קמפיינים בתקציב נמוך- זה אפשרי!


קמפיינים בתקציב נמוך

כולם מחפשים היום את הדרך לחתוך בעלויות ולא לחרוג מהתקציב, בכל עולם העסקים, ותחום קידום האתרים באינטרנט אינו שונה.

להלן שלוש אסטרטגיות שכדאי לכם לנסות כדי להוציא את המרב מהתקציב של קידום האתר שלכם

1. תזמון

לכל תחום עיסוק דפוסי זמנים שונים בנוגע לחיפוש שלהם בשעות מסוימות של היום או בימים מסוימים בשבוע. לכן, כדאי לך לבדוק את המידע הזה באדוורדס שלך. איך? פשוט בוחרים את טווח הזמן שרוצים לבדוק.
אם תגלה למשל, שקיימת תנועה לא רלוונטית ביום מסוים, תוכל לקצץ בתקציב אותו היום. הפעולה הפשוטה הזו עשויה לחסוך לך כסף, ובנוסף, לאפשר לך להשתמש בתקציב לטובת תנועה מבקרים רלוונטית יותר באתר שלך. את הרלוונטית של תנועת המבקרים ניתן לבדוק בכמה דרכים, כמו עלויות של המרות, לחיצות על לינקי, ועוד.

2. התאמה

אם ברצונך לשמור את תנועת המבקרים רלוונטית כמה שיותר לצד שימוש אפקטיבי ביותר בתקציב, מומלץ להתרכז בהתאמה מדויקת למילים ולפסקה. התאמה רחבה יותר טובה אמנם תגרום לשם האתר שלך להופיע כמה שיותר ברחבי תוצאות החיפוש, אך באותו זמן הדבר עלול להוריד את איכות הקישור ובכך להשפיע בצורה שלילית על המחיר עבור כל הקלקה אותה אתה משלם. לכן, כדי לוודא שהתקציב שלך מנוצל באופן הטוב ביותר, מומלץ להתמקד במילות חיפוש ספציפיות.
עניין נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא קומבינציות של מילים שונות. לשם כך עלייך ראשית לבדוק היטב את הדו"חות של מילות החיפוש שלך. לאחר מכן, מומלץ למצוא קומבינציות מילים ארוכות יחסית, שיגרמו לתנועת מבקרים רלוונטית יותר באתר שלך. קומבינציה ארוכה וממוקדת יותר של מילות חיפוש לא רק שתעלה לך פחות, אלא גם תשפיע לטובה, בשורה התחתונה, על כל לחיצה על הלינק לאתר שלך.

3. תגלה במה אתה טוב- ותהפוך למצוין!

לתקציבים גדולים יש את הפריווילגיה לנסות סוגים שונים של קמפיינים על מנת להחליט מה הטוב ביותר עבורם, והם אף יכולים לפצל את התקציב שלהם על מנת לבדוק שווקים שונים.
לתקציבים שונים, לעומת זאת, אין את אותו חופש הפעולה והפריווילגיה. במידה וגם התקציב שלך מוגבל, כדאי לך תחילה להבין מה הדבר שמביא הכי הרבה תנועת מבקרים לאתר שלך או המרות (תלוי בייעדי הקמפיין ) . לאחר מכן, תפנה את מירב המשאבים שלך לכיוון הזה. במקרה הזה, כדאי לשים את כל הביצים במקום אחד במקום לנסות לירות לכל הכיוונים. האיכות משמעותית ביותר לעומת הכמות. ובתקציב נמוך, התמקדות בכיוון פעולה ספציפי רק תועיל לתנועת המבקרים הרלוונטית באתר שלך.

שימוש בשלושת האסטרטגיות הפשוטות הללו בהחלט עשוי לעזור לך להגיע לתוצאות הרצויות. ועם הזמן, החיסכון בעלויות לצד השיפור בתנועת המבקרים, אולי אף יגדיל עבורך את התקציב…