KMSPico Office 2016 Activator Free Download [2024] Go to Home » KMSPico » Office Activation » Office 2016 Activation Download Now KMSPico Office 2016 activator is the most trusted and reliable one out there. This tool is compatible with all Office suites including Office 2016 and Office 2019. KMSPico is a very famous activator in
להמשך קריאה >כיום, כמעט לכל עסק קטן כגדול יש אתר אינטרנט. אך, אם נבחן את תוצאות החיפוש בגוגל נראה כי בעמוד הראשון תמצאו פחות מתריסר תוצאות לכל חיפוש שתבצעו. בדרך כלל לקוחות מגיעים קודם כל לעסקים בעמוד הראשון בגוגל, ונדיר מאוד שימשיכו לעמוד השני והשלישי. לכן, קידום אתרים הפך להיות כלי העבודה הטוב ביותר לכל עסק כדי
להמשך קריאה >ניסיתם להעלות קצת פוסטים בפייסבוק, סרטון ביו-טיוב ואפילו אתר מושקע עם קמפיין עתיר תקציב בגוגל. אבל, כל מה שאתם עושים עדיין לא מצליח להפוך אתכם למותג מוביל בתחום. מולכם, אתם רואים מותגים שנבנים כמעט ברגע, עם נוכחות דיגיטלית מרשימה. הם מופיעים לפניכם בכל מקום, בזמן שאתם גולשים באתרי חדשות, בפוסטים ממומנים בפיד ואפילו בתיבת המייל
להמשך קריאה >אם אתם שוקלים כיום להתחיל לקדם את האתר שלכם גם בארצות הברית, חשבנו שכדאי שתכירו מראש את כל המאפיינים של המדינה מבחינת דפוסי השימוש באינטרנט המשפיעים באופן מהותי על הקידום וכן את הרגולציה בתחום. במאמר מקיף זה נעסוק בחוקי הפרטיות בארצות הברית הנוגעים לכל אדם המפעיל אתר במדינה, כיצד ניתן ליצור קידום לוקאלי (מקומי) ועוד.
להמשך קריאה >אתם מביטים בנוכחות הדיגיטלית של המתחרה הגדול שלכם ברשת, בחיפוש פשוט בגוגל, ואינכם מבינים. הרי שניכם התחלתם באותו זמן את העסק, ופניתם לאותו קהל יעד. החנות שלכם באותו גודל, והמוצרים או השירותים באותם סטנדרטים. אך, משום מה למתחרה שלכם יש איזה סוד שגורם לו להשיג לקוחות במהירות הבזק. אם אתם בודקים ברשת, האתר שלו תמיד
להמשך קריאה >כשזה מגיע לניווט, לגוגל מפות ישנן מגוון אפשרויות ופיצ'רים נוחים ויעילים שבהם תוכלו להשתמש: ניווט קולי: גוגל מפות מציעה ניווט קולי שמדריך אתכם צעד אחר צעד במסלול שלכם. זה יכול להיות שימושי במיוחד כאשר אתם נוהגים או הולכים במקום שאתם לא מכירים. מסלולים מרובים: גוגל מפות מציעה מספר מסלולים שונים שתוכלו לבחור מתוכם. זה יכול
להמשך קריאה >קידום אתרים ממומן מייצג את האופציה של כל בעל עסק להתמודד בסוג של מכירה פומבית בפלטפורמות שונות על הופעת המודעה הממומנת שלו. אם אנחנו מדברים על גוגל אדס, אז מדובר בדרך כלל על מילות מפתח שלכל אחת מהן יש מחיר לקליק משוער או קמפיינים אחרים כמו ברשת המדיה, יוטיוב וכו'. אם אנחנו מדברים על רשתות
להמשך קריאה >בעולם הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט הוא כלי חיוני לכל רופא או מרפאה. אתר אינטרנט איכותי יכול לעזור לרופאים להגיע למטופלים חדשים, לשפר את המודעות למרפאה שלהם ולבנות אמון עם המטופלים. אחת הדרכים החשובות ביותר לקדם אתר אינטרנט של רופא היא באמצעות קידום אתרים אורגני (SEO). קידום אתרים אורגני הוא תהליך של שיפור דירוג האתר
להמשך קריאה >חנויות האפליקציות הן שוק מאוד תחרותי ובכל שנה הופכות ליותר ויותר תחרותיות עם מאות אלפי אפליקציות שזמינות להורדה בכל קטגוריה. חברות פיתוח אפליקציות צריכות להילחם על תשומת הלב של המשתמשים בים המתחרים, אבל איך ניתן לנצח את המתחרים שלנו? הכלי שיש לנו בתור מקדמים הוא ASO – App Store Optimization או בעברית אופטימיזציה של חנות
להמשך קריאה >בעשורים האחרונים עסקים רבים הבינו כי הצלחת הפעילות שלהם תלויה במידה רבה בכמות הלקוחות שמגיעים אליהם באמצעות מנועי החיפוש בכלל ובמיוחד מנוע החיפוש המוביל ביותר של גוגל. בשנת 2022 הגיעו לגוגל 87.5 מיליארד כניסות ברחבי העולם, שבוצעו על ידי לא פחות מ-4.3 מיליארד משתמשים. מספרים עצומים, במיוחד כאשר אנו יודעים שבישראל כמעט לא תמצאו אדם
להמשך קריאה >מבוא קצר על פרסום ממומן בגוגל יותר מ- 80% מהעסקים ברחבי העולם משתמשים ב- Google Ads כדי להגדיל את ההכנסות שלהם.שיעור הקליקים החציוני של Google Ads עבור מודעות הממוקמות במקום הראשון עומד על 7.94%!מה שאנחנו מנסים לומר, הוא שככל שעובר הזמן, הפלטפורמה של גוגל נהיית משמעותית יותר לעסקים רבים. כיום, ישנם עסקים שמבוססים על הפרסום
להמשך קריאה >אז לפני שאנחנו מתחילים עם קידום אתרי וורדפרס, קודם נסביר בקצרה מהו בכלל קידום אתרים…?קידום אתרים (SEO – Search Engine Optimization) זה למעשה אופטימיזציה של האתר שלכם לטובת מנועי החיפוש ובפרט גוגל – מנוע החיפוש הפופולארי ביותר. למה קידום אתרים חשוב עבורכם? קידום אתרים מאפשר לאתר האינטרנט שלכם להתברג על מילות מפתח אסטרטגיות במקומות גבוהים
להמשך קריאה >האם קיימת טכנולוגיית AI שיכולה לקדם את האתר לתוצאות הראשונות בגוגל? עם פריצת ה-AI לחיינו גילינו שאפשר לייעל בצורה עצומה כמעט כל אספקט בחיים. החל ממענה מקצועי יותר באנגלית לאי-מיילים של לקוחות בחו"ל ועד ליצירה של תמונות חדשות ומפתיעות למצגת. עם זאת, יחד עם היתרונות הרבים שיש ל-ChatGpt, מידג'ורני, דאל-אי וחבריהם, אנחנו מתאכזבים לגלות שוב
להמשך קריאה >מה הכי חשוב שיוצרים תוכן במדיה חברתית? אנחנו צריכים להבין מה הערך שקהל שאנחנו מאמינים שיקנו את המוצר שלנו יקבל. תמיד תזכרו שאנחנו מתחרים על תשומת הלב עם מפרסמים אחרים בתקווה שמישהו יקנה את המוצר שלנו, וכן אתם צריכים לתת ערך לגולשים ולא רק למכור להם. אז הנה כמה טיפים לשיווק אורגני אפקטיבי ברשתות חברתיות:
להמשך קריאה >בימינו כל בעל עסק יודע שכדי להצליח, לעסק צריכה להיות נוכחות משמעותית ברשת האינטרנט. לפי סקר שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת 2020, 71% מהעסקים בישראל בעלי אתר אינטרנט, והמספרים רק הולכים וגדלים. אך קידום עסקים באינטרנט הוא תחום מורכב, הכולל בתוכו מספר רב של דרכי פעולה ופלטפורמות, הן בדרך חינמית של קידום אורגני, והן באמצעות
להמשך קריאה >אחרי חודשים מאומצים של הכנות, עבודה קשה והשקעה כספית, הרגע הנכסף הגיע – הקמתם עסק חדש. עם זאת, כל בעל עסק יודע שכדי להצליח, העסק צריך לבלוט ברחבי הרשת, ובראש ובראשונה באמצעות אתר אינטרנט שיופיע כמה שיותר, במיוחד במנוע החיפוש של גוגל. כאן נכנס לתמונה התחום הרחב והמקיף של קידום אתרים לעסק חדש. הקמת אתר
להמשך קריאה >בעולם הדיגיטלי והמהיר שבו אנו חיים, יותר ויותר עסקים פונים לאינטליגנציה מלאכותית ככלי לשיווק, בין השאר כדי לבדל את עצמם מהמתחרים. AI (אינטליגנציה מלאכותית), מציע מספר יתרונות, כמו ניתוח מידע אוטומטי, חוויית משתמש מותאמת אישית ואפשרות לניהול קמפיינים בצורה יעילה. יחד עם זאת, לצד היתרונות ישנן גם לא מעט בעיות וסיכונים אפשריים. במאמר זה נבחן
להמשך קריאה >זה בדיוק מה שעשינו ללקוחה שלנו שהיא מעצבת פנים והום סטיילינג והחליטה לפנות אלינו כדי להגדיל את המכירות שלה באמצעות קמפיין פייסבוק ממומן.
