ניהול מוניטין


ניהול מוניטין

ניהול מוניטין ברשת – מעכשיו, אתם בשליטה על מה שמתפרסם אודותיכם ברשת

אם פעם, שיווק "מפה לאוזן" נסמך על אדם אחד, שמגלה אודות חוויית הרכישה או קבלת השירות שלו לאדם אחר – היום, בעידן האינטרנט, הרשתות החברתיות ומה שפעם קראו לו ה"אינטרנט 2.0" – זה כבר ממש לא ככה.

ממש כשם שלקוח מרוצה המפרסם חוות דעת חיובית עשוי להגיע אל כמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים ולהשפיע על החלטתם לפנות אליכם – כך גם אזכור אחד שלילי, מאמר אחד ביקורתי, לקוח אחד לא מרוצה, וכל פיסת מידע אחרת שהתפרסמה ועושה נזק למוניטין או למיתוג שלכם – עשויים להגיע לאלפי, עשרות אלפי, ואף מאות אלפי קוראים, בתוך זמן קצר, ולהשפיע באופן דרסטי על המיתוג, כולל המוניטין של אדם פרטי ו/או פעילות הארגון.

אזכורים פחות מחיוביים ברשת האינטרנט מאת לקוח ממורמר או ביקורתי, יישארו שם למשך שנים ארוכות – ובכל פעם שמתעניין חדש יחפש חוות דעת אודות הארגון, הוא עלול להגיע לאותה פיסקה המתארת אתכם, את עיסוקכם, או את הארגון בקווים לא מחמיאים, ולבחור שלא לפנות אליכם.

מה עושים במקרה כזה? פשוט מאוד. לא משאירים את ניהול המוניטין שלכם ברשת לידי הגורל – ולוקחים החלטה. ניהול מוניטין ברשת – שלב הכרחי בשיווק רוחבי מוצלח של הארגון שלכם – או שלכם.

ניהול מוניטין באינטרנט – מה זה, בדיוק?

לקוחות רבים מעידים כי לפני פנייה לבית עסק, הם מחפשים חוות דעת אודותיו באינטרנט. לא רק בנוגע לארגונים, חברות מסחריות ובתי עסק מבוצעים חיפושים כאלה – אלא גם אודות אנשים פרטיים, למשל בטרם העסקתם או כאשר הם מוכרים, אמנים, ידוענים, פוליטיקאים, או אנשי ציבור, מבוצעים לא אחת חיפושים אחר אזכורים, חוות דעת, חדשות ומאמרים, וכדומה.

ניהול מוניטין ברשת, עוסק בהגברת הכמות והאיכות של אזכורים חיוביים ברשת – או במילים אחרות, ניהול מוניטין ברשת מאפשר לכם לשלוט על תוצאות החיפושים שייערכו בידי לקוחות פוטנציאליים, מתעניינים, מעבידים עתידיים, עיתונאים – או גם אנשים אקראיים, שמתעניינים בהיסטוריה שלכם או של הארגון. בניהול מוניטין ברשת – אתם אלה שקובעים מה יהיו התכנים שיימצאו אודותיכם, מה יודגש ומה יידחק אל תחתית עמודי התוצאות, ומה יהיה הרושם הכללי, שיוותר בידי המחפשים.

איך עושים את זה? הרבה ידע, והרבה מקצועיות

בסופו של תהליך, מטרת ניהול המוניטין ברשת היא להשפיע – או אף לקבוע – לאיזה מידע ייחשף מי שיחפש ברשת מידע אודות האדם או הארגון.

על כן, בתהליך המקצועי של ניהול מוניטין, יבוצע מעקב שוטף אחר אזכורים למותג, לטובת שמירה של "היד על הדופק" בכל הקשור לאזכורים חדשים, וביחד עם זאת – נדאג ליצירת רצף של אזכורים חדשים חיוביים – למשל, על ידי עידוד הלקוחות והשותפים לפרסם חוות דעת חיוביות בערוצים הדיגיטליים השונים (ביניהם אתר האינטרנט, רשתות חברתיות, וכדומה).

ניהול מוניטין – מומלץ לעבוד עם המומחים

צוות המקצוענים מבית SEONE מתמחה בניהול מוניטין, עבור ארגונים או אנשים פרטיים, ובתהליך מובנה ניראה שליטה ושינויים במיתוג ברשת – בין אם מדובר במיתוג עסקי או בין אם במיתוג אישי. כך אנחנו עושים זאת:

  • בשלב הראשון, לאחר פגישה וקביעת מטרות עם הלקוח, אנחנו קובעים אסטרטגיית מיתוג ובה יעדים מקצועיים, אישיים, או חברתיים – על פי הנדרש
  • אנחנו מבצעים מעקב שוטף אחר כל האזכורים המופיעים כבר ברשת, ומקפידים על עדכון תכנים חיוביים, שיווקיים, ממותגים ואטרקטיביים – שיופיעו במעלה תוצאות החיפוש
  • אנחנו מקפידים על קידום אזכורים וחוות דעת חיוביות חדשות המתפרסמות על המותג, כולל עידוד לקוחות קיימים ליצירת אזכורים
  • אנחנו כל הזמן בתמונה – מתעדכנים בתכנים חדשים ובתכני הדפים המופיעים בתוצאות הקידום של המותג ברשת – על מנת לאפשר זמני תגובה מהירים בנוגע לכל תוכן שעולה שלא על ידנו

בנוסף לכל אלה, אנחנו מקפידים על יצירת אפיקי התקשרות בין המותג לבין קהל היעד שלו. זאת – על מנת לאפשר זמינות, תקשורת ידידותית, והליכי שיווק איכותיים ויעילים, בין הארגון או האדם שעבורו ננהל מוניטין ברשת – לבין קהל היעד שלו.

בואו נתחיל עוד היום

SEONE מתמחים בקידום ובניהול מוניטין ברשת. נשמח ללוות אתכם, החל משלב הגדרת המטרות ועד לשלב שבו כל חיפוש אודות המותג יעלה אזכורים רלוונטיים, עדכניים, חיוביים, כאלה שנעים לקרוא – לטובת הגדלת כמות הפניות מהרשת, ניהול מוניטין ומיתוג איכותי. אנחנו כאן, עם שפע של כלים מקצועיים, ניסיון וותק בכל הפנים השונות של ניהול תוכן, מוניטין, קידום ושיווק ברשת – ולא פחות חשוב, עם אוזן קשבת וכוס קפה טוב, להבין בדיוק מה אתם צריכים – ולסייע לכם להגיע לשם.

circle01

קידום אורגני

circle02

קידום ממומן

circle03

שיווק ברשתות חברתיות

circle04

ניהול מוניטין

circle05

ניתוח סטטיסטי

circle06

פרסום בפייסבוק