צרו איתנו קשר צרו קשר img
img

רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לפעולות פרסום בגוגל? רוצים להבטיח לעצמכם קמפיין ממומן בעל יחסי המרה גבוהים במיוחד? זה הזמן להכיר את כל הפתרונות היצירתיים של חברת INCA בתחומי קידום ממומן בגוגל!

  • פילוח קהלי היעד והגעה לקהל הרלוונטי בלבד
  • הגברת תנועת הגולשים לאתר הבית שלכם
  • תכנון תקציבי המאפשר לכם לשלוט באופן מקסימלי בעלויות הקמפיין
  • הפעלת קמפיין רימרקטינג

חשוב שתדעו!

אנחנו בחברת INCA פועלים כשותף מוסמך של GOOGLE ADS, וזאת לאור הניסיון המקצועי והמוכח שלנו
בהפעלת קמפיינים ממומנים במסגרת פרסום בגוגל.

קידום ממומן בגוגל –
תהליך העבודה

על מנת למקסם בעבור כל אחד ואחת מכם את תוצאות הקמפיין הממומן בגוגל, אנו בחברת INCA, מעמידים לרשותכם חבילת קידום ממומן בגוגל אטרקטיבית במיוחד. חבילה זו מבוססת על ניסיון רב שנים בקידום אתרים ברשת, והיא מאפשרת לכל אחד ואחת מכם ליהנות מכל היתרונות המקצועיים שלנו הכוללים בין היתר:

  • עריכת מחקר מקיף אודות מילות וביטויי המפתח המותאמים לאופי הפעילות העסקית שלכם
  • ניהול תקציב בהתאם למסגרת התקציבית העומדת בפניכם
  • יישום הליכי אופטימיזציה לצורכי הקידום הממומן.
  • ניסוח מודעות טקסט המותאמות לאופי קהל היעד אליו אנו פונים
  • ניהול הקמפיין הממומן באמצעות דו"חות סטטיסטיים המאפשרים לנו לייעל ברמה השוטפת את הצלחת הקמפיין!
img
img

עדיין שואלים את עצמכם מהו
קידום ממומן וכיצד הוא עובד?

אז מה הכוונה בקידום ממומן בגוגל? מדובר במודעות הפרסומת המופיעות בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, בדרך כלל מעל או לצד תוצאות החיפוש הרגילות ובפורמט הדומה להן מאוד. באופן בסיסי, כמפרסמים בגוגל, יהיה עליכם לבחור כמה מילות מפתח שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים לחפש במטרה למצוא את המוצר או השירות שאתם מציעים, וליצור מודעה שתופיע בתוצאות החיפוש העולות עבור אותן מילים.

אבל מכאן העסק מסתבך, וזאת מכיוון שלרוב אתם אינכם המפרסמים היחידים שמעוניינים להציג את הפרסומות שלהם למשתמשים שמחפשים את מילות המפתח הללו – חברות מתחרות מעוניינות גם הן באותה החשיפה. על מנת לקבוע אילו מהמודעות יוצגו בתוצאות החיפוש, יצרה גוגל שיטה של מכרז, בה מפרסמים שונים מגישים הצעות למחיר שיהיו מוכנים לשלם עבור כל פעם שמשתמש מקליק על המודעה שלהם- שיטת תשלום הנקראת pay-per-click (PPC). כמו במכרז רגיל, גם כאן – ככל שהצעת המחיר שלכם לקליק גבוהה יותר כך גובר הסיכוי שהמודעה שלכם תהיה זו שתופיע בסופו של דבר בדף תוצאות החיפוש. עם זאת, שלא כמו במכרזים רגילים, גוגל לוקחת בחשבון משתנה נוסף בבחירת המודעה המנצחת, רכיב הנקרא “ציון איכות", או “quality score".