להמשך קריאה >המדיה החברתית ובעיקר אינסטגרם ממשיכה להיות הפלטפורמה העיקרית שבה מותגים וחברות רבים מעדיפים להתפרסם בעזרתה. יחד עם זאת, עם עלייתה של טיקטוק, חלה טלטלה משמעותית בביצועי הפרסום של המדיות השונות ובאופן גורף. אנחנו רואים יותר ויותר משווקים באינסטגרם שמשנים את האסטרטגיות שלהם כדי לחקות את הסגנון של טיקטוק, בעוד שאחרים מעדיפים להישאר עם אותה אסטרטגיה
להמשך קריאה >מה זה גוגל אנליטיקס? המדריך המלא של INCA! ריכזנו עבורכם את הדוחות הפופולריים, סרטון להוספת משתמשים ועוד. היכנסו למדריך
להמשך קריאה >אם אתם רוצים לקרוא על מקרה הצלחה מדהים שבזמן קצר מאוד הצלחנו לקצור עבורו הצלחה והגעה למטרות, אתם בוודאי תאהבו לשמוע על המקרה הבא…לקוח שעובד מול לקוחות B2B ומייצר עבורם מיתוג ובידול ויזואלי: עיצוב גרפי, בניית עמודי נחיתה ממותגים, הפקת סרטוני תדמית וכדומה. אז מהם השלבים שביצענו על מנת לשווק נכון בפייסבוק? הכל התחיל בחודש
להמשך קריאה >ChatGPT צפוי להשפיע על תחומים רבים ומגוונים שבהם נדרשת כתיבת טקסטים ובהם שיווק דיגיטלי. היכנסו לסקירה המלאה
להמשך קריאה >אחד הרגעים האהובים עלינו במשרד הוא כשמגיע לפגישה אחד מבלוגרי האוכל שאנחנו מלווים ויש לא מעט כאלו. זו התקווה שאולי, רק אולי, יביאו איתם אנשי אתר פודי, שטראוס או הבלוגרים שאנחנו מקדמים (עומר מילר, אסי רוז, ליאור משיח, תמרה אהרוני ועוד), משהו טעים לאכול תוך כדי תכנון האסטרטגיה או פגישת הסטטוס. שמחים לשתף אתכם בהצלחה
להמשך קריאה >אם נשים רגע את הפוסטים בפייסבוק, הסטוריז באינסטגרם והסרטונים התזזיתיים של טיקטוק, ניזכר באחת הפלטפורמות הכי חשובות לקידום העסק – גוגל. קידום אורגני בגוגל הוא כלי עזר בידיהם של עסקים מכל סוג, לא משנה איזו רשת חברתית צוברת תאוצה כאן ועכשיו. אבל מאיפה מתחילים? בעלי עסקים רבים לוקחים על עצמם את האחריות להגיע לתוצאות החיפוש
להמשך קריאה >פלטפורמת גוגל אדס מגדילה לידים ולקוחות גוגל אדס היא אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לקבלת לידים איכותיים לעסק שלך. אם הקמפיינים בנויים בצורה נכונה, רוב הסיכויים שתקבלו לידים חמים ורלוונטיים לאתר/עמוד הנחיתה שלכם. גוגל מאפשרת לטרגט אנשים שמחפשים את מה שהעסק שלכם מציע. גוגל אדס היא פלטפורמת פרסום גמישה אחד היתרונות של קידום ממומן בגוגל, הוא
להמשך קריאה >7 טיפים שיעשו את ההבדל בין קידום ממומן שהוא ״בסדר״ לקידום ממומן שהוא מצוין ב- 2022! כחברה שעוסקת בשיווק דיגיטלי כבר מעל 15 שנים, אנחנו נתקלים אינספור פעמים בקמפיינים שמנוהלים בצורה שהיא ״בסדר״, אבל כמומחים, בסדר לא מספיק טוב עבורנו ואנחנו תמיד שואפים להיות מצוינים בעבודה שלנו ולהביא את הלקוחות שלנו ל- ROI שנכון עבורם.
להמשך קריאה >אתרי איקומרס זקוקים לנפח גלישה משמעותי וקבוע כדי להתקיים ולהיות רווחיים. כדי למשוך גולשים לתוך האתר, יש לבצע פעולות רבות שישפרו את המיקומים שלו בתוצאות החיפוש בגוגל (SEO). .
