איך לכוון את Google לפי מיקום


אתם רוצים להשיג לקוחות מחוץ לארצות הברית? העסק שלכם ממוקם באירופה או בחלק אחר בעולם? ישנם כמה דברים שיש לזכור אם האתר שלכם מכוון כלפי אנשים מחוץ לארצות הברית.

פלח השוק של Google מחוץ לארה"ב:

Google הוא השחקן הכי חזק בשוק ארה"ב. יש להם גם פלח שוק גדול בארצות אחרות:

ארץ פלח שוק
Google גרמניה 89.20%
Google בריטניה 70.25%
Google בולגריה 90%
Google צרפת 89.79%
Google הולנד 95.00%
Google פולין 90.00%
Google ישראל 90.00%

כשאתם נעזרים בקמפיין של קישורים ממומנים ב google השליטה במיקום הגיאוגרפי של המודעות הוא פשוט הרבה יותר, שכן תהליך פרסום בגוגל מאפשר ממש להגדיר את המדינה או מדינות (ואפילו חלקים בתוך המדינה) בהן תרצו שגולשים יראו את המודעות.

אבל בכל הנוגע לתוצאות אורגניות, התמונה שונה: אם אתם רוצים להשיג לקוחות מחוץ לתחומי ארה"ב, עליכם לוודא שהאתר שלכם מוכן עבור הגרסאות המקומיות של Google. לדוגמה, גרמנים שנכנסים לאתר Google.com בדפדפנים שלהם מכוונים אוטומטית ל-Google.de.

Google מחזיר תוצאות שונות בארצות שונות

Google.com ו-Google.de מחזירים תוצאות שונות. לדוגמה, Google.de מחזיר תוצאות לגמרי שונות עבור המילה auto מאשר Google.com

פירוש התופעה הוא שאתרים צריכים לעמוד בקריטריונים מסוימים כדי להירשם בגרסאות המקומיות של Google.

מה אפשר לעשות כדי להירשם בגרסאות המקומיות של Google?

1. השיגו כתובת אתר המתאימה לארץ שלכם

אם אתם רוצים להשיג דירוג גבוה ב-Google.co.uk, אתם צריכים כתובת אתר המסתיימת ב-.co.uk. זהו הגורם הכי חשוב מכולם לקידום אתרים מקומיים. כתובת אתר מקומית מקלה על קבלת דירוג גבוה במנועי חיפוש המותאמים למדינות.

2. התאימו את תוכן העמודים באתר כך שיהיו רלוונטיים לשוק היעד שלכם

אם אתם מנסים למכור משהו בגרמניה, ברור שתוכן האתר שלכם צריך להיות בגרמנית. אם האתר שלכם מכוון לאנשים שגרים בבריטניה, הזכירו את הכתובת הבריטית שלכם בסוף העמוד כך שמנועי החיפוש יקשרו את הכתובת לאתר שלכם.

3. בדקו את מקום השרת שלכם

אם כתובת ה-IP של השרת שלכם מבוססת בצרפת, אז Google יבין מזה שאתם מכוונים אל השוק הצרפתי.

השגת דירוגים גבוהים באתרים המקומיים של Google קלה יותר אם תפעלו לפי הטיפים שלעיל.

שימו לב שעמודי האינטרנט שלכם עדיין צריכים לעבור אופטימיזציה עבור מילות המפתח שלכם אם אתם רוצים דירוגים גבוהים

בנוסף, Google רושם את האתרים שלכם רק אם יש לכם קישורים פנימיים טובים.