ניתוחים סטטיסטיים


כאשר הנכם מחליטים, כיצד לבצע קידום אתרים, עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות מרכזיות:

ניתוח סטטיסטי

  • תחום העיסוק של הלקוח- מי הם לקוחותיו? כיצד הם מחפשים אותו, וכיצד ספקים אחרים מגדירים את הלקוח? לפני תחילת העבודה חשוב ללמוד את תחום העיסוק של הלקוח בצורה יסודית, יש להיכנס לאתרי המתחרים ולאתרים בתחום העיסוק המקביל.
  • היכן ממוקם האתר בתוצאות החיפוש עם מילות המפתח הרלוונטיות לו?
  • צריך לבדוק, כמה קישורים יש אל האתר, ולאילו עמודים הקישורים מפנים?
  • חשוב לעבוד על הנתונים הסטטיסטים של האתר כדי ללמוד, מהיכן מגיעה התנועה לאתר, אילו מילות מפתח מפנות אלינו, ולאן הן מובילות באתר? אסור לשכוח, שהתנועה בתוך האתר מאוד חשובה ליחס ההמרה שלנו. יכול להיות, שיש לנו תנועה גבוהה לאתר, אך הלקוחות לא מגיעים לעמודי הנחיתה הנכונים וחלקם נוטשים בדרך.
  • צריך לבדוק, האם אנו מניעים את הגולשים שלנו לפעולה, וכיצד הם מוצאים את מבוקשם באתר? לעיתים מנוע חיפוש באתר יהיה הדרך שלהם למצוא את המידע, ולעיתים קישור נכון בעמוד הנחיתה יניע את הגולשים לפעולה.
  • כדי למקסם נכון את תנועת הגולשים צריך לזהות את מסלולי הניווט של הלקוח, לוודא, שהם מצליחים להגיע ליעדם באתר, ושאין עמוד מסוים, שבו אחוזי הנטישה עולים. כמו כן ,חשוב לבדוק, שאין בעיה בעמוד (טכנית או טקסטואלית).

 

קריאה נוספתקריאה נוספת

מעוניינים להרחיב את הידע שלכם בנושא? ליקטנו עבורכם מאמרים נוספים באתר: