התמודדות עם תוכן כפול:


Google לא אוהבת תוכן כפול. הסיבה לכך היא, ש-10 תוצאות החיפוש הראשונות צריכות להציע למחפשים מגוון אתרים שונים.

ישנן סיבות רבות, מדוע תוכן משוכפל ביותר מדף אחד:

1.    התוכן של דף כלשהו קיים בכמה פורמטים: דף אינטרנט, גרסת הדפסה, PDF, דף לטלפון סלולארי, וכו'.
2.    התוכן של דף אינטרנט מאוגד, לדוגמה: כתבות בחדשות או רשומות בבלוגים.
3.    מערכת ניהול התוכן (CMS) מציגה את אותו התוכן במקומות שונים. למשל, פריט יכול להיות רשום גם בקטגוריית "גודל" וגם בקטגוריית "צבע".
4.    בעל האתר מציע מראות, כדי שהאתר לא יאט, כשאנשים רבים ירצו לגשת אליו בו זמנית.
5.    מישהו אחר גנב את התוכן של דף אינטרנט כלשהו כדי להציג אותו באתר אחר.

מה Google עושים, כשהם מזהים תוכן כפול?

קשה לדעת, מה Google יעשו, כשהם ימצאו דפים זהים. ישנם הרבה מקרים בהם תוכן כפול משומש למטרה לגיטימית.
אם Google רק מסירים את האתרים הכפולים מתוצאות החיפוש למילת חיפוש מסוימת, זה יהיה בסדר. אם Google מענישים על דפים כפולים בהסרה מוחלטת שלהם מהתוצאות, Google עומדים בסכנה של חוסר-רלוונטיות במילות חיפוש מאוד ספציפיות, וגם הם עלולים להעניש את הדפים הלא נכונים.

סביר להניח, ש-Google יבחרו את הדף הכי פופולארי ובעל הקישורים הפנימיים הכי טובים לתוצאות החיפוש, אם הם ימצאו יותר מדף אחד עם אותו התוכן.

מה כל זה אומר בקשר לאתרכם?

אם תרצו להשיג דירוג גבוה, קל יותר לעשות זאת עם תוכן ייחודי.

אל תסתכנו בתוכן כפול, כי גוגל עלול להעניש אותכם ולזרוק את האתר שלכם לגמרי מעמודי תוצאות החיפוש.