להמשך קריאה >חברת INCA קיימת כבר 16 שנה ופועלת בתחום השיווק הדיגיטלי כמעט מאז שנכנס לעולמנו. אחרי שצברנו ניסיון משמעותי בתחום ובנינו אסטרטגיות שיווק, החלטנו לייצר לכם מדריך על שיווק באינטרנט! ולא סתם מדריך, אלא כזה שמתאים לשנת 2024! שיווק באינטרנט – המדריך המלא מהי הדרך פעולה שהכי נכונה לעסק שלך בדיגיטל? איך פרסום באינטרנט, יכול להרים
להמשך קריאה >אחת הדרכים לקדם אתרים היא לקנות קישורים איכותיים שמקדמים את האתר שלכם במנועי החיפוש. קידום אתרים נעשה בדרכים שונות והעיקרון הכי חשוב בו הוא האיכות שלו, והאיכות של כל מי שממליץ עליו. אפשר להחליף קישורים בצורה רנדומלית או בהמלצות מרצון טוב שנעשות על ידי אחרים, או באזכור שלכם באתרים אחרים שגוגל אוהב ומתחשב בדעתם. אבל
להמשך קריאה >הקמת עסק חדש? יש צורך להביא לידים לעסק הקיים? אין ספק שבשנת 2020, הפתרון הכי זמין, יעיל ולעתים גם כלכלי הוא הדיגיטל! השוק הישראלי מוצף בחברות שיווק דיגיטלי, כולם הבינו שזה הדבר הבא וכל אחד מנסה את מזלו בהקמת סוכנות דיגיטל משלו. אז איך בכל ההיצע המטורף הזה של חברות שיווק דיגיטלי, תבחרו את הנכונה
להמשך קריאה >האתר שלכם נמצא עכשיו בעמוד הראשון או השני בגוגל? יתכן ואתם עשויים להיות מופתעים מאד בעוד מספר חודשים. ידוע, כי בכל שנה האלגוריתם המרכיב את ציון הדף (PR), הקובע את מיקום האתרים משתנה מעט. הפעם, גוגל הודיעו על שינוי שעשוי לשנות בצורה משמעותית את הדרך שבה יחושב ציון האתר. הכירו את הפרמטר החדש־ישן “Core Web
להמשך קריאה >חווית הלקוח זה הגורם החשוב ביותר להצלחת העסק המקוון. חווית הלקוח היא הדרך בה בעל הממון חווה את השימוש במוצר או השירות. בעלי עסקים רוצים שחוויה זו תהיה מושלמת ככל האפשר על מנת לשרת שתי מטרות עיקריות. האחת, חזרה של לקוחות שבוחרים לחוות את אותה החוויה שוב. השנייה, השארות הגולשים באתר לזמן הממושך ביותר שניתן.
להמשך קריאה >כחברה שקיימת מעל 12 שנה, אנחנו שומעים סיפורים רבים מלקוחות ונדהמים כמה חוסר שקיפות יש בין הצד המפרסם לבין צד הלקוח. חברת INCA מאמינה בשקיפות מלאה מול הלקוח והחליטה לתת לכם כמה דגשים לפני שאתם חותמים על חוזה עם חברה שמתעסקת בפרסום בדיגיטל. פרסום בדיגיטל – הדגשים: בעלות על הנכסים שלכם כאשר עושים פרסום בדיגיטל,
להמשך קריאה >זרם חזק וקבוע של לידים נכנסים הוא חלק משמעותי וחשוב בכל "משפך מכירות". ככל שיותר ויותר עסקים משתמשים בכלי שיווק וקידום דיגיטליים המסייעים ביצירת אותו זרם קבוע של לידים, עולים אתגרים חדשים בתהליכי גיוס הלקוח ובהמרת אותם לידים לעסקאות של ממש. זה מאד עצוב להביט על רשימת לידים שלא הפכו לעסקאות. ככל שמוציאים יותר כסף
להמשך קריאה >גוגל מהווה היום אחד המדיות האפקטיביות ביותר לפרסום עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. הוא מאגד בתוכו, למעשה, כמעט את כל העסקים הקיימים ברחבי העולם, את נותני השירותים, חנויות פיזיות ומקוונות ואינספור בעלי מקצועות חופשיים החל מעורכי דין וכלה במעצבת הגבות המקומית. כל אחד מאלה זוכה לקבל חשיפה שווה בהתאם לסכום אותו הוא מוכן להשקיע על
להמשך קריאה >אם אתם מפעילים אתר מכירות באינטרנט בוודאי גיליתם כי לפעמים הרוכשים צריכים תירוץ טוב כדי לבצע את הרכישה. התירוץ יכול להיות מתנה לחגים, יום מיוחד של הנחות ברשת או מתנה לחבר ליום ההולדת (על הדרך גם מתנה לעצמכם). חודש נובמבר השנה מהווה יריית פתיחה לעונה מיוחדת של חגים בארץ ובעולם, בה הצרכנים מוכנים לחגיגת קניות
להמשך קריאה >עולם השיווק המקוון נחלק כיום לשלוש קטגוריות עיקריות: פרסום ממומן המבוסס על מחיר להקלקה על מודעה, עולם השיווק האורגני המבוסס בעיקר על מיקום גבוה במנועי החיפוש ושיווק ברשתות חברתיות כמו: פייסבוק, אינסטגרם ורשתות אחרות. ניהול נכון של כל אחד מהערוצים הללו, תוך יצירת תמהיל פרסום נכון, מסוגל להניב כמות גדולה של המרות במחיר משתלם יותר
להמשך קריאה >כידוע לכולם, גוגל מכהן מזה שנים כמנוע החיפוש המוביל ביותר ברשת האינטרנטית. מיליוני גולשים עושים בו שימוש מדי יום על מנת להגיע למגוון של תחומי עניין. הואיל וגוגל מספק את הגישה לכל אותם גולשים, מרחבי העולם, להגיע לאתר אינטרנט כזה או אחר, הוא נחשב לאתר מבוקש מאוד ופופולרי. אי לכך, גוגל יצר מערכת מבריקה במיוחד
להמשך קריאה >חלק בלתי נפרד מקידום האתר שלכם מבוסס על יצירה של תוכן מקורי הכולל את מילות המפתח אותן אתם מקדמים. במאמר זה נגלה את כל הטכניקות המעשיות לקידום התוכן שלכם ואיך אתם מתחילים לבלוט מעל המתחרים במהירות. תכנים ארוכים יותר המעניקים ערך מוסף לגולש כל המאמרים באתר שלכם כתובים באורך שלוש מאות עד ארבע מאות מילים
להמשך קריאה >האינטרנט הוא ספר הטלפונים של העידן המודרני, ולמעשה אם אתה לא שם – אתה לא קיים. אך כיום כשהתחרות גואה וכל דקה עולים לרשת אלפי תכנים הרי שרק אתר אינטרנט עם קידום אתרים באינטרנט ממוקד יביא את התוצאות הנכונות. מהו קידום אתרים באינטרנט ואילו סוגי קידום קיימים? כל התשובות במאמר הבא. מהו קידום אתרים באינטרנט?
