אז מה השתנה הגוגל הזה?


2011 נגמרה. 2012 בפתח. העולם עבר ב 2011 שינויים עצומים ומרחיקי לכת, החל מהמחאה החברתית וכלה באביב הערבי. כל זה טוב ויפה,אולם זה לא משפיע על דירוג תוצאות האתר והעסק שלך בגוגל…אז מה כן השתנה ב-2011 במנוע החיפוש הגדול והמשפיע ביותר בעולם? הנה ארבעת השינויים המרכזיים שעליך לבחון האם אתה מוכן אליהם וכיצד הם יכולים להשפיע על הדירוג שלך:

אתרים גרועים לא מופיעים בתוצאות חיפוש
גוגל שינתה את האלגוריתם שלה במהלך 2011 כך שאתרים בעלי איכות נמוכה כבר לא מדורגים גבוהה בתוצאות חיפוש. הקריטריון העיקרי של גוגל למדרוג איכות האתר היא…התוכן שלו.

נכון, תמיד דובר על תוכן איכותי כפרמטר חשוב בקידום האתר אבל במהלך השנה האחרונה פרמטר זה התחזק מאוד והפך להיות מרכזי ביותר .

ההמלצה שלנו – השקיעו בתוכן אכותי אשר מתעדכן תדיר וברמה גבוהה על מנת למצב גבוה את האתר שלכם בגוגל ולבדל אותו מהתחרות. אל תחפשו קיצורי דרך על ידי תיקונים אלא השקיעו,זמן מחשבה ומשאבים בייצור תכנים איכותיים לאתר שלכם.

החיפוש נהייה חברתי: לא מפתיע לנוכח התעצמות פייסבוק ושאר כלי המדיה החברתית. גוגל עצמה השיקה את גוגל+ וכן מייחסת חשיבות לאזכורים בפייסבוק ובטוויטר.

ההמלצה שלנו – הוסיפו כפתורי שיתוף של רשתות חברתיות לאתר שלכם ועודדו את המשתמשים שלכם לקיים אינטראקציה חברתית עם התכנים שלכם כמו שיתוף ו"לייק". זה משתלם ומשפיע.

תוצאות חיפוש הן יותר מלינקים: עמוד תוצאות החיפוש של גוגל הפך מעניין יותר ב 2011. לא עוד 10 לינקים אלא ערב רב של תוצאות חיפוש בווידאו, תמונות ושאר תכנים הרלבנטיים לשאילתא.

ההמלצה שלנו – הקידום נעשה מורכב יותר ולכן יש לנקוט בגישה הוליסטית לקידום האתר שלך: פרסם סרטוני תדמית ומידע אודות העסק והשירות שלך (בעיקר באתרי גוגל דוגמאת יוטיוב) , דאג לאופטימיזציה תמידית של תכני האתר שלך ודאג ל backlinks אכותיים לאתר שלך.

מהירות טעינת הדף הפכה לפרמטר חשוב: המשתמשים נוטים להיות מרוצים יותר כאשר הם מקבלים במהירות את מה שהם חיפשו. עקב כך גם גוגל. גוגל מייחסת כיום יותר חשיבות למהירות טעינת דפי האתר ולכן יש לשים לב לפרמטר זה.

ההמלצה שלנו – בדוק את מהירות טעינת דפי האתר שלך, בצע אופטימזציה ודאג לאחסון איכותי עם רוחב פס גדול שנותן תוצאות איכותיות ורמת נגישות הגבוהה ביותר.

חישבו על האתר שלכם- האם הוא עומד בפרמטרים החדשים של גוגל? אתם מוזמנים להתקשר ולהתייעץ איתנו ולראות כיצד ניתן להתאים את האתר שלכם לסטנדרטים החדשים. כדי שלא תישארו מאחור (בתוצאות החיפוש…)