קידום ממומן בגוגל –
מכירה פומבית על פי ציון איכות

דירוג המודעות הממומנות בתוצאות החיפוש בגוגל נקבע על פי מספר פרמטרים עיקריים: התאמת תוכן המודעה והאתר (או דף הנחיתה) לחיפוש הגולש, ציון האיכות של הדף והמחיר המקסימלי שמוכן לשלם כל מפרסם בשיטה של מכירה פומבית או מכרז. לדוגמה, אם אדם מחפש “חברת הובלות בצפון" בגוגל, התוצאות הראשונות שיעלו במסע פרסום בגוגל יתבססו על חברות באזור הגיאוגרפי הנבחר, שיש להן כתובת משרד פיזית בעמוד ויהיו מוכנות לשלם את הסכום הגבוה ביותר לכל קליק בהשוואה לחברות אחרות. פרסום ממומן בגוגל עובד למעשה כמו כל מכירה פומבית רק באופן דיגיטלי ואוטומטי.

חשוב לדעת כי ציון האיכות של הדף מהווה פרמטר משמעותי לא פחות מהמחיר שהמפרסם מוכן להשקיע על כל קליק. ציון איכות זה הוא שקלול של כמות הקליקים שגוגל צופה שיהיה למודעה, עד כמה המודעה מתאימה לנושא אותו הגולש חיפש וכן החוויה שמייצר דף הנחיתה או האתר אליו מפנים.

כיום דפים הזוכים לציון איכות גבוה הם דפים הכוללים את הפרמטרים הבאים:

  • מילים זהות לביטוי החיפוש של הגולש.
  • תוכן רלוונטי לגולש והגדרה ברורה של תחומי העיסוק לפני שהגולש נדרש למלא טפסים.
  • דפים הכוללים מדיניות שימוש במידע אישי של לקוחות.
  • דפים שעולים ונטענים במהירות וכן דפים המותאמים לטלפון של ניידים.
  • כמו כן, כשמתחילים קידום ממומן בגוגל חשוב לזכור כי מנוע החיפוש יעדיף שהתוכן המוצג בחלק העליון והקבוע של הדף יהיה רלוונטי לתוצאות החיפוש של הגולש.
img
img

כמה עולה פרסום בגוגל?

אחד היתרונות הגדולים של קידום ממומן בגוגל הוא האפשרות להגדיר תקציב יומי עבור כל מודעה. לאחר שהתקציב היומי מוצה, גוגל תפסיק להציג את המודעה שלכם למשך אותו יום, כך שלא יצטברו קליקים נוספים עבורם תצטרכו לשלם. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי העלות לקליק של מילות מפתח מסוימות עשויה להיות גבוהה במיוחד (בהתאם למידת הפופולריות שלהן בקרב מפרסמים), ובמקרים כאלה יש צורך בתקציב יומי גבוה יחסית על מנת להגיע לתוצאות

קידום ממומן בגוגל –
רשת החיפוש VS רשת המדיה

קיימים שני סוגים של קמפיינים שכדאי להכיר את ההבדלים ביניהם, כדי ליצור מסע פרסום אפקטיבי. הסוג הראשון הוא פרסום ברשת החיפוש, המאפשר להופיע בפני לקוחות המחפשים את המוצר או השירות שלכם במנוע החיפוש. המודעה מופיעה מעל ומתחת לתוצאות החיפוש האורגני. הסוג השני הוא פרסום ברשת המדיה, מקבץ עצום של אתרים שונים ברשת עומד על שני מיליון נכון לשנת 2020. פרסום זה מאפשר לכם להופיע בפני לקוחות שלא חיפשו את השירות שלכם, אבל הם גולשים באתרים עם רלוונטיות גבוהה לנושא. למשל, אם תגלשו באתר הכולל מאמרים על תיירות, תוכלו להבחין כי גוגל משלב מודעות על טיסות, בתי מלון שונים ואטרקציות תיירותיות מובילות.