להמשך קריאה >לאחר שחיברתם את Google Analytics לאתר או לדף הנחיתה שלכם חשוב לא לשכוח לבצע הגדרות נוספות על מנת שתוכלו למקסם את כמות הנתונים שתקבלו. אם אתם משתמשים גם בקידום ממומן באמצעות מודעות בגוגל אדס או במקורות תנועה נוספים יש משמעות פיננסית לקריאה נכונה של הנתונים. אספנו עבורכם את ההמלצות החשובות ביותר. שימו לב כי הטמעתם
להמשך קריאה >שמעתם את המושג "קידום אתרים" אבל מעולם לא ידעתם איך עושים זאת ובמה מדובר? במדריך המקיף לקידום אתרים נסביר את המושג מהבסיס, נלמד כמה עקרונות חשובים על קידום אתרים בגוגל, נכיר מספר כלים חשובים ונגלה כיצד אפשר לחסוך הון בתקציב הפרסום שלכם. קידום אתרים הוא התאמה של אתרי אינטרנט למנועי החיפוש על מנת שיופיעו ראשונים
להמשך קריאה >אם אתם מתחילים עסק חדש או מתכוונים לחזק עסק קיים, מקום אחד שבו מבקרים 90% מהלקוחות שלכם הוא: מנוע החיפוש של גוגל. כיום, כאשר חיפושים רבים מבוצעים באמצעות הסלולר, בקשות קוליות המופנות ל"עוזרות אישיות" כמו "Siri", "Google Home" ורשת נרחבת של אתרים המציגים את מודעות גוגל אדס. 100% מהלקוחות שלכם מגיעים דרך גוגל בדרך זו
להמשך קריאה >7 טיפים לבחירת חברה לאחסון אתרים עומדים להעלות אתר חדש או מעוניינים לשפר את תוכנית האחסון הקיימת לאתר? אספנו עבורכם שבעה טיפים חשובים לבחירת החברה המתאימה לשירותי אחסון אתר המשפרים את ביצועיכם מבחינת קידום אורגני. המדריך המלא להוסטינג המושלם לפניכם. 1. בחרו חברת הממוקמת במדינה בה מתגוררים מרבית הגולשים שלכם חלק בלתי נפרד מקידום האתר
להמשך קריאה >הקמה של פעילות איקומרס חשובה עבור כל מי שמוכר מוצר ומעוניין להרחיב את קהל הלקוחות שלו. באמצעות פלטפורמות חכמות כמו Shopify ניתן להקים חנות אינטרנטית ולהתחיל למכור אונליין. זו יכולה להיות פעילות עסקית קיימת, או פעילות עסקית חדשה אשר מעוניינים ליצור. ניהול פעילות זו דרך אתר אינטרנט המאפשר מסחר אלקטרוני היא משהו שעסקים רבים בעידן
להמשך קריאה >יותר ויותר חברות וארגונים מבינים כיום כי אחד המפתחות להשגת שיח ואינטראקציה ישירה עם הלקוחות שלהם הוא באמצעות פעילות ברשתות החברתיות. הרשתות החברתיות פתחו עולם חדש של תקשורת בלתי אמצעית בין המותג לצרכן ומאפשרות דרכים חדשות ויצירתיות למיתוג, קבלת משובים בזמן אמת ושיווק חכם המבוסס על קהילה וחברה. השיווק ברשתות חברתיות, מתוקף היותו מבוסס אינטראקציה
להמשך קריאה >יש לכם אתר אינטרנט ואתם שואלים את עצמכם האם קידום אתרים אורגני באמת משתלם? התשובה היא כן. קידום אורגני יספק עבורכם לידים טובים ואיכותיים וישרת אתכם לטווח הארוך. בין שאר היתרונות שלו הוא גם יותר זול ויחסוך לכם כסף רב בפרסום האתר שלכם. במאמר זה נעמוד על היתרונות של קידום אתרים אורגני ולמה הוא באמת
להמשך קריאה >רשת האינטרנט שינתה כליל את התפיסה התקשורתית והעולמית של רבים. עסקים אשר היו פעילים ברמה המקומית והארצית, גילו כי הם יכולים לשווק גם לארצות אחרות ולפרוץ לכיוונים חדשים. בישראל, תרומת האינטרנט הייתה גדולה אף פי כמה: הודות להיותה קטנה, אפשר האינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים להגיע לקצוות השונים של הארץ בנקל. כמו כן, כל שינוי כלכלי,
להמשך קריאה >עשרים שנות אינטרנט עברו על ישראל ובמהלכן כמעט כל חברה, קטנה כגדולה, בנתה לפחות אתר אינטרנט אחד. קיימים מגוון סוגים של אתרי אינטרנט. אתרים תדמיתיים מציגים את החברה ככרטיס ביקור מורחב, אתרי מכירות מאפשרים להרחיב את חלון לראווה להצגה ברחבי הגלובוס כולו (במקום להסתפק בחזית הרחוב) ואתרים אחרים מאפשרים לכם להרחיב את שירות הלוקחות שלכם
להמשך קריאה >הכל עובר מהר באינטרנט, כמו אש בשדה קוצים. כאשר עוברים מסרים חיוביים, שמקדמים עסק או אדם כלשהו, איש מקצוע או אישיות פוליטית, הרי שכולם יכולים להיות מרוצים. אבל אם עוברים מסרים שליליים, אפילו אם הם כלל לא נכונים או שהם מועברים בצורה מוטה, הדבר יכול להיות הרסני. על מנת להתמודד עם המציאות הזאת פותחה אסטרטגיה
להמשך קריאה >מהו ניהול מוניטין, מהם יחסי ציבור וכיצד שני פרמטרים אלו באים לידי ביטוי ברשת האינטרנטית? אין כלל ספק כי חלק בלתי נפרד מקידום בית העסק הוא פרסום ברשת האינטרנטית אך כמו שרבים מבינים קידום יכול להיות שלילי ולגרום לנזקים גדולים יותר מתועלת. כדי להצליח במשימת הפרסום, הקידום והשיווק, יש צורך בניהול מוניטין ויחסי ציבור מקצועיים.
להמשך קריאה >אחרי עדכון Mobilegeddon המטלטל של אפריל 2015 ופרויקט AMP שצבר תאוצה בשנה האחרונה, גוגל עושה החודש צעד נוסף ומשמעותי לעבר עולם מבוסס-ניידים ומשנה את האינדקס שלה ל-mobile first. בכנס Pubcon שהתקיים בחודש שעבר בלאס וגאס הודיע נציג גוגל גארי איליס על כוונתה של החברה לפצל לראשונה את אינדקס תוצאות החיפוש שלה לשתי גרסאות נפרדות – גרסת דסקטופ וגרסת מובייל,
להמשך קריאה >הכל לכדי תמונה אימפרסיוניסטית (או: איך תגרמו לאינסטגרם לשווק את העסק שלכם על הצד בטוב ביותר) שיווק באינסטגרם, יש חיה כזאת? הלא האינסטגרם היא רשת חברתית של תמונות, ואנחנו רגילים לשווק את עצמנו בטקסט…או בכל אופן ככה התרגלנו. אז מתברר שכן,יש. אם להסתמך על האמרה הידועה ש"תמונה שווה יותר מאלף מילים" הרי שאינסטגרם יכולה להיות זרוע
להמשך קריאה >אחד מערוצי השיווק החשובים והאפקטיביים ביותר בעידן האינטרנט הוא קידום האתר במנועי החיפוש, ועל מנת להשיג את האפקט הנדרש יש צורך לבנות תשתית קידום יציבה הבנויה על פי כללים מובנים ומוגדרים שאותם מכירים היטב אנשי קידום מקצועיים. בתוך תחום זה של קידום אתרים, קיים מושג חשוב הנקרא יצירת קישורים ומשמעותו כפשוטו, יצירת קישורים אל האתר.
