דפים עסקיים בגוגל פלוס – ערוץ חדש להגברת התנועה לעסק שלכם


גוגל פלוס קמה לפני כארבעה חודשים בקול תרועה גדולה שנשמעה היטב ברחבי הרשת. אנשים חיזרו על הפתחים על מנת לקבל הזמנה להצטרף אליה מברי המזל שכבר זכו להציץ ב"תשובת המחץ" של גוגל לפייסבוק. כל זה נמשך בדיוק כמה שעות. אנשים שהצטרפו לצעצוע החדש של גוגל התחילו עד מהרה לגלות שנטישת המאהבת הנוצצת בכחול-לבן לטובת google+1החתיכה החדשה והצבעונית שהגיעה לשכונה לא תקרה כל כך מהר בגלל סיבה אחת פשוטה – שעמום. אנשים לא ממש יצרו שם אינטראקציה או תוכן ולא מצאו סיבה אמיתית לנהל חיים רשתיים כפולים- גם בפייסבוק וגם בגוגל פלוס.

למרות כל האמור וכיאה לגוגל, הצליחה הרשת החברתית החדשה של גוגל לגייס עד היום כ 40 מיליון משתמשים. לא כוחות מול פייסבוק שכרגע מספר המנויים שלה עומד על 750 מיליון ועוד המקלדת נטויה. אולם, השבוע, ביצעה גוגל מהלך שיכול לסמן תחילתו של שינוי ונקודת מפנה עבור בעלי עסקים, קטנים כגדולים- גוגל פלוס מאפשרת פתיחת דפים עסקיים. הדפים העסקיים ( fan pages) הם אחד ממנועי הצמיחה ומקור כוחה של פייסבוק. משאת נפשו של כל עסק הוא לגייס כמה שיותר לייקים לעמוד שלו. עכשיו גם גוגל מאפשרת פתיחת דפים עסקיים ומבחינת שיווק באינטרנט מדובר במוצר חדש שעל עסקים לקחת בחשבון כשהם מתכננים את השיווק האינטרנטי שלהם.

עצם העובדה כי גוגל, בראש ובראשונה, מנוע החיפוש הגדול בעולם, מאפשרת לעסקים בעלי עמוד עסקי בגוגל פלוס לקבל סיכויים טובים יותר להופעה בתוצאות החיפוש. עסקים אילו יקבלו עדיפות בתוצאות החיפוש של גוגל ולכן חשוב להיות שם. חשוב להקים עמוד עסקי בגוגל, עמוד ייצוגי ומתוחזק כהלכה שייטיב עם המותג והעסק שלכם. גוגל גם מאפשרת פיצ'ר חביב (כרגע בשלב ניסיוני, אז אם לא עובד תקראו לזה באג ולא פיצ'ר…) אשר נקרא Direct Connect. פיצ'ר זה מאפשר פשוט להוסיף את הסימן + לפני שם המותג במנוע החיפוש של גוגל ולהגיע ישירות לעמוד העסקי שלו נסו למשל את הקישור הזה angry birds ואת החיפוש הזהangry birds+. שונה, אה?
דרך נוספת ומצויינת לקדם את האתר שלכם הוא הוספת האפשרות לכפתור הגוגל פלוס לאתר. עשו מאמצים (תוך הפעלת כוח פיסי מתון…) שמבקרי האתר שלכם ילחצו על הכפתור בדיוק כפי שהם לוחצים על כפתור הלייק של פייסבוק. הדבר יתרום , במידה וישנם משתמשים רבים שלחצו עליו, לעלייה משמעותית בדירוג והנראות של האתר שלכם בגוגל. בהחלט שווה את המאמץ. החיסרון היחיד של הפיצ'ר הזה (ותמיד חייב להיות חסרון….) הוא שעל המקליק הנועז להיות גם חבר בגוגל פלוס….
העצה שלי? לכו על זה. פיתחו דף עסקי לעסק שלכם. הדבר רק יכול לקדם אתכם. אבל עשו בו שימוש מושכל, דאגו לתחזק אותו, להזין תוכן רלבנטי לתחום העיסוק שלכם ובעיקר להפיץ אותו. זה יכול לעשות רק טוב.
לצפייה בסרטון של גוגל פלוס פשוט להקליק כאן