מתחילים פרסום בגוגל ומתלבטים באיזו רשת לבחור?
נוכל לציין מספר כללי אצבע. אם אתם מציעים שירות שנפח החיפוש בו גבוה, כמו שירותי הדברה, השכרת רכב או שירותים אחרים שהגולש מעוניין בהם באופן נקודתי, ומחפש אותם כאשר הוא מוכן לצרוך את השירות, פרסום ברשת החיפוש יתאים עבורכם ככפפה ליד. אם אתם משווקים מוצרים או בונים מותג שאנשים צורכים אותו לאורך נקודות זמן שונות במהלך השנה או בהתאם לקנייה אימפולסיבית, כמו מותגי אופנה, מותגי דיגיטל ומוצרים נוספים, שילוב של רשת החיפוש ורשת המדיה יהיה אפקטיבי יותר עבורכם.

img
img

האם קידום ממומן בגוגל
מתאים לעסק שלכם?

ברוב המקרים התשובה לשאלה הזו היא כן. כל עוד אתם בטוחים שאנשים אכן מחפשים את המוצר או השירות שלכם ברשת, לקידום ממומן ישנם יתרונות רבים עבור עסקים בכל הגדלים. יחד עם זאת, חשוב להבין שהתחרות על הפרסום בגוגל היא גדולה, ועל מנת להגיע לקהל היעד הנכון יש צורך ללמוד את המערכת ולהכירה לעומק. לפני שתשקיעו כסף בקמפיין הראשון שלכם, השקיעו זמן כדי להבין כיצד לבנות אותו היטב, או שכרו את שירותיו של איש מקצוע שמתמצא בתחום – כך תבטיחו לעצמכם את התמורה הטובה ביותר עבור תקציב הפרסום שבידיכם.

הטעויות הנפוצות ביותר בפרסום ממומן בגוגל:

1

בנייה לא נכונה של הקמפיין

חשוב לבנות את הקמפיין בצורה מקצועית ולהכיר היטב את ממשק הפרסום. לפעמים, טעות בהגדרה אחת יכולה לגרום למודעה לא להופיע ברשת המדיה והחיפוש כלל.

2

התאמת מילות המפתח

כדאי ללמוד לבצע מחקר מילות מפתח, ולזהות אילו ביטויים תחרותיים יותר ועשויים לגרום לתקציב הפרסום להסתיים במהירות. חשוב לזהות את כל מילות המפתח המתאימות ולחפש גם ביטויים בעלי נפח חיפוש נמוך יותר, המותאמים בדיוק לשירותי העסק, העשויים להגדיל את איכות הלקוחות המגיעים לאתר שלכם. למשל מוסך לרכב יכול לזכות ללקוחות איכותיים מתוך ביטוי כמו: “מחיר החלפת פנסי רכב" למרות שאין לביטוי זה נפח חיפוש גבוה.

3

אל תתעלמו ממילות מפתח שליליות

מילות מפתח שליליות הן חלק מהותי מכל פרסום בגוגל. הכוונה למילים שמעידות על כך שהגולש מחפש ביטוי דומה, אך אינו מעוניין בשירות שלכם. אם אתם מוכרים תוכנת גרפיקה, וגולש מחפש “תוכנת גרפיקה בחינם" לא תרצו שהמודעה תופיע בפניו. לכן, הוסיפו את המילים: “חינם", “בחינם", “ללא תשלום" כמילות מפתח שליליות.

4

הפרידו את הקמפיין לקבוצות מודעות נפרדות ואיכותיות

אם אתם יוצרים את כל המודעות תחת קבוצת מודעות אחת, אתם לא יכולים לשלוט בו היטב. כאשר אתם מגדירים קמפיין ממומן בגוגל, הפרידו את הקמפיין לקבוצות מודעות שונות שמחולקות למעשה לפי קבוצות מילים.