להמשך קריאה >מעקב אחר מיקומים הוא אחד מעמודי התווך של פרויקט קידום אתרים מוצלח. מבלי לעקוב אחר התוצאות של מאמצי הקידום שלנו בשטח, לא נוכל לדעת האם אנחנו בדרך הנכונה או שמא הגיע הזמן לשנות כיוון. במאמר זה נדון בחשיבות של מעקב אחר מיקומים, ונערוך סקירה של כלי ישראלי חינמי חדש למעקב אחר מיקומים בשם כל יום,
להמשך קריאה >Google לא אוהבת תוכן כפול. הסיבה לכך היא, ש-10 תוצאות החיפוש הראשונות צריכות להציע למחפשים מגוון אתרים שונים. ישנן סיבות רבות, מדוע תוכן משוכפל ביותר מדף אחד: 1. התוכן של דף כלשהו קיים בכמה פורמטים: דף אינטרנט, גרסת הדפסה, PDF, דף לטלפון סלולארי, וכו'. 2. התוכן של דף אינטרנט מאוגד, לדוגמה: כתבות בחדשות או רשומות
להמשך קריאה >האתר מאט את קצב החיים? בעולם בו כבר אין כמעט משק בית שאינו מחובר לאינטרנט, רוחב הפס הפך להיות לסוגיה חשובה והיעדר רוחב פס מספק לכל משק בית הוא משהו שהמומחים צופים כי יקרה בשנים הקרובות. ההנחה הזו הנגזרת מתשתיות האינטרנט הופכת לחיונית ביותר כשמדברים על אתר יעיל, הנטען ועולה במהירות. עם זאת, השורה התחתונה
להמשך קריאה >אתם רוצים להשיג לקוחות מחוץ לארצות הברית? העסק שלכם ממוקם באירופה או בחלק אחר בעולם? ישנם כמה דברים שיש לזכור אם האתר שלכם מכוון כלפי אנשים מחוץ לארצות הברית. פלח השוק של Google מחוץ לארה"ב: Google הוא השחקן הכי חזק בשוק ארה"ב. יש להם גם פלח שוק גדול בארצות אחרות: ארץ פלח שוק Google גרמניה
להמשך קריאה >כשתתחברו ל-Google Analytics ותצפו בדו"חות שלכם, תילקחו ישירות אל לוח המחוונים, שהוא מבט ברמה העליונה של האתר שלכם, כך שתוכלו לראות איך אתם מסתדרים במבט מהיר. חשוב לוודא, שתמיד בחרתם בטווח התאריכים הנכון. השתמשו בבוחר התאריכים למעלה מימין כדי לבחור את הטווח שלכם עם תצוגת לוח-שנה. הגרף הגדול מראה את הביקורים שלכם לאורך זמן כברירת
להמשך קריאה >פייסבוק השיקה החודש פיצ'ר חדש, המאפשר למפרסמים לקשר בין מודעות הניוז-פיד שלהם לבין צ'אטים במסנג'ר. משתמש שיקליק על מודעה מהסוג החדש יועבר ישירות למסנג'ר של פייסבוק, שם יוכל לתקשר ישירות עם העסק המפרסם באמצעות בוט ולקבל מידע ושירותים מותאמים אישית. פיצ'ר זה הוא נדבך נוסף באסטרטגיית המסנג'ר המתפתחת של פייסבוק, שעשתה צעד משמעותי קדימה בחודש
להמשך קריאה >חלק ראשון אנחנו מניחים שהיום אתם כבר מבינים שלא ניתן לבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלית תוך התעלמות מפעילות ברשתות חברתיות. הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לנקודת מפגש מרכזית בין מותגים, עסקים וחברות לבין הלקוחות שלהם. מטבע הדברים, כפי שמתכננים קמפיינים בגוגל ופעילות אורגנית לקידום האתר, יש לתכנן את האסטרטגיה החברתית של העסק שלכם על מנת שהנראות
להמשך קריאה >1. בצעו targeting כמה שיותר מדויק היום, יותר מתמיד, יש יותר ויותר כלים ואפשרויות לפלח קהלי יעד מדויקים ולייצר עבורם קמפיינים ייעודיים. זהו יתרון עצום למשווקים שמעוניינים לתפור את החליפות המדויקות ביותר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. פילוח ומיקוד הם לא רק אמצעים להעלות את אחוזי ההצלחה של הקמפיין אלא גם להוזיל את העלויות שלו עקב
להמשך קריאה >שנת 2015 כבר התחילה במלוא המרץ ומשווקים ובעלי אתרים, כמו תמיד, מחפשים כיצד לשפר את הנראות שלהם ולחזק את הקשר עם הלקוחות שלהם ברשתות החברתיות. אין ספק ש -2014 הייתה שנת השיווק בפייסבוק ובשאר הרשתות ונראה כי לא ניתן יהיה לצלוח את 2015 ללא יישום טיפים וטכניקות אשר יהוו עוגנים חשובים בפעילות השיווקית של עסקים
להמשך קריאה >אוגוסט 2016 היה חודש עמוס בעדכונים מבית גוגל, כשהבולט מביניהם הוא כנראה השינוי במתכנן מילות המפתח, שהתקבל בביקורת מצד קהילת מקדמי האתרים. אז מה חדש בגוגל? המשיכו לקרוא כדי לגלות. העדכון ל-Tool Keyword Planner שמעצבן את כולם מתכנן מילות המפתח של גוגל הוא כלי חיוני בארגז של כל מקדם אתרים, ואין מי שמבצע מחקר מילות
להמשך קריאה >במציאות הטכנולוגית והאינטרנטית של ימינו, שילוב של רימרקטינג / ריטרגטינג כחלק מאסטרטגיה כוללת של פרסום ושיווק דיגיטלי הוא בהחלט בחירה יעילה ומומלצת לאתרים שרוצים ליצור נוכחות מקוונת יעילה ורווחית ולהישאר רלוונטיים. אחד המרכיבים המתקדמים והחשובים ביותר בקמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש) מוצלח הוא הרשימות של קהל היעד. רשימות אלו מגדירות אלו גולשים יקבלו פ
להמשך קריאה >כל מנהל PPC מוצלח יידע להגיד דבר אחד ברור: מבנה חשבון איכותי הבנוי על הבנה ברורה של מבנה ניווט האתר ודוחו"ת ביצוע הם הבסיס המוצק לנתונים משופרים, ניהול תקציב והחשוב מכל- ביצועים. ובסוף היום מה שקובע זה הביצועים, לא? אולם, בנוסף למבנה חשבון מוצלח ישנם דרכים רבות ונוספות על מנת לייצר קמפיין איכותי. הנה 8
להמשך קריאה >הרבה אנשים, שמפרסמים את אתרם דרך Google Ads, מוציאים הרבה כסף מבלי לקבל תמורה מכובדת. הסיבה לכך שאנשים מוציאים יותר כסף ממה שבאמת צריך כי הם מנהלים את הקמפיין בצורה לא נכונה. להלן מספר נקודות חשובות לניהול נכון של קמפיין ב- Google Ads מילות מפתח ארוכות מביאות יחס המרה גבוה יותר מספר מחקרים מראים כי
להמשך קריאה >היום, אתר האינטרנט של העסק הוא הרבה יותר מאשר רק זרוע שיווקית חכמה ונטולת מגבלות גאוגרפיות – אתר האינטרנט שלכם יכול להיות מוכרן, ולא סתם מוכרן – הוא יכול להיות בכל זמן בכל מקום, להעביר ללקוחות פוטנציאליים מידע שיווקי ויזואלית וטקסטואלית, ובאמצעות תהליכי קידום אתרים, מיתוג ושיווק – למשוך עוד ועוד לקוחות, לרכישת מוצרים שונים, כאשר
להמשך קריאה >כולם מסביב מדברים על תוכן ואתם עדיין לא מבינים למה? מעבר לעניין האופנתי שבדבר, תוכן איכותי הפך להיות המלך השליט בעולם מנועי החיפוש, ובאופן חד וברור – אם אתם לא שם, האתר שלכם לא ממש קיים (לפחות לא בתוצאות החיפוש הראשונות). אומרים שפעם הכל היה פשוט יותר… אתרי אינטרנט שיווקו את עצמם באמצעות מספר מילות
להמשך קריאה >בספטמבר האחרון נפתחה אופציית הפרסום הממומן באינסטגרם, כחלק ממכונת הרווחים המשומנת של פייסבוק, אשר קנו את אינסטגרם זה מכבר. האופציה נפתחה ב- 30 מדינות, אחת מהן היא ישראל. אולם, פייסבוק יודעים טוב מאד כי יש להגביל את פרסום באינסטגרם לנראות מסוימת ולכמות מסוימת על מנת לשמור על האופי החברתי של הרשת, ולכן – גם באינסטגרם
להמשך קריאה >האינטרנט שינה לחלוטין את הדרך בה מידע משותף והשפיע רבות על הצורה בה אנו משווקים. בשנים האחרונות חל שינוי לכיוון שיטות שיווק תוכן שונות, ומספר שיטות שיווק אשר התרגלנו אליהן הפכו למיותרות. יותר ויותר עסקים מגיעים להצלחות בזכות שיווק תוכן מקורי מאשר שימוש בהטמעת פרסומות בתכנים חיצוניים. זאת בזכות היתרונות הנוספים שטקטיקות אלה מציעות, כמו
להמשך קריאה >קידום אתרים שלילי, או SEO שלילי, הוא בעיה רצינית בעולם האינטרנט. גוגל ושאר מנועי החיפוש מורידים את הדירוג בתוצאות החיפוש של אתרים בעלי לינקים באיכות נמוכה, ולכן כל אחד יכול כיום ליצור לינקים גרועים לאתרים של המתחרים שלו, וכך לפגוע בדירוג שלהם. קידום אתרים שלילי במתכונתנו הנוכחית, התחיל למעשה לאחר עדכון פנדה האחרון של גוגל.
