קידום אתרים לעורכי דין


אחד התחומים המורכבים ביותר לקידום בגוגל הוא ללא ספק קידום אתרים לעורכי דין. על אף שתחום שיווק עורכי דין, בדרך כלל, יעשה באותם האופנים בהם שיווק לשאר המקצועות החופשיים יעשה (דרך פלטפורמות אינטרנטיות שונות כגון הרשתות החברתיות, הקמת אתר אינטרנט, מיתוג עורכי דין דרך מערך שיווקי סדור הכולל פרסום ממומן ואורגני וכן גיוס לקוחות למשרד עורכי דין הנעשה מפה לאוזן) – יש עדיין הבדל מהותי. מהו? מדוע קידום אתרים לעורכי דין שונה משאר האתרים וכיצד בכל זאת ניתן להתגבר על כך? על כך ננסה לענות במאמר זה.

מקצוע נפוץ – תחרותיות גדולה

המשוואה הפשוטה המעמידה "היצע" מול "ביקוש" גורסת כי ככל שיש ביקוש רב יותר, כך יהיו יותר נותני שירות באותו התחום. בהתאם, תוצאותיה של המשוואה הזו הן שככל שיש יותר נותני שירות, באופן טבעי, התחרות גדלה לאין ערוך. אחד המקצועות הנפוצים ביותר בישראל הוא מקצוע עריכת הדין. כל עורך דין רוצה להיות הטוב ביותר בתחומו, לקדם את עצמו באופנים שונים ולבלוט על פני האחרים – וזו משימה מורכבת.

פרסום עורכי דין באינטרנט – חייבים להיות בולטים

כדי להצליח "לנצוץ" בשמי הזירה האינטרנטית בכל הקשור לתחום קידום אתרים לעורכי דין – אין די בלהיות אנשי מקצוע טובים בלבד. לצד זאת חשוב להיות בולטים, לדעת לעבוד נכון ולתפעל באופן מיטבי את הקמפיינים השונים. כעת נסקור את פלטפורמות הפרסום האינטרנטיות השונות ונציע את הדרך הטובה ביותר לתעל אותן לטובת פרסום מקסימלי:

גוגל אדוורדס (PPC)

בכל הנוגע לקידום ממומן דרך גוגל בגזרת עורכי הדין – התקציב הוא הקובע. בעוד שיש תחומים תחרותיים פחות המאפשרים השקעת תקציב נמוך יחסית כדי לקבל המרות גבוהות, פרסום עורכי דין מחייב השקעה לא מבוטלת, בסדר גודל של כמה אלפי שקלים מדי חודש. כאשר הביקוש עולה, לא רק שהתחרות הגדולה הופכת את הפרסום הממומן דרך גוגל אדווררדס למאתגר יותר, אלא שגם המחיר לקליק או להמרה עולה בהתאם. יחד עם זאת, חשוב להבין שהתמורה המתקבלת עשויה להיות גבוהה לאין ערוך מההשקעה הראשונית. כדי למקסם את תוצאות הקמפיין, חשוב לנהל אותו באופן תבוני דרך חברה מקצועית היודעת לסנן ביטויים רחבים מאוד וחוסמת קליקים של מתחרים.

קידום אורגני (SEO)

בדיוק כמו במציאות שאינה מתקיימת בין כותלי הממד הווירטואלי, גם בתחום הקידום האינטרנטי – ככל שהוותק שלנו יהיה ארוך יותר ונהיה אטרקטיביים יותר – כך גוגל יאהב אותנו יותר. המקבילה לעולם הווירטואלי גורסת כי דומיין שיש לו וותק ארוך (לפחות חמש שנים), אתר שמוזן בתוכן חדשני ומגוון באופן קבוע וכזה שמכיל בתוכו מילות מפתח רלוונטיות ומגוונות – יצליח לאין ערוך מול אתר בעל דומיין חדש שאינו מתוחזק בתוכן איכותי. בזירה בה התחרות היא מילת המפתח, נדרשת יצירתיות, עבודה עקבית ונכונה והבנה עמוקה בתורת הקידום האורגני. אין ספק שקידום אורגני הנעשה בצורה נכונה, מחקר מילות המפתח נעשה באופן מעמיק והגורם שאתם מפקידים בידו את מלאכת הקידום הוא גורם מקצועי ומיומן – כך גם נקבל את תנועת הגולשים האיכותית ביותר ונקבל את אחוז ההמרות הגבוה ביותר.

