חשיבות הטקסטים בקישורים


טקסט בקישורים

למה הטקסט של קישור חשוב?

כל מנועי החיפוש הגדולים שמים לב לטקסט שהם משתמשים בו בקישורים שמצביעים לעמודי אינטרנט. עמוד אינטרנט ייחשב רלוונטי יותר למונח חיפוש כלשהו אם המונח לא רק מופיע בטקסט העמוד אלא גם בטקסט הקישור המצביע לעמוד הזה.

עמודי אינטרנט יכולים אפילו להשיג דירוגים גבוהים, עבור מילת מפתח שהם לא מכילים. מספיק שהרבה אתרים מקשרים לעמוד עם מילת המפתח בטקסט הקישור.

איך מנועי חיפוש מתייחסים לטקסטים של קישורים?

בעוד שברור שטקסטים של קישורים מאוד חשובים למנועי חיפוש, לא ברור כמה משקל נותנים מנועי החיפוש לטקסט הקישור כשהם ממפים דף אינטרנט. האם טקסטים מסוימים חשובים יותר מאחרים?

הפטנט מציין שטקסטים של קישורים מחולקים לחלקים.

ברגע שביטוי עוגן מזוהה, הוא מומר לסדרה של חלקים שונים. לדוגמה, אם עמוד 306 מכיל את הביטוי "best Louis Armstrong site" שמצביע לעמוד 200, החלוקה מפיקה את החלקים הבאים:

  • "best Louis Armstrong site"
  • "Louis Armstrong"
  • "Louis"
  • "Armstrong"
  • "Best"
  • "Best Louis"
  • "Best Armstrong"
  • "Best site"האלגוריתם של מנוע החיפוש נותן משקל לכל אחד מהחלקים האלה. אם המשקל עובר רף כלשהו, העמוד המקושר יתווסף למנוע החיפוש תחת החלק הזה.

מה זה אומר עבור האתר שלכם?

כל מנועי החיפוש הגדולים משתמשים בשיטה הזאת כדי לדרג עמודים. אם אתם רוצים דירוג גבוה במנועי חיפוש, עליכם לוודא שבדף האינטרנט שלכם קישורים פנימיים טובים עם טקסט העוגן הנכון.
עמודי אינטרנט מקודמים חשובים כדי לגלות למנועי חיפוש שהאתר שלכם הוא רלוונטי למילות המפתח שלכם. קישורים פנימיים טובים עם הטקסטים הנכונים יגבירו את הרלוונטיות של העמודים שלכם למילות המפתח שלכם.

מה צריך לעשות כדי לקבל דירוג גבוה ב-Yahoo ו-Google

1. קדמו את עמודי האינטרנט שלכם עבור מילות המפתח שלכם. בעוד שאפשרי להשיג דירוג גבוה למילת מפתח אם יש לכם מספיק קישורים פנימיים שמכילים אותה, קל הרבה יותר להשיג דירוגים גבוהים למילת מפתח מיוחדת אם עמוד האינטרנט שלכם קודם עבור מילת המפתח הזאת.
2. נסו להשיג כמה שיותר קישורים לאתר שלכם שאפשר. הקישורים לאתר שלכם צריכים להשתמש במילות המפתח המכוונות בטקסט הקישור. אל תשתמשו בדיוק באותו הטקסט שוב ושוב, שנו את טקסט הקישור שלכם והשתמשו בביטויים קשורים אך שונים בקישורים לאתר שלכם.