אסטרטגיית תוכן


שיווק טוב מתחיל בהבנה מקצועית מה העסק מציע ללקוחותיו ומי הוא קהל הלקוחות המובהק שלו. מתוך הבנה זו נגזרת התכנית השיווקית, המורכבת משני חלקים:

  • התוכן, שהוא למעשה ההבטחה השיווקית. מה העסק מציע ולמי.
  • הפלטפורמה השיווקית, כלומר כיצד ההבטחה השיווקית מגיעה ללקוחות.

מתוך ניסיונה הגדול, חברת Seone משקפת ללקוחותיה את החשיבות הגדולה שבמתן מענה שיווקי כולל לכל עסק, ולכן היא עמלה לתת גם את הפלטפורמה השיווקית הדיגיטלית האפקטיבית ביותר וגם את התוכן המניע ביותר.

משום כך, בכדי להעצים עוד יותר את הכוח השיווקי של לקוחותיה, חברת Seone מציעה שירות נוסף – "אסטרטגיית תוכן", שנעשה בשיתוף עם ד"ר חן יסודות, בעליה של חברת "יסודות", המתמחה באסטרטגיית תוכן וכתיבה מתקדמת לעסקים.

במסגרת שירות זה, נעשה ניתוח עומק לצרכי השיווק של העסק ומוצעים פתרונות שונים שמטרתם ליצור שפה שיווקית חכמה וגיבוש הבטחה שיווקית אופטימלית.

בשורה התחתונה, העסק מקבל פלטפורמות שיווקיות מעולות בשילוב תכנים חדים וביחד הם יוצרים הבטחה שקשה מאוד ללקוחות להתנגד לה. הלקוחות הפוטנציאליים "נתפסים" באחוזים גבוהים והיקף המכירות עולה.

 

circle01

קידום אורגני

circle02

קידום ממומן

circle03

שיווק ברשתות חברתיות

circle04

ניהול מוניטין

circle05

ניתוח סטטיסטי

circle06

פרסום בפייסבוק