קידום ממומן בפייסבוק

הפלטפורמות השונות לפרסום דרך פייסבוק מציעות מגוון שיטות לבחירתנו – קמפיין הפניית תנועה לאתר או לדף נחיתה, קמפיין לידים, רימרקטינג ועוד, וכל זאת תוך פילוח מקסימלי של קהל הגולשים הרלוונטי לתחום עריכת הדין. קידום אתרים לעורכי דין דרך פייסבוק מאפשר לנו לטרגט באופן יעיל במיוחד את כלי הפרסום הנוחים לנו ביותר (אחרי הכל, לא בטוח שכל הכלים שמנינו לעיל רלוונטיים לתחום), לחשוף לקהל רחב של לקוחות פוטנציאלים את פועלו של האתר ובסופו של דבר להפוך גולשים ללקוחות.

ניהול דף פייסבוק

על פי כללי האתיקה, עורכי דין מוגבלים באפשרויות השיווק והפרסום בפלטפורמות השונות. כיוון שכך, פייסבוק הוא כלי עוצמתי ורלוונטי במיוחד – בכל תחום, ועל אחת כמה וכמה בכל הקשור לקידום עורכי דין. ניהול מקצועי של דף עסקי בפייסבוק יסייע לחשוף את החברה ללקוחות חדשים, יחזק את המסר השיווקי, ישאיר את הפירמה בתודעה של הגולש, יאפשר לך לשלוט באופן מקסימלי בתכנים המתפרסמים בדף על פי קהלי יעד מדויקים, יסייע לך לייצר שיתופי פעולה רלוונטיים ובסופו של דבר – יגרום לתנועת לקוחות ערה. כדי ליצור דף פייסבוק עסקי מקצועי, כדאי לשתף בסיפורי הצלחה של החברה, טיפים רלוונטיים, ידע מקצועי ואפילו להכניס את הקהל הרחב אל "מאחורי הקלעים" של החברה.

טאבולה ואווטבריין

קידום אתרים לעורכי דין דרך פלטפורמות השיווק אווטבריין או טאבולה לא יעשה בדרך כלל כערוץ פרסום עצמאי, אלא יעמוד בשורה אחת עם כלי פרסום נוספים (פרסום אורגני, ממומן, פייסבוק, יוטיוב ועוד). אין ספק שמדובר בכלי עוצמתי ואפקטיבי שנועד להגיע אל קהל לקוחות פוטנציאלי רחב ומאפשר לצמצם את קהל היעד הרלוונטי בלבד על ידי שילוב של קמפיין רימרקטינג בשיתוף גוגל או פייסבוק.

פרסום ביוטיוב

כדי להבין מדוע יוטיוב הוא כלי שיווק עוצמתי בכל הנוגע לקידום אתרי עורכי דין, חשוב להבין שהלקוח הפוטנציאלי שלכם רוצה לראות אתכם באופן בלתי אמצעי כמה שניתן. לא מעט אתרי עורכי דין "חוטאים" בתוכן לקוני מדי ובשפה משפטית שאינה נהירה – על ידי שימוש ביוטיוב תוכלו להעביר מסרים חשובים בפחות זמן (הרבה יותר מאשר במסר כתוב), תבססו את המקצועיות שלכם בפני הגולשים בכל תחום משפטי בו בחרתם להתמחות ותגיעו למיתוג עקבי וקבוע החשוף לאינספור לקוחות פוטנציאלים שעשויים לראות, להתחבר, להשתכנע בערך המוסף שאתם מספקים – ולהפוך ללקוחות.

וכעת – כמה מילים עלינו

חברת SEONE מתמחה בקידום אתרים לעורכי דין. לרשותנו עומדים ניסיון ארוך שנים ומקצועיות ללא פשרות, חדשנות וידע העומדים לקהל לקוחותינו בכל עת – ותשוקה אמיתית לסייע לכם להצליח. אנו עובדים יד ביד עם משרדי עורכי הדין המצליחים בישראל ונשמח לסייע גם לכם להגיע למקומות הראשונים בחזית האינטרנטית – ולקצור הצלחה.

circle01

קידום אורגני

circle02

קידום ממומן

circle03

שיווק ברשתות חברתיות

circle04

ניהול מוניטין

circle05

ניתוח סטטיסטי

circle06

פרסום בפייסבוק