להמשך קריאה >אחרי שקיבלנו עשרות הזמנות מחברים ופתחנו פרופיל בלינקדאין הגיע הזמן לגלות את הכוח האמיתי של הרשת החברתית הזו ככלי עבודה לכל דבר. למרות שרבים משתמשים בלינקדאין על מנת לחפש עבודה בלבד יש ללינקדאין עוד המון יישומים עסקים שאת חלקם אפרט כאן. ספר כתובות אנשים משנים מקומות עבודה, כתובת מייל ומספר טלפון בקצב מהיר מבעבר. גם אלה
להמשך קריאה >כולם מדברים על יתרונות השיווק באינטרנט – מהיר, זמין בכל שעות היממה ובעיקר- כולם נמצאים שם. כיום כאשר שיטת המכירה עברה מהפך, זה רק מתבקש כי הצעד הבא יהיה בניית חנות וירטואלית. למעשה, חנות וירטואלית מאפשרת להציג מוצרים שונים של החברה מבלי לגרום ללקוחות לצאת מהבית. בעידן בו יש תחרות גדולה מאד האינטרנט נהפך לשחקן
להמשך קריאה >התוכן שלכם כגורם קידום אחד הגורמים המרכזיים שמשפיעים על הקידום האורגני של האתר שלכם במנועי חיפוש (טוב, נו, גוגל…) הוא איכות התוכן שממלא את האתר שלכם. קיימת משמעות רבה עבור כתיבת תוכן לאתרים וחשיבותה לאתר שלכם ,לא רק לאיכותי בעיניי הגולשים אלא גם בעיני גוגל שמחפש בעיקר דבר אחד אחד – רלבנטיות. בנוסף, הוא מעורר עניין אצל
להמשך קריאה >בסדרת המאמרים על טיפים ליצירת תוכן מקצועי דיברנו בפעמים הקודמות על כיצד לגרום ללקוחות שלך קודם כל להכיר אותך, אחרי זה "לחבב" אותך ועכשיו מגיע החלק השלישי בסדרה- כיצד לגרום ללקוחות שלך לבטוח במותג ובעסק שלך. מכאן הדרך למכירה היא כבר קצרה וקלה יותר. אם כן, כיצד לגרום ללקוחות שלך לבטוח בך ובמסרים שלך? 1. תן בחינם
להמשך קריאה >במאמר הקודם בסדרה התחלנו לדבר על הטיפים החשובים באמת לשיווק במדיה חברתית, אותן פעולות ואסטרטגיות הדרושות למותגים על מנת להצליח בפעילות הסושיאל שלהם. הכלל הראשון הוא כמובן – אל תתעלמו מהמדיה החברתית. כיום על מותגים לייצר שיח ונראות איכותית ועקבית במדיה החברתית כחלק אינטגרלי מאסטרטגיית השיווק הכוללת שלהם ועליהם לעשות את זה בצורה מושכלת היות וקשר
להמשך קריאה >עולם השיווק באינטרנט מתחלק למספר ערוצים: שיווק חוץ אינטרנטי פרסום באנרים הפצת ניוזלייטר תוכנית שותפים פרסום במנועי החיפוש קידום אורגני במנועי החיפוש אנו מאמינים כי מבין כול השיטות, קידום האתר במנועי החיפוש הינה השיטה הטובה ביותר לשיווק באינטרנט ממספר סיבות: אינטראקציה שיווק מחוץ למדיית האינטנרט, הנעה לפעולה מהעיתון, רדיו, טלוויזיה או כול מדיה אחרת
להמשך קריאה >בכל יום, מבוצעים כחמישה מיליארדי חיפושים במנוע החיפוש של גוגל, אפשר רק לדמיין את כמות ביטויי המפתח המוקשים בשורת החיפוש במנוע החיפוש הגדול בעולם. בתור בעלי אתר אינטרנט – אתם רוצים להיות שם, במעלה תוצאות החיפוש, בכל ביטוי מפתח שהוא רלוונטי לכם. בין שאר המשתנים המשפיעים על מיקום האתר שלכם בגוגל, בשוק המקומי כמו גם
להמשך קריאה >אחד ההיבטים המשמעותיים לקידום האורגני של האתר שלכם, לצד איכות התוכן והמיקוד שלו, הוא בניית פרופיל של קישורים. כבר במושג "פרופיל קישורים" אנחנו מבינים, כי השפעת בניית הקישורים על מיקומי האתר אינה נקבעת על פי קישור בודד – אלא על פי סך מערך הקישורים שתספקו אל האתר ומחוצה לו. אחד המאפיינים המעניינים של קישורים שאתם משיגים אל
להמשך קריאה >פלטפורמת וורדפרס עומדת מאחורי כרבע מכל האינטרנט! מדובר ללא ספק על מערכת ניהול התוכן והאתרים הפופולרית והנפוצה ביותר בעולם, המריצה אתרים ענקיים ובעלי תפוצה נרחבת וגם אתרים קטנים ונישתיים, לא בכדי והיא אכן מערכת מצוינת, אמינה, יציבה ורבת יכולות. כאשר זה מגיע לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), גם כאן WordPress היא אחת הפלטפורמות היעילות והטובות ביותר.
