5 סיבות למה הקידום האורגני שלך לא עובד (עדיין)


מה ניתן לעשות כדי לוודא שמנועי חיפוש עובדים בשבילך?

מנהלי אתרים רבים מתמודדים עם הבעיה מכיוון שמסעות הפרסום שלהם אינם מספקים את התוצאות המקוות. למה מסע הפרסום שלך לא מתפקד? יכולות להיות מספר סיבות מדוע הקידום האורגני לא מצליח:

סיבה 1: אתה מגדיר את המטרות הלא נכונות.

אם לאתר שלך אין דירוגים גבוהים רבים עדיין ,אל תצפה ש Google יציג את האתר שלך בעמוד התוצאות הראשון עבור מילות מפתח תחרותיות כגון "mp3" או מילות מפתח תחרותית מאוד. עליך להתחיל עם מילות מפתח ממוקדות יותר בשלב הראשון. בנה את הדפים שלך עבור מילות מפתח שונות עם תחרות נמוכה. דירוג גבוה עבור מילות מפתח עם תחרות נמוכה יאפשר לאתר שלך לקבל דירוג גבוה בעתיד גם עבור מילות מפתח תחרותיות מאותו נושא. זה כמו לרוץ מרתון. אתה צריך לרוץ מרחקים קטנים לפני שתוכל לרוץ  את מלוא 26 הקילומטרים ו385 מטרים.

סיבה 2: אתה לא לוקח ברצינות את הקידום האורגני

אופטימיזציה למנועי חיפוש,כחלק מקידום אתרים אורגני, היא לא שגר ושכח.לוקח קצת זמן לגרום לדברים לקרות, אופטימיזציה למנועי חיפוש הינה השקעה בחברה שלך לטווח ארוך ובטיפול יום יומי. אם כל מה שאתה עושה כדי "לקדם" את אתר האינטרנט שלך הוא להזין אותו במנועי חיפוש, אז אתה לא תצליח. אתה חייב להשקיע זמן ומאמץ באופטימיזציה של האתר שלך. לעבוד עם כלים שיכולים לעזור לך לחסוך הרבה זמן ומאמץ.

סיבה 3: התמקדות באלמנטים הלא נכונים

למנהלי אתרים מסוימים יש אובססיה עם אורכו של תג הכותרת. אחרים מעדכנים ומשנים את אתר האינטרנט שלהם מדי כמה ימים כדי להתאימו למנועי החיפוש. מנהלי אתרים אחרים מתעקשים כי חלק מסוים של הקישורים לאתר שלהם חייבים להשתמש במאפיין nofollow rel.
אלה נושאים שבדרך כלל עושים את ההבדל בין עמדת 8 ו 9. אם האתר שלך אינו מופיע בעמודי התוצאות הראשונים של Google בכלל, אתה צריך להתחיל מהבסיס. זה נחמד וחשוב להתעדכן על פי הטרנד האחרון ,אבל תזכור שהמגמה היא אופטימיזציה. הגורמים החשובים ביותר הם דפי אינטרנט עם תוכן טוב וקישורים איכותיים.

סיבה 4: בחירה לא נכונה של מילות המפתח

זוהי טעות פופולארית מאוד שמנהלי אתרים רבים עושים. אם אתה בוחר את מילות המפתח הלא נכונות אתה מבזבז הרבה זמן וכסף. מילות המפתח הנכונות עבור האתר שלך הן לא המילים עם נפח החיפוש הגדול ביותר. מילות המפתח הנכונות עבור האתר שלך הן מילות מפתח המספקות מבקרים ממוקדים ומוכוני מטרה . זה לא משנה אם למילת מפתח יש אלפי חיפושים. אם אף אחד מהמבקרים שמצאו את האתר שלך באמצעות מילות מפתח לא יקנה באתר או שמהר מאוד יצא מהאתר, אז מילת המפתח הזו לא תעשה לך טוב.

סיבה 5: אסטרטגיית בניית הקישורים לא נכונה

כדי לקבל דירוג גבוה ב- Google, האתר שלך חייב לקבל קישורים טובים. לדוגמה קישורים אוטומטים לא יעזרו לקידום. למעשה,סוג של קישורים אלה יכול אפילו להכניס אותך לצרות עם Google. (היזהר מהצעות של קניית קישורים, Google יכול לזרוק אותך מעמוד התוצאות שלו לחלוטין ). אתה חייב לקבל את הסוג הנכון של קישורים נכנסים כדי להצליח. ישנם פרמטרים רבים שמשפיעים על איכות הקישור ,תיעזר במאמרים באתר שלנו שבקטגורית "יצירת קישורים". אופטימיזציה למנועי חיפוש יכולה לתרום רבות להצלחה של האתר שלך. חשוב לעשות את הדברים הנכונים בסדר הנכון ויש להתמקד במרכיבים הנכונים.