על מה אנשים מקליקים בתוצאות החיפוש?


על מה אנשים מקליקים בתוצאות החיפוש?

מחקרים מראים, שגולשים לוחצים יותר על תוכן מיוחד בתוצאות חיפוש רגילות מאשר על תוכן, שחופש לפי חיתוך מסוים.
תוצאות מעורבות וגולשים מיוחדים:
במהלך השנה האחרונה מנועי החיפוש הגדולים התחילו להחזיר תוצאות מעורבות לחלק מהגולשים .
לגולשים אלו הוצגו תוצאות חיפוש מיוחדות כגון תמונות ,חדשות ווידאו, אשר הופיעו לאורך תוצאות החיפוש הרגילות .

לפני שמנועי החיפוש הציגו תוצאות חיפוש מעורבות לכול המשתמשים, הם הציגו אותם רק לגולשים ספציפיים .
אז על מה הגולשים לוחצים ?
*בסביבות 30% מהגולשים לוחצים על חדשות בעמוד תוצאות מעורב ,כאשר רק 15% בערך לחצו על חדשות, כאשר הם ביצעו חיפוש ספציפי לחתך של חדשות .
*בערך 30% מהמשתמשים במנועי החיפוש הקליקו על תמונה בתוצאות החיפוש המעורבות, כאשר בערך 25% הקליקו על תמונות תחת חיפוש בחיתוך של תמונות.
*בערך 15% המשתמשים במנועי החיפוש הקליקו על וידאו בתוצאות החיפוש המעורבות, כאשר רק 10% הקליקו על וידאו תחת חיפוש מיוחד לוידיאו .
* בחיפוש בחתך ספציפי – הכי הרבה הקליקו על תמונות.
* בתוצאות חיפוש מעורבות – הכי הרבה הקליקו על חדשות .
עמוד תוצאות החיפוש הראשון נעשה יותר חשוב:
*בערך 70% מהגולשים לוחצים על תוצאות מהעמוד הראשון .
*רק 8% מהמשתמשים במנועי חיפוש עברו לעמוד השלישי ואחריו.
*בערך 50% מהמשתמשים במנועי החיפוש, שלא מצאו את אשר רצו ,שינו את צורת החיפוש או מושג החיפוש, לאחר שבחנו את התוצאות, שבעמוד הראשון.
*בערך 40% מהמשתמשים ברשת קישרו בין הופעה בראש תוצאות החיפוש לבין חברה מובילה באותו תחום .