5

מודעות לא אטרקטיביות לא יזכו ללחיצות

בכל קידום ממומן חשוב להקדיש את הזמן הדרוש לניסוח של מודעות איכותיות. אם אינכם יודעים לעשות זאת בעצמכם, העזרו בחברה אשר תוכל לבצע את העבודה הזו עבורכם. מודעות שאינן אטרקטיביות לא יצליחו להבליט אתכם מול המתחרים. אם אתם רוצים שהפרויקט של קידום ממומן בגוגל יצליח, המילים שבהן תבחרו יהיו חלק בלתי נפרד מההמרה של המודעות.

6

אל תתעלמו ממעקב אחר ההמרות

כאשר אתם משקיעים כסף ומקימים קמפיין שמטרתו היא להכניס פניות לעסק או למכור מוצרים, אל תוותרו על מעקב אחר פעולות אלו. כלומר, כל מי שמתקשר אליכם, משאיר פרטים בטופס או רוכש מוצר, אתם צריכים לדעת מזה. המעקב אחר ההמרות, יעזור לכם באופטימיזציה של הקמפיין בכך שתדעו אילו מילות מפתח המירו ואילו לא, אילו מודעות המירו ואילו לא וכו'.

7

אל תשאירו את המודעה כפי שהיא בלי לבחון את יעילותה

פרסום בגוגל חייב להיות מנוטר כל העת כדי שתוכלו לבצע אופטימיזציות. יהיו לא מעט שינויים לאורך התהליך של קידום ממומן בגוגל. אם אתם בוחרים במודעת מילים, יתכן ותצטרכו לשנות את הנוסח שוב ושוב. אם אתם מציגים מודעת וידאו או תמונה, עשויים להיות שינויים בוויז'ואל ובסאונד. המשיכו לבצע אופטימיזציות של הקמפיין ותגלו אילו מודעות עובדות טוב יותר.

8

כתבו מודעות רספונסיביות איכותיות

כאשר מתחילים קידום ממומן בגוגל, חשוב לכתוב מודעה רספונסיבית שתקבל איכות מצוינת מגוגל. הקפידו על כמה שיותר כותרות שונות ומגוונות שמניעות לפעולה וכמה שיותר תיאורים שמסבירים בצורה הטובה ביותר את השירות/ מוצר שלכם.

9

הקפידו על תוספי מודעות

תוספי המודעות מחזקים כל פרסום בגוגל באפשרויות מתקדמות המקלות על הגולש ליצור עמכם קשר, לדוגמה: בסלולר יופיע לינק המחובר לטלפון של החברה לצד המודעה עם אפשרות להתקשר עמכם, תוסף מיקום יסייע למצוא את כל הסניפים של העסק. אם יש לכם אפליקציה, ניתן להוסיף תוסף ללינק ישיר להורדת האפליקציה. בהוספת תוספי מודעות רבים לקמפיין, המודעות שלכם יבלטו על פני המתחרים כי ככל שיש יותר תוספים, המודעות יותר גדולות ותוספות יותר נפח בתוצאות החיפוש. לכן, כאשר אתם מבצעים קידום ממומן בגוגל, אל תוותרו על תוספי מודעות.

10

לינקים שבורים והנעה לפעולה נסתרת

דף הנחיתה של כל קידום ממומן צריך לכלול את המידע שאתם רוצים להעביר והנעה לפעולה מיידית. אם אתם רוצים שיתקשרו אליכם או יצרו איתכם קשר בווטצאפ, ציינו את מספר הטלפון שלכם בצורה ברורה. כאשר אתם מתחילים קידום ממומן בגוגל המפנה לטופס ליצירת קשר בעמוד נחיתה ארוך במיוחד, דאגו שטופס זה יופיע בדף מספר פעמים. חשוב גם לוודא שאם יש לינקים מתוך דף הנחיתה לעמודים אחרים, הם לא יהיו שבורים ויפתחו במהירות. פרסום ממומן אפקטיבי עובד במהירות רבה אם קל לאתר את הדרך לפנות אליכם.

