מפת אתר בגוגל


קישורי-אתר בתוצאות החיפוש של Google :

רבים תוהים, כיצד הם יכולים לגרום ל-Google להציג קישורי-אתר נוספים של האתרים שלהם? מה הקישורים האלה, בדיוק? כיצד אפשר להשיג אותם והאם הם שווים את המאמץ?

מהם קישורי-האתר של Google?

קישורי-האתר של Google הם אוסף של קישורים, שמופיע תחת התוצאה של אתר כלשהו. הקישורים הנוספים הללו מקשרים אל דפים ראשיים של האתר. הם נבחרים באקראי ובצורה אוטומטית על ידי האלגוריתם של Google.

קישורי-אתר מופיעים רק עבור מילות חיפוש כלליות. תקבלו קישורי-אתר, אם תחפשו את "orange", אך לא אם תחפשו מונח כמו "שירות לקוחות של orange". קישורי-אתר מופיעים בעיקר, כשמחפשים שמות של חברות.

באילו קישורים Google משתמש עבור קישורי האתר?

נראה, כי Google משתמש בקישורים ברמה הראשונה של האתר בשביל הקישורים האלה. כלומר, כל הקישורים, שלא נוכחים בדף הבית שלכם, לא ישמשו בתור קישורי-אתר.

הקישורים צריכים להיות קישורי טקסט תיאורי או קישורי תמונה עם תכונה מתארת של IMG ALT. קישורי JavaScript או Flash לא נלקחים כקישורי-אתר. Google משתמשים ב-2 עד 8 קישורים כקישורי-האתר של אתר מסוים. לרוע המזל, לא ברור, איך Google מחליטים על מספר הקישורים לכל אתר.

הטקסט ש-Google משתמשים בו עבור קישורי האתר יכול להיות הטקסט, שבו כתוב הקישור (העוגן) או הכותרת של העמוד, שהטקסט מקשר אליו. נראה, כי Google מעדיפים קישורים, שמופיעים בראש דפי אינטרנט.

איך אפשר להשיג קישורי-אתר לאתר שלכם?

לרוע המזל, אין שום דבר בטוח לגבי קישורי-האתר של Google. הגורמים הבאים, ככל הנראה, משפיעים על Google להציג או לא להציג קישורי-אתר לאתר שלכם:

1.האתר שלכם צריך להיות מדורג בצורה יציבה במקום הראשון במילת החיפוש הרלוונטית. אתרים אחרים לא מקבלים קישורי-אתר.

2.האתר שלכם צריך להיות לפחות בן שנתיים. נראה, כי אתרים חדשים יותר לא מקבלים קישורי-אתר.

3.מספר החיפושים ומספר הלחיצות, שהאתר שלכם מקבל עבור מילת-חיפוש מסוימת נחשבות, כנראה, גם הן. מילות חיפוש, שלא מחפשים אותן לעתים מספיק קרובות, לא מקבלות קישורי-אתר. נראה גם, שהאתר שלכם צריך להשיג מספר כניסות גבוה ממילת החיפוש הזאת.

4.מספר הקישורים, שמצביעים לאתר שלכם עם מילת החיפוש כטקסט העוגן משפיעים על יצירת קישורי-האתר. קישורי-אתר מופיעים רק עבור מילות המפתח העיקריות של אתר ולא עבור כל מילות המפתח עבורן האתר רשום.

אם האתר שלכם עונה על הקריטריונים האלה, Google עלולה לשים קישורי-אתר עבור מילות החיפוש הכי חשובות שלכם.

קישורי אתר יכולים להיות תוספת נחמדה לחיפושים עבור מילות מפתח כלליות, אך הם בדרך כלל לא יופיעו בחיפושים שמכילים 2 עד 4 מילים. המילים האלו הן המילים הכי חשובות לקידום האתר שלכם ולקידומו במנועי החיפוש.

יותר סביר, כי אנשים, שמחפשים מילות מפתח עם מילים מרובות, ירכשו סחורה או שירותים מאשר אנשים, שמחפשים עם מילות מפתח בודדות.