מחקר מילות מפתח


מחקר מילות מפתח מתמקד בבחירת המילים המתאימות ביותר לקידום עבור האתר, מיונן לפי סדר חשיבות ובחירת העמודים המתאימים ביותר לשילובן של מילות המפתח. טעות בשלב בחירת המילים תוביל לתוצאות, שלא אליהן התכוונו.

מה הם הפרמטרים בבחירת מילות המפתח?

1. רלוונטיות לתחום העיסוק של האתר

האם הגולשים, אשר ילחצו על הקישור בתוצאות החיפוש, ימצאו את מה שחיפשו?

2. פופולאריות המילה

כמה גולשים מחפשים את מילת המפתח?

3. רמת התחרות

כמות התוצאות המתקבלות, כאשר מבצעים חיפוש על המילה .

כיצד תבדוק, אילו מילים רלוונטיות לאתרך?

 את רשימת המילים מכינים תוך כדי מעבר על התכנים באתר ורישום ביטויים וצירופי מילים, אשר מאפיינים את עיסוק האתר.

חשוב לכלול ברשימת המילים את כל הנושאים העיקריים בהם עוסק האתר. צריך לזכור לא להרחיב יותר מידי את הרשימה ,כדי שנדע במה צריך להתמקד, היות ולא ניתן להופיע במיקום גבוה תחת כל מילות המפתח .

גורם נוסף חשוב בבחירת המילים הוא להבין, שככל שהמילה כללית יותר היא מילה תחרותית יותר, לדוגמה: המילה "אופניים" לעומת צירוף המילים "אופני הרים". אם תבחר במושג "אופניים", יהיה קשה יותר למקם את האתר גבוה בתוצאות האורגניות ,מצד שני, אם תבחר את המושג "אופני הרים", פחות אנשים יחפשו המונח המדויק הזה.