ההבדל בין קידום אורגני
לבין קידום ממומן בגוגל

בגוגל ישנן שתי אפשרויות קידום עיקריות: קידום אורגני (SEO) וכן קידום ממומן (בתשלום). קידום אורגני מאפשר לקבל תנועה לאתר ללא תשלום עבור כל קליק. עם זאת הוא דורש השקעה של זמן ומשאבים בכתיבת תוכן, יצירת לינקים ופעולות נוספות כדי שהאתר יגיע לאחת התוצאות הראשונות בעמוד הראשון. תהליך זה איטי ועשוי לארוך מספר חודשים לפחות. בנוסף, מרבית בעלי האתרים המנסים להתקדם בעצמם ללא חברת קידום, אינם מגיעים לעמוד הראשון. מלבד זאת, קידום זה אינו מאפשר להופיע ברשת המדיה הסגורה למפרסמים בתשלום בלבד.

לעומת זאת, קידום ממומן מאפשר להופיע במגוון רחב של סוגי מודעות בניגוד לתוצאות המילוליות המופיעות בקידום האורגני. הפרסום מופיע תוך 24 שעות ולכן פרסום בגוגל בצורה זאת מאפשר להתחיל קמפיין מהיר. נוסף על כך ישנן אפשרויות פילוח קהלי יעד מתקדמות על פי פרמטרים כמו: גיל, מגדר, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין ועוד. ניתן להתחיל ולהפסיק קידום ממומן בגוגל בכל עת, ולקבוע תקציב וזמני פעילות באופן מותאם אישית לעסק. בניגוד לקידום האורגני, שבו יתכן שתקדישו זמן ומשאבים, אך לא תזכו לתוצאה, בקידום הממומן, הסיכויים גבוהים יותר לתוצאות מיידיות.

img
img

למה לבחור ב- INCA לניהול
הקמפיין הממומן בגוגל?

ב"אינקה" תמצאו את היועצים בעלי המומחיות, בכל רזי הפרסום הדיגיטלי לרבות קידום ממומן בגוגל וקמפיינים מורכבים אחרים. אנו גאים להעניק ללקוחותינו:

  • יחס אישי ובלתי מתפשר והתאמה מושלמת של הקמפיין למוצר או השירות שלכם.
  • ניסיון רב של מומחי הפרסום. אינקה קיימת מ- 2008 ומאז ועד היום נותנת שירות לעסקים מכל הסוגים ובכל הגדלים. לחברתנו, תוצאות מוכחות בקמפיינים ממומנים בגוגל.
  • כל אחד מהקמפיינים שלנו עובר אופטימיזציה לאורך כל חיי הקמפיין. אנו מפגינים מצויינות, עם הוכחות בשטח עבור חברות רבות המובילות במשק הישראלי.
  • עבודה ללא חוזים ארוכי טווח.

שאלות ותשובות

קידום ממומן בגוגל מתבצע דרך פלטפורמת גוגל אדס. בפלטפורמה זו ניתן לייצר מודעות שיופיעו ברשת החיפוש או רשת המדיה. ברשת החיפוש לכל מילת מפתח יש מחיר לקליק ולכן כל פעם שמקליקים על המודעה, המפרסם משלם כסף.

המשמעות של PPC היא Pay Per Click. כך למעשה, עובד קידום ממומן בגוגל – כל קליק עולה למפרסם כסף.

קידום ממומן בגוגל הוא תהליך שבו המפרסם משלם לגוגל במערכת שנקראת "גוגל אדס" עבור הצגת מודעות של אותו עסק. כל הקלקה על מודעה, עולה לאותו מפרסם כסף שהוא משלם לגוגל.
בגוגל ניתן לפרסם בשני מקומות עיקריים – רשת החיפוש של גוגל שעובדת לפי מילות מפתח ורשת המדיה של גוגל שעובדת על פי הגדרת קהל יעד.

כדי להתחיל בתהליך של קידום ממומן בגוגל, נדרש לפתוח חשבון במערכת גוגל אדס. לאחר יצירת החשבון, ניתן ליצור קמפיינים חדשים.

