קידום ממומן בגוגל –
רשת החיפוש VS רשת המדיה
קיימים שני סוגים של קמפיינים שכדאי להכיר את ההבדלים ביניהם, כדי ליצור מסע פרסום אפקטיבי. הסוג הראשון הוא פרסום ברשת החיפוש, המאפשר להופיע בפני לקוחות המחפשים את המוצר או השירות שלכם במנוע החיפוש. המודעה מופיעה מעל ומתחת לתוצאות החיפוש האורגני. הסוג השני הוא פרסום ברשת המדיה, מקבץ עצום של אתרים שונים ברשת עומד על שני מיליון נכון לשנת 2020. פרסום זה מאפשר לכם להופיע בפני לקוחות שלא חיפשו את השירות שלכם, אבל הם גולשים באתרים עם רלוונטיות גבוהה לנושא. למשל, אם תגלשו באתר הכולל מאמרים על תיירות, תוכלו להבחין כי גוגל משלב מודעות על טיסות, בתי מלון שונים ואטרקציות תיירותיות מובילות.
מתחילים פרסום בגוגל ומתלבטים באיזו רשת לבחור?
נוכל לציין מספר כללי אצבע. אם אתם מציעים שירות שנפח החיפוש בו גבוה, כמו שירותי הדברה, השכרת רכב או שירותים אחרים שהגולש מעוניין בהם באופן נקודתי, ומחפש אותם כאשר הוא מוכן לצרוך את השירות, פרסום ברשת החיפוש יתאים עבורכם ככפפה ליד. אם אתם משווקים מוצרים או בונים מותג שאנשים צורכים אותו לאורך נקודות זמן שונות במהלך השנה או בהתאם לקנייה אימפולסיבית, כמו מותגי אופנה, מותגי דיגיטל ומוצרים נוספים, שילוב של רשת החיפוש ורשת המדיה יהיה אפקטיבי יותר עבורכם.