יש לך אפליקציה טובה? זה לא מספיק-צריך לשווק אותה.


שיווק במכשירי מובייל

שוק האפליקציות והמשחקים לטלפונים חכמים הוא מה שמכונה "שוק רותח". מאז שהושק האייפון ושינה את כללי המשחק בכל הנוגע לצריכת תוכן, נוצרו מאות אלפי אפליקציות והקצב רק גובר. חברות רבות ומותגים בעלי מודעות חברתית-שיווקית מפתחות אפליקציות משל עצמן לטלפונים חכמים על מנת לשמור על קשר רציף עם קהל לקוחותיהן ולהציע ערכים מוספים משמעותיים להם ולמותג.
אולם, הסוד, כמו תמיד, טמון בשיווק. שיווק טוב נשען על הנחת היסוד שהמוצר המשווק הינו איכותי ועונה על צורך. כאן מתחילה העבודה. כללי המשחק בעולם שיווק האפליקציות שונה משיווק רגיל באינטרנט ואנחנו ב seone עובדים קשה על מנת ללמוד את האלגוריתם במנוע החיפוש של APPSTORE, על פיו נקבע מיקום האפליקציה בחנות והחשיפה לה היא זוכה. כאן בעצם טמון הסוד לשיווק המוצלח של אפליקציות לטלפונים חכמים וטאבלטים.
האתגר הגדול בשיווק אפליקציות הוא העובדה שאין אפשרות לקנות שטחי פרסום בתוך חנויות האפליקציות של אפל ואנדרואיד. וזהו אתגר רציני שמצריך דרכי חשיבה ופעולה חדשות ויצירתיות.

הנה חלק מהטיפים והתובנות שלנו בכל הנוגע לשיווק אפליקציות

1. עמוד נחיתה

האפליקציה מוכנה? צור לה עמוד נחיתה ייעודי מושקע ואטרקטיבי. העמוד חייב להכיל בצורה גדולה ובולטת כפתורי הורדה, צילומי מסך וטקסטים שיווקיים אכותיים. דוגמא? בבקשה

2. הצצה מוקדמת

אפשר למשתמשים גישה מוקדמת לאפליקציה. הדבר יוצר עניין ומאפשר קבלת תגובות בזמן אמת מהמשתמשים ויצירת באז שיווקי מוקדם לפני ההשקה.

3. טיזר בוידאו

צור סרטון וידאו קצר, מושקע ומעניין שמציג את האפליקציה, היתרונות שלה, התרומה ללקוח וכיצד ניתן להוריד אותה. סרטוני קידום טובים הם אמצעי שיווק ויראלי ראשון במעלה אם נעשים כהלכה.

4. קבוצת ניסוי

צור קבוצת משתמשי בטא אשר ינסו את האפליקציה שלך לפני תחילת שיווק. הם יספקו לך משובים חשובים מהשטח וייצרו את העניין הרצוי בקרב קהלי היעד הרלבנטיים לפני ההשקה עצמה.

5. קודים לקידום

אם האפליקציה שלך אושרה אולם טרם שוחררה לחנויות, אתה עדיין יכול לחלק קודים לקידום והורדה. שלח קודים לאנשי מפתח כמו עיתונאים רלבנטיים לתחום, מובילי דעה ועוד.

6. מכירות

אפל מקדמת את האפליקציות על פי מכירות השבוע החולף. השקיעו מאמצים בקידום בארבעת ימי השבוע הראשונים בצורה רציפה על מנת לעלות בדירוג.

תמהיל ההצלחה מורכב מארבעה רכיבים מרכזיים:

1. מוצר- האפליקציה עצמה היא מקום ראשון במעלה ליצירת מכירת המשך. שמונים אחוז מהמשתמשים מנסים את גרסת החינם לפני שמשדרגים לגרסה בתשלום.
2. קידום- שיתופי פעולה לקידום משותף עם אפליקציות אחרות מניב תוצאות מצויינות לשני הצדדים. צרו שיתופי פעולה אסטרטגיים לקידום הדדי.
3. מחיר- מדובר בשוק רגיש-מחיר. תמחר את האפליקציה בהתאם לשוק ולתחרות.
4. מקום- צרו אפליקציה בעלת משקל נמוך על מנת לרכוש מקום על המכשיר ללא מגבלות. בנוסף,הכירו את האלגוריתם של האפ סטור ומנגנוני הדירוג שלהם, כך תוכלו לפעול בהתאם ולקדם את האפליקציה שלכם.
אלו הן חלק מהתובנות שלנו בנושא המורכב והמאתגר הזה. אם יש לכם אפליקציה שאתם מעוניינים לקדם, אתם כמובן יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר, נשמח לעזור.