עלות של מילת מפתח יכולה לנוע משקל ועד יותר ממאה שקלים. הטווח מחירים מאוד רחב וזאת בהתאם לתחרות של אותן מילות מפתח אותן מחליטים לפרסם בגוגל.
כדי לדעת מהי העלות של קידום ממומן בגוגל, נדרש לעשות מחקר מילות מפתח עבור אותו עסק ספציפי ולראות מהן העלויות הממוצעות לקליק. לפי זה, נוכל לדעת מהו תקציב הפרסום הנדרש.

לקבלת מידע נוסף ולתכנון הקמפיין הדיגיטלי שלכם אל תהססו לפנות אלינו
בטלפון 077-9969167 או באמצעות טופס יצירת קשר. אנו כאן עבורכם בכל שאלה.

מה לקוחות אומרים עלינו?

img

יכולת ההתמודדות של חברת הקידום והגמישות במתן שירות לחברה גדולה כמו שלנו גרמו להצלחה. כבר בשלבי התכנון ולאורך כל תהליך הבנייה של האתר, חברת INCA הייתה מעורבת ותרמה להצלחת הפרויקט. גם לאחר ההשקה החברה המשיכה להפגין מקצועיות ושירות ברמה גבוהה. יחד עם חברת INCA קודם אתרנו למקומות גבוהים על פי המטרות השיווקיות שהוגדרו ואשר עזרו לנו להשיג את התוצאות העסקיות אליהן כיוונו.

לימור ברנע - מנהלת דיגיטל ומגזרים - שטראוס
img

חברת INCA שיפרה פלאים את מיקומנו עבור מילת המפתח התחרותית החשובה לנו ביותר, מה שלא השכילו לעשות חברות אחרות לפני כן! עבודת הקידום של חברת INCA עבור אחים לוי יבואני קרמיקה הינה איכותית ומקצועית. אנו מגיעים ביחד ובחשיבה משותפת להחלטות מושכלות לשיפור מגמתי ותמידי תוך שימור על הקיים.

נטע-לי דה-לרנה קוריאל - מנהלת פרסום ושיווק - אחים לוי
img

INCA פועלת עבורנו בשני אפיקים – האורגני והממומן. כחלק מפעילות הקידום האורגנית הצליחה INCA לקדם את אתר TIME WATCH למקום הראשון עבור מילת המפתח התחרותית והחשובה לנו ביותר ולשמור על מיקום זה לאורך השנים. במקביל בעזרת אסטרטגיה שיווקית מוצלחת בקמפיין הממומן בגוגל, הביאה INCA לגידול משמעותי בכמות הלידים מהמכשירים הסלולריים.

רונן פורת - מנכ"ל TIME WATCH
img

התחלנו לעבוד עם INCA כבר לפני שנה כחלק מתהליך האיפיון והקידום של האתר החדש שלנו, מהר מאוד הבנו שיש לנו עסק עם מקצוענים והעברנו אליהם את כל פעילות הדיגיטל, הקידום האורגני של האתר, הטיפול בגוגל ממומן וברשתות החברתיות. צוות נדיר של מוכשרים, שאפשר לסמוך עליהם והם מלווים אותנו בתהליכים מורכבים ומניבים תוצאות מעולות. יואב, מורן, שירן וכל הצוות שעובד מאחורי הקלעים, אתם אלופים במתן שירות וזמינים לכל שאלה, תקלה או דילמה מקצועית שיש לנו. שנמשיך בעשייה המשותפת ושנייצר הרבה הצלחות!

דנה נמדר - מנהלת שיווק בגומא גבים
img

מורן, יואב וכל הצוות המקסים, תודה על השירות המקצועי ועל יחס חם ואמין. ממליצים עליכם בחום ובאהבה. לעוד המון שנים של עבודה משותפת, חגית הלוי ושות׳- משרד עורכי דין

עו"ד רון הלוי - משרד עורכי דין חגית הלוי ושות'
img

שירות ברמה הגבוהה ביותר, זמני טיפול מהירים, יחסי אנוש מעולים, כל הזמן עם היד על הדופק מבחינת הקמפיינים וכמובן מקצוענים ביותר. מומלצים בחום!

