ארגז הכלים האולטימטיבי למנהל השיווק- והכל בחינם


מזל טוב: הקמתם אתר, עיצבתם לוגו , הגיתם יומם ולילה בסלוגן מרשים ודאגתם  לתוכן איכותי. אבל כאן רק מתחילה העבודה. אתר האינטרנט של החברה הוא כרטיס הביקור שלה ומהווה תעודת הזהות של המותג . תפקידו של האתר הוא לא רק לשדר תדמית אך גם להוות יצרן הכנסות ולידים עבור העסק . אנחנו ב SEONE מאמינים כי על הלקוח, בדומה למעקב שהוא מבצע על המכירות שלו ועל ניהול העסק השוטף, לבצע מעקב על ביצועי האתר ועל החזר ההשקעה שהוא מניב ממנו.

לשם כך אספנו עבור המשווקים את מיטב הכלים החינמיים ברשת אשר יסייעו בידם לבצע שיווק וניהול איכותי של האתר וכן לשפר את ביצועיו באופן שוטף

זיהוי טרנדים Google insights

אז על מי מדברים יותר היום, בריטני ספירס או סוף העולם ב 2012? מה יהיה הדבר הגדול הבא? האינטרנט מונע מטרנדים, מגמות וכך גם התוכן שמתעדכן בו. באופן תדיר ושיטתי מתחלפות המגמות בהתאם לתחומי העניין של הגולשים ויוצרות בכל פעם שיח ציבורי על נושאים חמים. כלי זה יעזור לך להבין טוב יותר מה מעניין את הלקוחות שלך ומה חם בעולם וכן בתחום העיסוק שלך אבל בעיקר להקדים את המתחרים (וזה תמיד כייף ולא פחות חשוב…) ולהכנס לנישות חדשות בקלות יחסית רגע לפני שהם הופכים להיות תחרותיים יותר. זהו מנוע צמיחה נפלא וקל יחסית, עשו בו שימוש.

בדיקת נפח חיפוש– Google Keyword tool

אחד מהדברים החשובים שיש לבדוק לפני העלאת קמפיין Adwords הוא בדיקת נפחי החיפוש הצפויים של מילות המפתח של הקמפיין המיעוד. הכלי הבא נותן אינדיקציה מדוייקת ואכותית לנפחי החיפוש עבור הקמפיין שלך וכך לבחור את הפרמטרים המדוייקים ביותר עבורך. טיפ חשוב- כאשר באים לבצע חיפוש ביחרו בתוצאות exact ולא ב broad לקבלת תוצאות ממוקדות יותר.

אפקטיביות של באנרים– Url Builder

העלית קמפיין באנרים באתרים שונים, אבל איך תדע איזה סוג של באנר עשה את העבודה טוב יותר מהאחרים? איך תדע איזה אזורים באותו אתר יותר אפקטיביים למסר שלך? כלי זה מאפשר לך כמנהל שיווק לבדוק את האפקטיביות של הבאנרים שלך בפרמטרים שונים באמצעות גוגל אנליטיקס וכך להשיג את המקסימום מתקציב הפרסום שלך.

בדיקת שמות דומייןDomain tools

בין אם קוראים לך "יוסי האינסטלטור" או "אבי מערכות מידע" ,הדומיין שלך (שם המתחם) הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור האתר שלך. עליו להיות קליט וזכיר וכן קל לאיות על מנת שהגולש ימנע מטעויות ויגיע לאתר אחר במקום לאתר שלך. זהו גם האלמנט המרכזי אשר מקדמים בכל פרסומי החברה הרשמיים. צריך לזכור גם שמרבית הדומיינים האכותיים תפוסים כיום ויש צורך או להיות יצירתי במיוחד (ולעיתים להמציא מילים חדשות רק כדי שיהיה ניתן לקנות את הדומיין שלהן…) או לחפש דומיין וותיק. הכלי הבא מאפשר לא רק בדיקת וקניית דומיינים אלא גם בדיקת דומיינים "ישנים", דהיינו וותיקים אשר צברו קילומטרז' וותק מרשימים בגוגל ולכן יכולים להיות מצויינים לקידום האתר. אז אם אתה הולך להקים אתר גדול ואכותי, תשקיע בדומיין שלו, זה יביא לך תוצאות.

כלי לבדיקת מיקום האתר- Page Rank

אחד הפרמטרים החשובים להצלחת האתר שלך הוא הדירוג שלו בגוגל (Page Rank ) .  הציון שמעניק גוגל לאתר מורכב ממספר פרמטרים כמו וותק הדומיין, איכות וכמות התוכן,מהירות טעינת האתר ועוד. כלי זה מאפשר בדיקת מיקום מילות המפתח בתוצאות החיפוש של גוגל.

בדיקת התנועה באתר- Alexa

אחד מהיעדים המרכזיים של כל בעל אתר הוא יצירת תנועה (traffic) לאתר שלו על מנת לחשוף את השירותים והמוצרים שלו לכמות כמה שיותר גדולה של גולשים ולקוחות פוטנציאליים. אולם, לא פחות חשוב מזה ומעניין לדעת הוא כמות התנועה של אתרי המתחרים. אינפורמציה מסוג זה עשוייה לתת לך אומדן לגבי מיקום המתחרים , מהלכים טובים ושגויים שלהם והערכת התחרות בתחום. הכלי הבא מאפשר בדיקה ומדידה של כמות התנועה הנכנסת אל אתרי המתחרים שלך ובחינת התחרות.

כלי לאיתור שגיאות באתרbrokenlinkcheck

לינקים שבורים ועמודים חסרים או קוד שגוי יוצרים הן אצל המשתמשים חווית גלישה שלילית באתר שלך וגם משפיעים לרעה על הדירוג שלו בגוגל. הכלי הבא מאפשר בדיקת שגיאות בעמודי האתר.

איתור תוכן משוכפל- copyscape

גוגל לא רק יכול לקדם את אתרים אלא גם "להעניש" אותם,הוא  גם המקל וגם הגזר…אחד הכלים הטובים ביותר לקידום אתר הוא התוכן שלו. תוכן איכותי, מקורי, כתוב היטב ובצורה נכונה מהווה מדד חשוב עבור גוגל. אולם, כפי שתוכן אכותי יכול להשפיע לטובה על קידום האתר שלכם, כך תוכן "משוכפל" עשוי לפגוע בו.הכלי הבא מסייע לבדוק האם אתרים אחרים עושים שימוש לא חוקי בתוכן שלכם ופוגעים במאמצי השיווק שלכם.

אני מקווה כי תפיקו את המירב בכלים אילו, הם חשובים לקידום ותחזוקת האתר ולשיפור התוצאות. במידה והינכם זקוקים לסיוע בשימוש בכלי כזה או אחר או מעוניינים להתייעץ בנוגע לשימוש אנא הרגישו חופשיים ליצור איתנו קשר. בשביל זה אנחנו כאן.

המלצה שלנו? הוסיפו את המאמר "למועדפים" שלכם ועשו בו שימוש שוטף, זה כדאי 🙂