה?
במדריך הבא, נלמד אותך איך לעשות את זה נכון, באיזו פלטפורמה דיגיטלית הכי נכון לבחור בכל סיטואציה עסקית שאתה עומד בפניה. שווה לקרוא!

למה שיווק באינטרנט חשוב לעסק שלך?

מהי הפעולה הראשונה שאתם עושים כאשר אתם מעוניינים לרכוש משהו או מתעניינים בשירות מסוים? התשובה היא חיפוש בגוגל!

הדיוק והרלוונטיות בשיווק אינטרנטי הוא מרבי. קהל היעד של העסק שלך תמיד יחפש את המוצר או השירות שלך בגוגל ולכן אתה צריך להיות שם! ״כי אם אתה לא שם, אתה לא קיים!״.

אז מה ניתן לעשות כדי להופיע בגוגל? מהן האופציות שלך?

  1. קידום אורגני בגוגל (SEO) – קידום אורגני בגוגל מאפשר לך להיות בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. זה נשמע קל, אך מדובר בתהליך ארוך שכרוך בהתאמת אתר האינטרנט שלך בצורה המיטבית לגוגל. מעורבות של חברת קידום אתרים באינטרנט הכרחית פה מהסיבה שרק ככה ניתן להגיע לתוצאות, עד כמה וכמה בנושאים תחרותיים.
    חשוב לזכור! מעל ל- 90% מהקליקים על תוצאות החיפוש בגוגל, הן על התוצאות שנמצאות בעמוד הראשון. לכן, אם אתם לא עובדים בשביל להיות שם, אתם מפספסים את ההזדמנות שלכם להרוויח ממנוע החיפוש.
    כדי לקרוא עוד על השירות של קידום אורגני ב- INCA, עברו לפה >
  2. קידום ממומן בגוגל (PPC) – אם בקידום אתרים אורגני דיברנו על תהליך ארוך שיש בו עבודה רבה, אז בקידום ממומן בגוגל התהליך יותר פשוט וקל אך גם מצריך עבודה של מקצוענים על חשבון הפרסום כדי להגיע לתוצאות כמה שיותר איכותיות ומשתלמות.
    בקידום ממומן, פרסום העסק שלך יכול להופיע על מילות חיפוש רלוונטיות מהיום למחר בתוצאות הראשונות בגוגל. INCA בשנים האחרונות, התחילה לעבוד עם מערכת ניהול לידים שמשדרגת את הפרסום הממומן ובעצם מאפשרת לך לעדכן את התוצאה של כל ליד שמגיע מהפרסום וכך היא למעשה מבצעת אופטימיזציה לכספים שנכנסים לעסק ולא רק ללידים.
    כדי לקרוא עוד על השירות של קידום ממומן בגוגל, עברו לפה >

איך הקורונה והמצב המדיני טרפו את קלפי המשחק של שיווק אינטרנטי?

עם פרוץ מגפת הקורונה, עסקים רבים הבינו שהם חייבים להיכנס לתחום של פרסום באינטרנט – מקום שלא בהכרח היו בו עד כה. לרוב, מדובר בעסקים שסגרו את המקומות הפיזיים שלהם והמקום היחידי שממנו הם יכלו להכניס כסף בתקופה הזאת היא דרך האינטרנט.
אם חנות בגדים שהייתה קיימת ברחוב מרכזי בעיר ונהנתה מאנשים רבים שנכנסים ויוצאים מהחנות במהלך היום לפני הקורונה, אז בקורונה אותה חנות בגדים הבינה שהיא חייבת להקים לעצמה אתר מכירות שממנו היא תמכור את המוצרים שלה. אך עניין זה לא מספיק, אם אף אחד לא יידע שניתן לקנות את הבגדים של אותה חנות דרך האינטרנט, גם משם כסף לא ייכנס. לכן, אותה חנות בגדים צריכה לנהל מערך פרסום באינטרנט. היא יכולה לעשות כמה וכמה דברים:

  1. לקחת ליווי של חברת קידום אתרים באינטרנט בכל תהליך בניית האתר כדי שיהיה כמה שיותר מותאם למנוע החיפוש ושהחווית משתמש באתר תייצר מכירות.
  2. לייצר קמפיינים ממומנים בגוגל שיובילו לאתר ע״י שימוש במילות חיפוש כמו ״שמלות לנשים״, ״מכנסי ברמודה״ וכו׳
  3. לייצר קמפיין גוגל שופינג שהוא למעשה מראה כרטיסיות עם המוצרים כולל תמונה ומחיר בחיפוש אותן מילות מפתח שהזכרנו בסעיף הקודם
  4. לייצר קמפיין בפייסבוק ואינסטגרם שמותאם לקהל יעד של אותה חנות. לצורך העניין נשים שמתעניינות באופנה ומרבות לרכוש באינטרנט.

ע״י הפעולות הללו, אותה חנות בגדים תוכל לייצר לעצמה שיווק דיגיטלי שמניב תוצאות ורווחים, וזאת במקום ״לשבת בבית״ שהחנות סגורה.

אילו פעולות עצמאיות אתם יכולים לעשות לצורך שיווק באינטרנט?

  1. רשמו את העסק שלכם ב״גוגל לעסק שלי״ ועדכנו את כרטיס העסק בצורה המיטבית – הכנסת שם העסק, שעות פתיחה, קישור לאתר האינטרנט, השירותים שאתם מציעים, תמונות של המוצרים שלכם/ משרד שלכם וכו׳
  2. פתחו גוגל אנליטיקס – באמצעות כלי זה תוכלו לראות אם האתר שלכם מקבל טראפיק. אם אתם רואים שם מספרים מאוד נמוכים, כנראה שצריך לעשות עבודה רבה על הקידום של האתר ולייצר לו טראפיק ממקורות שונים כמו פייסבוק, אינסטגרם, ניוזלטר, גוגל ועוד.
  3. שלחו ניוזלטר ללקוחות שלכם – מדובר על עלות זולה מאוד ופעולה פשוטה יחסית שניתן לעשות כדי לעדכן את הלקוחות שלכם על מוצרים במבצע, שירות חדש שהכנסתם לעסק וכו׳
  4. העלו פוסטים ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, פינטרסט, טיקטוק – יש כל כך הרבה רשתות חברתיות שמהן אתם יכולים לייצר טראפיק איכותי לאתר שלכם

למה לבחור ב- INCA לצורך שיווק באינטרנט?

אמינות ושקיפות. אין הבטחות שווא והכל נעשה בשיתוף עם הלקוח. המטרה של INCA היא להיות שותף של העסק שלכם לאורך זמן. אנחנו לא מחפשים ריגושים לזמן קצר, אלא באמת מאמינים שאנחנו יכולים לקדם עסקים לטווח הארוך כי עשינו זאת בעבר ועושים עד היום.
אנחנו יכולים לספר לכם סיפורים על לקוחות שהתחילו מעסק של בן אדם אחד, והיום יש להם משרד גדול עם עובדים. אנחנו מאושרים לראות את הלקוחות שלנו מתפתחים בעזרת השיווק האינטרנטי שאנחנו עושים להםJ
אנחנו מאמינים בתהליך שיווק משותף שבו אנחנו ממליצים לכם על הפלטפורמה הנכונה עבורכם ולא מנסים להכניס אתכם למקומות שלא מתאימים לעסק שלכם.
אנחנו חברה יציבה שקיימת מעל 15 שנה עם צוות מנצח!

אז בואו נדבר על שיווק באינטרנט שמניב תוצאות! התקשרו אלינו עוד היום – 1-700-70-90-71