קידום אתרים חינם -עשה זאת בעצמך


המלצות לקידום אורגני לאתר האינטרנט

1. קודם כול ולפני, שבוחרים חברה שתבנה את האתר, חשוב לבחור חברת קידום על מנת לוודא ,שחברת הבניה, שתבחרו תתחייב לעמוד בדרישות הקידום.

2. לפני שמתכננים את הסקיצה הראשונה או כותבים את הקוד לאתר צריך לנסות להבין, מהן מטרות האתר וכיצד ניתן יהיה להשיג את המטרות?
לדוגמה אם האתר מתוכנן להיות אתר מכירות חשוב ,שיהיה מניע למכירה ונוח לשימוש.
אם האתר מתוכנן לחזק את התדמית העסקית של העסק רצוי, שהוא יעוצב בהתאם כיוקרתי ומרשים.

3. לאחר שהבנו את מטרת האתר צריך להבין, מי קהל היעד של האתר ,וכיצד קהל היעד ימצא את האתר.
לדוגמה אם קהל היעד יושב בישראל סביר להניח, שהוא יחפש אתנו בגוגל ישראל בעברית, אם קהל היעד יושב בארצות הברית ,סביר להניח, שהוא יחפש אותנו באנגלית ב GOOGLE.COM .

4. אוקי ,אז אנחנו יודעים מי קהל היעד ,והיכן הוא יחפש אותנו ? כעת חשוב להבין ,כיצד הוא יחפש אותנו?
כאן נדרש מחקר מילים על מנת להבין ,מהן מילות המפתח, שנרצה להתמקד בהן בקידום .
ראשית, הסתכלו על המתחרים, ונסו להבין במה הם מתמקדים?
מי שמשתמש בגוגל אנליטיקס או בחשבון האדוורס של גוגל, יוכל להסתכל בחשבון על מנת להבין ,מה מייצר לו תנועה לאתר ופניות לעסק או למכירות.
בנו לכם רשימה ארוכה של מילים אופציונאליות והיכנסו לכלי מילות המפתח של גוגל אדוורדס.
הזינו בכלי מילות המפתח את רשימת המילים שלכם ,בחרו את השפה המתאימה ואזור הגיאוגראפי . חשוב לשים לב שאתם מסמנים לקבל תוצאות בהתאמה מדויקת בלבד , אחרת הנתונים שתקבלו לא נכונים .
לאחר שתלחצו "חפש " גוגל יציג לכם את רמת התחרות של המפרסמים לכול מילה ואת כמות החיפושים החודשית הממוצעת .
כמו כן גוגל ימליץ לכם על מילים נוספות הקרובות למילים שהזנתם .
עברו על הרשימה וסננו את המילים ,שלא רלוונטיות לכם ,עד שתגיעו לסדר גוגל של 15/ 20 מילים .
חשוב לא להתמקד רק במילים כלליות, כי הן בעלות רמת תחרות גבוהה, ותצטרכו להתחרות במילים אלו מול חברות קידום מקצועיות .

5. כעת, כשיש לנו רשימה של מילים לקידום ניתן לתכנן את מבנה האתר ועמודיו.
בחרו את שתי המילים הכי חשובות מבחינתכם וייעדו אותם לעמוד הבית (עמוד הבית זה העמוד הכי חזק בעיני גוגל ) ,ייעדו לכול עמוד שתי מילים, אשר הוא ייאבק עליהן בגוגל .
דאגו ,שמילות המפתח, המיועדות לכול עמוד יופיעו בטקסט העמוד בצפיפות של 2-3% מכלל הטקסט בעמוד ,וודאו שהמילים גם מופיעות בתגיות העמוד.

6. עכשיו כשהאתר תואם למילות המפתח, שבחרנו ,רצוי להתחיל לחזק את האתר בקישורים חיצוניים .
השתדלו להשיג קישורים ממילות המפתח שלכם מאתרים בתחום העיסוק של האתר לעמודי היעד של מילת המפתח.
לדוגמה, אם אנחנו עוסקים בקידום אתרים ועמוד הבית שלנו מיועד להיאבק על המילה "קידום אתרים" ,אז הקישור החיצוני צריך להוביל מהמילה "קידום אתרים" לעמוד הבית שלנו .
אם יש עמוד פנימי באתר, שמיועד להיאבק על המילה "שיווק באינטרנט " ,אז הפנו מהקישור החיצוני לעמוד "שיווק באינטרנט " .

לסיכום ,חשוב לעקוב אחרי המתחרים שלכם ואחרי התקדמות האתר ,
השתמשו בכלי של גוגל אנליטיקס ,זהו כלי חינמי על מנת להבין, כיצד הלקוחות מחפשים אתכם, ומה קורה להם כאשר הם באתר שלכם?

אהבתם ?
תעשו like או google+
(-: