שאלות על מנועי חיפוש


נושא מנועי החיפוש הנו נושא מאוד חם, אולם עדיין מאוד מסובך.

כדי למצות את פוטנציאל מנועי החיפוש במלואו, יש להכיר את הלקוחות הפוטנציאלים ,לבצע מחקר מילים ,לטפל בעמודי הנחיתה ולדעת לשלב בין מנועי החיפוש לשאר ערוצי הפרסום.

מה זה בדיוק שיווק במנועי חיפוש?

כאשר אומרים "שיווק במנועי חיפוש" מתכוונים לשימוש במנועי חיפוש למטרות מקצועיות.
יש ארבע עקרונות בסיסים שמובילים בשיווק במנועי חיפוש: תוצאות חיפוש אורגני, מילים בתשלום ,קישורים קונטקסטואלים ואינדוקס האתר באתרים המובילים.

מנהל קידום אתרים טוב יודע לשלב בין ארבעת היסודות ולשמר את האיזון בניהם.

למה קידום במנועי חיפוש עובד?

צרכנים אקטיביים משתמשים במנועי החיפוש לרכישות וקבלת מידע ,לעומת זאת המפרסמים יכולים בקלות לשלוט על תקציב הפרסום שלהם ולהחליט, אילו מילים הם מעונינים לרכוש .שיווק אתרים מייצר גם ערך מותגי .מחקר, שנעשה, גילה, שמחפשי מידע באינטרנט למושגים כלליים כמו "חולצה ", לא הובילו לרכישת המוצר, אולם כאשר האתר הופיע תחת תוצאות החיפוש של מילה זו, הוא חיזק את ערך המותג בעיני הגולשים. עם זאת כאשר הגולשים חפשו מושג יותר מדויק כמו " חולצת רכיבה " הרצון שלהם לרכוש גדל .

מתי כדאי להתמקד בקידום אורגני ומתי לבצע קידום בתשלום ?

שני נושאים אלו אינם סותרים האחד את השני.

היתרון בקידום בתשלום הוא מהירות גבוהה והחלטה, אילו מילים אתה מחליט לקנות. החיסרון כמובן הנו העלות .
קידום אורגני לעומת קידום בתשלום זול יותר, אך לוקח זמן רב יותר ולא תמיד קידום זה יוביל אותך לתוצאות או למילים, שאליהן רצית להגיע.

כיצד אני משפר את מיקום האתר שלי בתוצאות החיפוש?

ראשית על זחלן מנוע החיפוש להגיע לאתרך .

בנוסף יש לעשות אופטימיזציה לתוכן ולקישורים של העמודים הפנימיים ,לדוגמה: מפת אתר יכולה לעלות את החשיפה של העמודים הפנימיים בעשרות אחוזים .

יש להגדיר את יעדי האתר ומילות המפתח, אשר מתמקדים בהם, ועל פי זה לשכתב את התכנים באתר.

שימוש בכותרות והדגשות עשוי גם לעזור , חשוב לא לעשות זאת לבד – טעות עלולה לגרום לנזקים מאוד משמעותיים לאתרך.

היעזרות באתרים ייעודיים למאמרים או כתבות, דוגמת אתרי תוכן, לשם העלאת מאמרים תומכים המקשרים אל האתר, תתגלה כדרך יעילה ביותר לחיזוקו מבחוץ.

איך בוחרים מילות מפתח ?

זהו החלק הכי חשוב ,צריך לחשוב על האישיות של הלקוחות ,מי הם ?

מה מניע אותם ?אך הם מתארים את המוצר או העסק שלך?

הכרת הלקוחות עוזרת לך לזהות את מילות המפתח, שהם יקישו, כאשר ירצו למצוא אותך או את המוצר שהם מחפשים .

טיפים נוספים לבחירת מילות מפתח :

סמן את המילים שכרגע יוצרות תנועת גולשים לאתרך
רשום כיצד אנשי מכירות ,לקוחות ושותפים מגדירים את העסק שלך
השתמש בתוכנות להצעת מילים לדוגמה Google
התמקד במגוון של ביטויים ,המילים וטעויות כתיב נפוצות שלהם ,שם הפועל ,שימוש במקף
בדוק את המילים אחת לכמה זמן כדי לגלות מילים חדשות ולשמור על עדכניות
לסיכום כדי למקסם את נראות אתרך במנועי חיפוש אתה צריך להכיר את הלקוחות , איך הם קונים מה מניע אותם , מתי ואיך הם מחפשים באינטרנט את הרכישות שלהם . אתה מוזמן לקבל הצעת מחיר מאתנו על מנת לשפר את מיקום אתרך בתוצאות מנועי החיפוש.