איך להגיע למקום הראשון בדירוג של GOOGLE?


4 כללים חשובים לזכות בתשומת הלב של GOOGLE:

דירוג במקום הראשון במנוע החיפוש של GOOGLE משמעו דרך נכונה של שיווק באינטרנט ומבקרים רבים באתר והגדלה משמעותי של נפח המכירות. זו הסיבה מדוע כל כך רבים מייחלים להגיע למקום הראשון ברשימת תוצאות החיפוש של GOOGLE. למרבה הצער, רבים עדיין לא יודעים מה נדרש בכדי לשכנע את GOOGLE כי אתר האינטרנט שלהם רלבנטי יותר ממיליוני אתרים אחרים. ארבעה כללים פשוטים יסייעו בהבאת האתר למקום הראשון ברשימת תוצאות החיפוש של GOOGLE:

כלל מס' 1 : אל תנסו לעבוד על GOOGLE

GOOGLE שואף להשיב את מספר האתרים הרלבנטיים הגדול ביותר על כל שאילתא. לתת את התשובה הטובה האפשרית לכל שאלה. אם תנסו להשיג דירוג גבוה באמצעות מילות מפתח שאינן רלבנטיות לדף האינטרנט, לא תזכו להרבה הצלחה. למעשה, ייתכן ואף תיכנסו לרשימה שחורה של ספאמרים. אם האתר שלכם בנוי רובו ככולו ממודעות וקישורי שותפות (affiliate links) יהיה לכם קשה מאד לזכות בדירוג טוב.

הקפידו כי דפי האתר שלכם עונים על שאלות שיש למבקרים אשר מחפשים את מילות המפתח הרלבנטיות. ככל שדפי האתר יתאימו לתחומי העניין של הגולשים, כך דירוגכם יהיה טוב יותר. לוקח זמן לייצר תוכן טוב, אבל זה ישתלם בסופו של דבר.

כלל מס' 2: האתר שלכם חייב להראות ל GOOGLE שהוא רלבנטי

אתר לחלקי חילוף של רכב לא יקבל לעולם דירוג גבוה על מילת המפתח "ניתוחי מוח".  ברור כי מילים כגון "חלקים משומשים" יועילו הרבה יותר. הבעיה היא כי GOOGLE חייב לוודא כי האתר שלכם רלבנטי למילים "חלקים משומשים". לכן צריך לעשות אופטימיזציה לדפי האינטרנט.  מה שזה אומר זה שתצטרכו להקל על GOOGLE להבין על מה מדבר האתר שלכם.

כאשר GOOGLE סורק את אתרכם, הוא יבחון מספר מרכיבים בדפי האתר:

• מבנה האתר
• שם התג ומטא תג
• הטקסט בגוף האתר
• תגי כותרת
• מאפייני תמונות
• ארכיטקטורת הקישורים הפנימיים
• קישורים יוצאים
• משתנים רבים אחרים בקוד HTML של דפי האתר

כל מרכיב עשוי להכיל את מילות המפתח שלכם ולהראות ל GOOGLE כי האתר שלכם אכן רלבנטי למילת המפתח. כמובן זה לא אומר שאתם יכולים פשוט לדחוף את מילות המפתח אל תוך התגים וזהו. אתם עלולים ליצור אופטימיזציית-יתר של האתר, מה שיביא לנישול מתוצאות החיפוש. חשוב כי תעבירו רק המרכיבים הנכונים אופטימיזצייה, ושמילות המפתח מופיעות בתדירות הנכונה.

כלל מס' 3: אתרים אחרים חייבים לאשר כי האתר שלכם רלבנטי

בנוסף לאופטימיזציה של תוכן האתר, נותנת GOOGLE משקל רב לקישורים נכנסים, כלומר כאלה המפנים מאתרים אחרים לאתרכם. במילים אחרות, אתרים אחרים צריכים לאשר כי אתרכם רלבנטי למילות מפתח מסוימות. ככל שיותר אתרים מקשרים לאתרכם, כך אתרכם יהיה גלוי יותר עבור GOOGLE. ככל שיותר אתרים ישתמשו במילות מפתח כקישורים לאתרכם, כך תגדל רלבנטיות האתר למילות המפתח. עמוד שעבר אופטימיזציה למילה "מכוניות משומשות", יקבל דירוג גבוה גם על המילים "מכוניות יד שניה" אם מספיק אתרים יקשרו לאתר באמצעות מילים אלו.

חשוב גם שהאתרים האחרים יהיו קרובים מבחינת תוכן לאתר שלכם. קישור לאתרכם, למכירת רכבים משומשים לצורך העניין, מאתר לרכבי אספנות, יהיה ערך גבוה במיוחד ביחס לקישור שמגיע מאתר לממכר ממתקים למשל. כמו כן, קישור מאתר שכל הקישורים שלו הם לאתרים בנושאי רכב יהיה יעיל יותר מאתר עם קישורים לאתרים בנושאים שונים. השגת הקישורים הנכונים חיונית ביותר בכדי להעפיל לדף הראשון של GOOGLE.

ישנם ברחבי הרשת אתרי מאמרים רבים המרכזים תוכן לפי סיווגים שונים, או אפשרות פחות טובה אם כי עדיין טובה הוא אתר רחב, המכיל נושאים מרוכזים יחדיו לפי אותם תחומים.

כלל מס' 4: לאתר חייב להיות עבר נקי

הגיל של הדומיין וההיסטוריה שלו יילקחו גם כן בחשבון על ידי GOOGLE. דומיין ותיק ומוכר יקבל נקודות דירוג יותר בקלות. אולם אם שם הדומיין שלכם נוצל בעבר על ידי ספאמרים, אתם עלולים לסבול מההשלכות, ולהיקנס בנקודות דירוג על התוכן הקודם של הדומיין.

יישום של הכללים לעיל, ושינוי האתר בהתאם, סביר כי יזכה אתכם בנקודות דירוג אצל GOOGLE. זה לא משהו שנעשה בן-לילה אלא נבנה במהלך מספר שבועות.
חברת קידום אתרים מקצועית יכולה לעזור לכם להשיג את יעדכם .