להמשך קריאה >"התוכן הוא המלך" (Content is King), כתב ביל גייטס בשנת 1996, ומאז ועד היום, כבר 20 שנים, הוא רק הופך יותר ויותר צודק. גם היום, התוכן הוא המלך. לצד אתר אינטרנט איכותי, נגיש, מזמין, ידידותי, ממותג ונכון טכנולוגית – זה יהיה ללא ספק התוכן, שיקבע כמה מהגולשים שביקרו באתר שלכם היום, יצרו אתכם קשר ויהפכו
להמשך קריאה >כדי ליהנות היום מטראפיק אורגני עשיר חייבים לשלב מילות מפתח בטקסטים, אבל שילוב-יתר עלול דווקא לפגוע בתוכן. אז מה עדיף? מסתבר שזה בכלל לא מה שאתם צריכים לשאול בעולם השיווק הדיגיטלי קיים לעתים בלבול בין תחום ה-SEO המורכב והסבוך, לבין עבודת התוכן בכלל, ועבודת התוכן השיווקי והמותגי בפרט. פעמים רבות מתקיימים ויכוחים בין שני הצדדים:
להמשך קריאה >רבות כבר נכתב וסופר על התוכן, על חשיבותו, על מנוע החיפוש של Google שמאוד מתעדף תוכן איכותי וכיוצא בזאת, מה שלא נכתב ולא סופר הוא הסיבה האמיתית לחשיבות כתיבת תוכן איכותית לאתרים ובדיוק לשם זה, החלטנו לפרסם מאמר זה ולהעניק לכם מהידע שלנו. אם אתם בעלי אתר או בלוג, הגולשים שלכם חשובים לכם ואתם מבינים
להמשך קריאה >האינטרנט של הדברים הוא משהו שמדברים עליו כבר כמה שנים טובות בתור העתיד של הרשת, כאשר כל המערכות בבית מחוצה לו יהיו מקושרות אחת עם השנייה ויוכלו לדבר זו עם זה על מנת להפוך את החיים שלנו לקלים ונוחים יותר. אבל האמת היא שהאינטרנט של הדברים כבר כאן גם אם אנחנו לא מגדירים אותו במילים
להמשך קריאה >בעסקים, תמיד יש אבן דרך כלשהי אשר אתם כמנהלים ובעלי עסק זוכרים כנקודת מפנה, תזכורת ליכולת להתגבר על האתגרים והקשיים הראשוניים ולהצליח בעולם העסקי הקשוח והתחרותי. עבור וובמאסטר או מנהל קידום של אתר אינטרנט, השגת הקישור הנכנס הסמכותי הראשון מהווה נקודת ציון בדיוק כזו. כאשר אנו מדברים על ציון סמכותי (Authority Backlink) הכוונה היא לא
להמשך קריאה >חיפוש לפי מיקום (חיפוש לוקאלי) הוא תחום יחסית חדש בישראל, לעומת שווקים בינלאומיים גדולים למשל. אם גם עבורכם מדובר על שטח לא מוכר ואתם תוהים האם זה רלוונטי לישראל או היכן להתחיל, המקצוענים של SEONE מציעים 5 דרכים שיסייעו לכם להתחיל קמפיין SEO לוקאלי ברגל ימין. העולם המשתנה תמידית של קידום האתרים – חיפוש מבוסס
להמשך קריאה >עבדתם קשה כדי ליצור ולתחזק אתר מצוין, והצלחתם למצב אותו במקום גבוה בתוצאות החיפוש עבור המונחים הרלוונטיים. אבל יום בהיר אחד אתם מגלים שאיבדתם את המיקום שעמלתם כה רבות כדי להגיע אליו, ואין לכם מושג למה. אל תיכנסו לפאניקה – פשוט קראו את המדריך הבא וגלו כמה מהסיבות הנפוצות לירידה בדירוג וזאת לאחר קידום אורגני, וכיצד
להמשך קריאה >רבים מאיתנו מכירים את המושג "מפת אתר" מנקודת המבט של המשתמש – אותו עמוד באתר אינטרנט שבו ניתן למצוא פרישה ויזואלית פשוטה של תכני האתר, לטובת הקלה על ההתמצאות בו. ואכן, זהו סוג אחד וחשוב של מפת אתר, מפת HTML. אך ישנו סוג נוסף וחשוב לא פחות של מפת אתר – כזה שאינו מוכוון משתמשים, אלא מיועד
להמשך קריאה >אינטרנט המושקע שבבעלותכם אינו מספק את התוצאות להן ציפיתם, ואין לכם מושג מה הבעיה. החלטתם להיעזר בחברת קידום אתרים מקצועית, ובין השאר נתקלתם בכזו שמגישה לכם הצעה מפתה במיוחד – להקפיץ את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש בתוך תקופה קצרה להפליא. למרבה הצער, המציאות היא שקידום אתרים אורגני הוא תהליך ממושך שאינו כולל קיצורי דרך,
להמשך קריאה >אם אתם מעוניינים לשרוד בעולם הווירטואלי תחרותי של אתרי האינטרנט, תצטרכו לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית שיכולה להציג בפניכם מוניטין מוצלח של פרויקטים שונים לצד המלצות של לקוחות. טרם בחירת החברה, חשוב שתחליטו האם אתם מעוניינים במקצוען בתחום הקידום הממומן של אתרי אינטרנט או בעל מקצוע מיומן בתחום הקידום האורגני קידום ממומן ישנן
להמשך קריאה >מיקום בגוגול הוא כל הסיפור… האפקטיביות של אתר נגזרת ישירות ממיקומו במנוע החיפוש, לכן יש חשיבות מכרעת לבניית אתר המותאם לקידום במנוע החיפוש, אתר שנבנה על ידי מקצוענים הנמנים עם עובדיהן של חברות בניית אתרים. ניתוח השפעת המיקום על האפקטיביות של האתר מוכיח באופן מובהק כי ככל שהאתר ממוקם גבוה יותר כך, בהתאמה, גובר הסיכוי
להמשך קריאה >כוווולם מחפשים היום חברת קידום אתרים כדי לקדם את העסק שלהם בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים. במקביל, קיימות בשוק מאות חברות קידום אתרים, כמו גם פרילנסרים יחידים המבצעים את הקידום אתרים ואת שאר השירותים הנלווים אליו. אז איך אפשר לדעת למי כדאי לפנות ומה צריך לחפש כאשר מחפשים חברת קידום אתרים? טוב ששאלתם, בדיוק לשם כך
להמשך קריאה >נדמה שאין דבר שלא נכתב על חשיבות בניית אתר לעסק. בניית אתרים בצורה איכותית היא האלף בית של קידום עסק בעולם הווירטואלי של היום. אתר הבנוי בצורה איכותית מבחינת התוכן והנראות יגרום לגולשים רבים להגיע אליו, ויקנה לעסק תדמית של אמינות ומקצועיות. זאת בדיוק הסיבה שרוב בעלי העסקים מעדיפים להשקיע בבניית אתרי תדמית לעסקים. אתר
להמשך קריאה >קידום אתר אינטרנט הוא בראש ובראשונה תהליך, אוסף של פעולות ברמות כאלו ואחרות שמטרתן להגביר את אמינות האתר מול מערכות מנועי החיפוש ולספק את התוכן הרלוונטי לגולש וע"י כך להעלות את הדירוג שלו. על מנת לבצע קידום אורגני יעיל יש תחילה לבצע התאמות באתר האינטרנט המקודם על מנת שיהיה נגיש וקריא בצורה טובה למנועי החיפוש,
