פרסום בפייסבוק


פרסום בפייסבוק

לצד לינקדאין, יוטיוב, אינסטגרם, ורשתות חברתיות נוספות – פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה בשיווק החברתי – והשיווק בכלל – בעידן שלנו. אם אתם לא מקבלים תנועה, טלפונים, ולקוחות חדשים דרך הפרסום שלכם בפייסבוק – משהו כנראה לא עובד כמו שצריך. אל תחכו. הרימו אלינו טלפון – והמומחים של פרסום בפייסבוק מטעם SEONE יסייעו לכם להפוך את הפייסבוק לאחד הכלים השיווקיים העוצמתיים ביותר שבאפשרותכם להשתמש בהם.

פרסום בפייסבוק – פשוט כי הלקוחות שלכם שם

מעל 4.5 מיליוני ישראלים מחזיקים חשבונות פעילים בפייסבוק, מתוכם יותר משניים וחצי מיליון נכנסים לעמוד הפייסבוק שלהם מדי יום. מחקר שנערך לא מזמן על ידי סטודנטית ישראלית מגלה כי הגלישה בפייסבוק היא מהעיקריים שב"בילויים" של ישראלים ב…שירותים, ואם זה לא מספיק דרמטי – שהישראלים הפעילים בפייסבוק (כאמור, מיליוני ישראלים), נכנסים בממוצע בין 3 ל – 7 פעמים ביום לחשבון הפייסבוק שלהם, ומבלים בו מעל 20 דקות בכל יום.

הפוטנציאל השיווקי בפלטפורמה המאחדת את כל הלקוחות שלכם, שמחפשים סטטוסים מעניינים לקרוא ולשתף, הוא עצום. כל לקוח פוטנציאלי בארץ – וגם בעולם – נמצא בפייסבוק. אם רק צריכים את המקצוענים, שיסייעו לכם להגיע אליו, למסור לו מסר שיסייע במיתוג ובשיווק שלכם – והנה, הרווחתם עוד לקוח מרוצה.

שיווק בפייסבוק – דור של "חיות רשת"

ביחד עם הפעילות המאוד "יומיומית" של כל אדם בפייסבוק, ניהול דף פייסבוק עסקי מצריכה המון מקצוענות. זה כולל היכרות עמוקה עם תחום הפעילות של העסק, ולצד זה גם היכרות עם הפלטפורמה, שתאפשר מיטוב של הפרסום והפנייה ללקוחות "בגובה העיניים". אותה כתיבה זורמת, מעניינת, קצרה ולעניין, צבעונית, ומעודדת מעורבות מצד הלקוחות שלכם, שהיא גם נאמנה למיתוג שלכם, ומציגה את הארגון באור המתאים לו – היא סוג של כישרון. ביחד עם אותו הכישרון, המאפיין את "חיות הפייסבוק" שבורכו באותו הטאץ' לסטטוסים מעוררי מעורבות, לייקים, ותגובות – גם ניהול הפרסום בפייסבוק, כולל למידה מסטטוסים מוצלחים יותר ופחות, מעקב אחר פעילות המתחרים בתחום או פעילות בינלאומית מעניינת ויצירת סטטוסים שמשתפרים עם הזמן – היא הכרחית לניהול מוצלח של תהליך שיווק בפייסבוק.

פייסבוק אורגני? פייסבוק ממומן? מה בדיוק אני צריך?

הנוכחות בפייסבוק מאפשרת שלושה אפיקי שיווק עיקריים:

הראשון, הוא הנוכחות האורגנית, הרציפה, בחשבון העסקי בפייסבוק. זה כולל ניהול עמוד הפייסבוק העסקי, פרסום סטטוסים בתדירות הרצוייה, ומעקב אחר מעורבות הגולשים.

השני, הוא הפרסום הממומן בפייסבוק, המתאים לתקופות בהן קיים עניין מוגבר בעסק שלכם (כמו למשל – לפני סדנאות, בתקופת החגים, עם ההשקה של שירותים חדשים, וכדומה), או באופן שוטף במינונים קבועים.

והשלישי, הוא אפיק השמירה על קשר עם הלקוחות, זה אינו ערוץ שבו היוזמה לפעילות היא מטעם הארגון, אולם זהו אחד ההיבטים החשובים ביותר בפעילות בפייסבוק וברשתות החברתיות בכלל – הארגון הופך זמין לכל לקוח, לפרסום חוות דעת, לפנייה בשאלה, וכדומה. מישהו צריך להיות שם, על מנת לשמוע את אותה השאלה ולהגיב עליה, במהירות. השיווק הבין אישי הזה, המבוצע תוך שהלקוחות הפוטנציאליים פונים אל הארגון והארגון משיב במהירות ובמקצועיות, אינו פחות מכל אפיק שיווקי אחר ברשתות החברתיות, והוא אחראי במידה רבה על יצירת המוניטין לארגון. בנוסף, הסטטיסטיקות של זמן המענה של הארגון מתפרסמות בפייסבוק, לידיעת הכלל.

חלוקת המשאבים בין השיווק האורגני בפייסבוק והפרסום הממומן על פי הצורך, היא הכרחית לקביעה של אסטרטגיית שיווק מנצחת ברשת החברתית. תמהיל מוצלח של פעילות עם העוקבים הקיימים, לצד הגדלה עקבית של כמות העוקבים (בדרך כלל גם באמצעות פעילות ממומנת) – תביא למקסום יכולות השיווק של הארגון שלכם בפלטפורמות החברתיות, או במילים אחרות – להרבה יותר פניות עסקיות מהרשת, בכל יום.

היי, אנחנו כאן לעזור!

אם אתם מחפשים צוות מקצועי שיודע איך להתוות אסטרטגיה לפרסום ושיווק בפייסבוק וברשתות החברתיות בכלל, לניהול מוניטין ברשתות החברתיות ולתחזוקת כל הקשור בשיווק העסקי שלכם בפייסבוק ודומיו – אנחנו כאן, להציע לכם את השיווק ברשתות החברתיות, ובפייסבוק בפרט, בשיטת "שגר ושכח" תוך שאנחנו נדאג לכל מה שאתם פחות מעוניינים לעסוק בו, החל מפרסום שוטף של סטטוסים בשמכם, וכלה בניהול ממוקד, רווחי, ויעיל של פרסום ממומן בפייסבוק.

הכל יתחיל מפגישת היכרות, בה אתם תספרו לנו על הארגון, הפעילות והחוזקות שלכם, ואנחנו נספר לכם, איך אפשר להפוך את הידע הזה להצלחה בפייסבוק. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו (ממש עכשיו!) ונצא לדרך ביחד.

circle01

קידום אורגני

circle02

קידום ממומן

circle03

שיווק ברשתות חברתיות

circle04

ניהול מוניטין

circle05

ניתוח סטטיסטי

circle06

פרסום בפייסבוק