נוי רוזן - מנהלת שיווק ב- UBTECH
img

צוות של מקצוענים, מגדילים ראש, מייצרים שקט ואת התחושה הכי טובה ורגועה שכל לקוח צריך. העבודה המשותפת הוכיחה בכל הזדמנות מחדש שאני בידיים הכי טובות ואכפתיות שיש. הזמינות גבוהה, המענה שירותי ואדיב – הדו"חות מסודרים, ברורים ומגיעים בזמן, יסודיים עם המלצות לשימור ולשיפור – חלום.

דנה צנעני - חברת C - רגע מתוק של שטראוס
img

אנו עובדים בשיתוף פעולה מזה זמן רב וברצוני להביע בפנייך את תודתי. השירות של התמיכה שלכם בכלל ושלך בפרט הוא מדהים!! תמיד זמינים, נכונים ובסבר פנים יפות מטפלים בכל בקשה, הערה והארה שלי על הצד הטוב ביותר ובמהירות מדהימה. אתם נותנים לי ולנו שקט בנושא המדיה ואני מודה לך אישית על כך. בתקווה לעוד שנים רבות של עשייה משותפת ופורה. תודה רבה רבה עלי והצליחי!! עופר

עופר נחמיה - לוגיסטיקה ורכש - דקור טפט
img

רציתי להגיד תודה לצוות התותחים של INCA. כמות הפניות שמגיעה אלינו גדלה משמעותית, פניות מדויקות יותר. השרות מהיר, אדיב ומקצועי ואני ממליצה עליהם מאוד לכל אחד.

לימור ברעם - בעלים סטודיו ברעם
img

רציתי להודות לחברת INCA על עבודה מקצועית אדיבה ונעימה. הם מלווים אותנו כבר כמה שנים בקידום ואין ספק שהם הוכיחו בתוצאות. מלבד זה, הם תמיד עם יד על הדופק ודואגים שהאתרים שלנו יהיו הכי נכונים ורלוונטיים לשם הקידום. לא מזמן הקמנו אתר חדש ומורן ליוותה אותנו צעד צעד בתשומת לב ומקצועיות כדי שהאתר יעלה הכי נכון שיש. מאחלת לנו עוד שנים ארוכות של עבודה משותפת ופורייה.

נועה כפרי - מגנור הדברה אלקטרונית
img

הגענו בגלל היכרות, נשארנו בגלל השירות והמקצועיות. יש לנו את הניסיון, את הידע ואת המוטיבציה לשווק את העסק לבד, אבל לאחר תקופה החלטנו שאנחנו צריכים ליווי מקצועי יותר. INCA הם הרבה מעבר למומחי שיווק, הם שותפים מלאים להצלחת העסק. לפעמים מרגיש לנו שהם דואגים להתפתחות העסק שלנו הרבה יותר מאיתנו. המקצועיות שלהם בולטת בכל רגע נתון, ומעבר לכך- הזמינות שלהם, השירותיות, הירידה לפרטים והדאגה האמיתית להצלחה שלנו הם אלו שכבשו אותנו. שמחים שבחרנו בINCA כשותפים להצלחת העסק שלנו, ומרגישים שהגענו לבית מקצועי ושירותי שיש בו כל מה שאנחנו צריכים כעסק מתפתח וגדל. תודה לכם ועליכם.

ורד שגב - ECOLEADERS - בית הספר לפיתוח מנהלים וטאלנטים
img

הי, זה לא אתם מהטלוויזיה?

זוכים לאמון של הטובים ביותר

אנחנו מסייעים ללקוחות שלנו להתמקד רק במה שחשוב. אלה כמה מהחברות והארגונים להם אנחנו מייעצים.

img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
צפו בלקוחות שלנו >
דילוג לתוכן