להמשך קריאה >גוגל מפתיעה אותנו בכל פעם מחדש, והפעם – עם אחד הפיתוחים האחרונים שלה – גוגל מקומות (Google+ Local) שתופס תאוצה מיום ליום. גוגל מקומות נראה כאחד הפתרונות הטובים ביותר לכל עסק, ובעיקר בעת האחרונה, בה התחרות ביניהם קשה מאד והחיפוש אחר מענה מתאים לקידומו והצלחתו של העסק זוכה לתשומת לב רבה ולהקצאת משאבים רבים כדי
להמשך קריאה >LSI או בשמה המלא Latent Semantic Indexing הינה טכניקה המיושמת כיום על ידי מנועי החיפוש הגדולים. האם לקחתם זאת בחשבון בכל הנוגע לאתר שלכם? כיצד טכניקה זו משפיעה על מיקום האתר בתוצאות החיפוש ב- google? מה זה בדיוק LSI? משמעות ה- LSI היא שבמהלך תהליך אינדוקס דפי אתר, מנוע החיפוש מנסה לחבר בין מילות מפתח
להמשך קריאה >התייחסותה הרשמית של google לגבי מרכיבי דירוג אתרים השבוע פורסם ראיון ,מרתק עם מאט קאטס אחד מאנשי החוד בגוגל, בכל הנוגע לאסטרטגיה והפיתוח של גוגל, ודמות מוכרת לאנשי SEO בעולם, בעיקר בזכות הבלוגים והוובקאסטס המעשירים שלו. ראיון מעין זה, אותו ניתן להגדיר כהבעת עמדה רשמית של גוגל, שפך אור על כמה נושאים, אשר בהחלט יכולים לסייע למנהלי
להמשך קריאה >קידום אתרים אורגני הינו תהליך מורכב המחייב אסטרטגיה ועבודה יומיומית כאשר המטרה העיקרית -להעלות את האתר לעמוד הראשון במנועי החיפוש, קרוב ככל שניתן לשורה הראשונה בתוצאות החיפוש שאינן ממומנות. כמובן שכאשר השאיפות כל כך גבוהות צריך לקחת בחשבון מספר גורמים, ביניהם; איכות הקישורים הנכנסים, קוד האתר והתאמתו למנועי החיפוש, תוכן האתר עם דגש על תוכן
להמשך קריאה >מאות מיליוני גולשים ברחבי העולם צופים בסרטוני וידאו ברשת. אל הסרטונים הם מגיעים באופן ישיר או באמצעות מנועי החיפוש. אתר Youtube נחשב כיום לפופולרי ביותר לצפייה בסרטים אך מלבד Youtube קיימים אתרי שיתוף וידאו רבים כאשר בסך הכל קיימים קרוב ל-17 מיליארד(!) סרטונים ברשת כולה. עם זאת רק כאשר החלה גוגל להפעיל אפשרויות חיפוש נוספות החלו סרטוני הוידיאו לה
להמשך קריאה >התחרות להגיע למקומות גבוהים בתוצאות רשימת החיפוש באינטרנט כיום גבוהה מתמיד. לפיכך, רק אסטרטגיה שתוכננה מראש תוביל להשגת המטרה. חברות גדולות וגופים פרטיים שוכרים בשנים האחרונות חברות המתמחות בקידום אתרים במטרה שיקדמו את העסק שלהם בתוצאות החיפוש ברשת כאשר בראש סדר העדיפויות נמצא מנוע החיפוש גוגל. דבר ראשון, בטרם מתחילים לקדם את האתר בגוגל כדאי
להמשך קריאה >איך לצוד את תשומת הלב של Google בכמה שיותר מילות מפתח? התמקדות במספר מילות מפתח באתר היא חשובה ביותר אם רוצים לקבל מיקום גבוה בתוצאות החיפוש. יותר מילות מפתח רלבנטיות לנושא מסוים באתר משמען סבירות גבוהה יותר כי גוגל ימצא את האתר רלוונטי לנושא. ישנן דרכים נכונות ודרכים שגויות להתמקד במילות מפתח. שימוש בדרכים השגויות
להמשך קריאה >10 שלבים לבניית אתר האינטרנט – מהמסד ועד הטפחות אז החלטתם סוף סוף לבנות אתר אינטרנט, אבל אין לכם רעיון איפה מתחילים. 10 הצעדים הבאים ייתנו לכם הבנה מסוימת לאן לכוון בכדי שאתר האינטרנט שלכם יהיה ידידותי למנועי החיפוש. אף על פי שמאמר זה אינה רשימת מכולת של כל מה שאתם צריכים לדעת, הוא עדיין
להמשך קריאה >קבלת דירוג גבוה אצל Google הוא מרכיב קריטי בהצלחת אתר אינטרנט, מה שגורם לעתים למנהלי אתרים לעשות ממש כל דבר בשביל להביא את האתר לעמוד הראשון. למרבה הצער, רבות מהשיטות להביא את האתר לדף הראשון והמיוחל כרוכים בפעילות ספאם, וגוגל, בלשון המעטה, לא מחבב ספאם. אם מנוע החיפוש מוצא כי באתר האינטרנט מצויים מאפיינים "ספאמיים",
להמשך קריאה >כמה תשובות למי שמתעניין בקידום אתרים בניתם אתר, השקעתם בעיצוב שלו, והחלטתם שבאמת חשוב שאת האתר יראו כמה שיותר אנשים. אחוזי החיפוש הגבוהים מאד במנוע החיפוש Google מצביעים רק על אפשרות אחת- חייבים להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. יש לא מעט חברות המתמחות בקידום אתרים באינטרנט, אבל מה צריך לדעת על התחום? למה לצפות, ולמה
להמשך קריאה >אחסון אתר כל אתר אינטרנט ובכלל זה בלוגים, פורומים ורשתות חברתיות, זקוקים לספק אחסון אשר יארח את פעילות האינטרנט שלהם. אחסון אתרים, משמעו מתן שטח דיסק לאחסנת קבציי האתר וכן מתן אפשרות שימוש במשאבי השרת כגון: זיכרון, מעבד וכן תוכנות שרת נלוות אשר בעזרתן ניתן להפעיל אתרי אינטרנט מתקדמים, כגון עיבוד תמונות, מסדי נתונים וכיוצא
להמשך קריאה >לאתרים ותיקים ישנו יתרון משמעותי על פני אתרים חדשים. לאתרים שכבר קיימים כמה שנים, סביר להניח כי היו בעבר הרבה פחות מתחרים, מה שאפשר להם לבסס דירוג גבוה בתחילת הדרך, כשהמפה התחרותית לא הייתה צפופה. הוותק גם מגביר את אמינותם מצד מנועי החיפוש, וגם מגדיל את מספר הקישורים הנכנסים שצברו במהלך חייהם. אם יש לכם
להמשך קריאה >קידום אתרים מסביב לעולם טומן בחובו אתגרים יחודיים הקשורים מחד, להבנת השפה ומאידך, לבניית קשרים פורים עם חברות נוספות ואתרי תוכן חזקים על מנת לבצע קישורים נכנסים ויוצאים בתחום פעילות האתר. לעתים, חברות מעדיפות להרחיב את הפעילות בשוק הגלובלי לארה"ב או אירופה אך אינן מכירות את המאפיינים המייחדים קידום אתרים באותן מדינות לצד התחרות הרבה
להמשך קריאה >אנחנו מסייעים ללקוחות שלנו להתמקד רק במה שחשוב. אלה כמה מהחברות והארגונים להם אנחנו מייעצים.