שלוט בדירוגי GOOGLE בקלות ובמהירות!


האם "שליטה קלה ומהירה בדירוגי GOOGLE" נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? האמת היא שלא. להלן מקבץ של טיפים לקידום האתר במנועי חיפוש (SEO):

הדומיין

גיל: יש לוודא כי שם הדומיין שלך הוא לפחות בן 6 חודשים. מעל לשנה- מה טוב. לעיתים קרובות (אם כי לא תמיד) GOOGLE מעדיפה לאנדקס דומיינים בני חצי שנה ומעלה. איך הם יודעים? הם משתמשים בבסיס נתונים whois?  גלשו לשם, הקלידו את הדומיין שלכם ותראו מה GOOGLE, וכל אחד אחר למעשה) יכול מיד לדעת על האתר שלכם.

TLD: דומיין ברמה גבוהה (TOP LEVEL DOMAIN – TLD ), שזה סיווג נוסף למה שבא אחרי הנקודה בכתובת האתר. הטובים ביותר הם COM, NET,co.il, ORG ו- EDU.

מילות מפתח משולבות: אם יש לכם (ורק לכם) מילת מפתח עיקרית בשם הדומיין, לצד כמה קישורים חיצוניים המובילים לאתר שלכם, זה מאוד יכול לעזור לכם בקידום אתר.

מקף: קווים מפרידים בשם הדומיין עלולים להזיק למיתוג מחד, אולם מאידך יכולים לפתוח הזדמנויות חדשות במאמצי האופטימיזציה של תוצאות החיפוש. חשוב להבין כי GOOGLE מתייחס למקף כאל ערך אפסי (כמעט כאל רווח), לכן אם מילת המפתח שלכם מורכבת מכמה מילים , אפשר למקם מקף בין המילים. במידה ודומיין זה תפוס, הכניסו קו מפריד בין שתי המילים הראשונות ויתר המילים מחוברות. זה הרעיון- נסו כל מיני שילובים עד שתעלו על השילוב המנצח שיקפיץ את הדומיין.

הסעיף הגדול הבא הוא מילות מפתח. מילות המפתח הטובות ביותר בעולם, המשולבות בשם הדומיין, תהיינה חסרת משמעות אם אף אחד לא יחפש את מילות המפתח הללו! כלומר, יש למצוא את מילות המפתח האפשריות והטובות ביותר עבור האתר שלך.

תוכן

בטח כבר נמאס לכם לשמוע, אבל התוכן הוא המלך. קופירייטינג אופטימאלי (לאנשים ממשיים!), ידידותי למנועי חיפוש, הוא המפתח להצלחה. הודות לאלגוריתמים מורכבים, GOOGLE יודעת לקרוא עמוד אינטרנט ממש כמו אדם. לכן כתיבה רובוטית והצפה של מילות מפתח לא מוליכות שולל את GOOGLE.

השגת קישורים ומעקב אחר האתר

קישורים נכנסים: קישורים איכותיים המפנים לאתר שלכם מאתרים אחרים שווים יותר מ- 75% מדירוג האתר שלכם! השגת קישורים אלו הינו שלב קריטי בדרך לפסגה. בו בזמן, עליכם לעקוב אחר התקדמות מצב האתר. האופן בו מנועי החיפוש רואים את האתר שלכם לא רק יאמר לכם איפה אתם כרגע אלא גם איפה סביר שתימצאו בעתיד.