לפתח או לא לפתח – זאת השאלה


פיתוח

הפרסום בפייסבוק הופך להיות תחרותי מיום ליום ומעמיד בפני המשווקים והמפרסמים רף חדש של יצירתיות וחדשנות בכל פעם מחדש. אחת הדרכים לייצר תקשורת עם הלקוח בצורה שונה ומעניינת הינה פיתוח אפליקציות פייסבוק אשר ישמשו את המשתמש ויצרו אצלו עניין ואף מחוייבות במקרה האופטימלי. כדי לעשות זאת עליך לייצר שני דברים מרכזיים עבור הלקוח: תועלת ועניין. אם תצליח בכך תוכל לייצר קידום יעיל ומתוחכם למותג שלך. אז מה הם היתרונות שיש ב פיתוח אפליקציה של פייסבוק לעסק שלך?
1. גידול "חברתי"- בנוסף למאמצי השיווק והפרסום של האתר שלך, אפליקצייה עשויה להגדיל באופן ניכר את הגידול "החברתי" של העסק שלך ועל ידי כך ליצור קהילת משתמשים נאמנה אשר תשווק עבורך באמצעות הפצת האפליקצייה.
2. גידול ויראלי: לפייסבוק 850 מיליון משתמשים, מה שאומר את המובן מאליו- רוב הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלך כבר שם. פייסבוק מאפשרת התקנה קלה ונוחה של אפליקציות ובעיקר הפצה ויראלית שלהן. אם האפליקצייה שלך בנוייה היטב ומעוררת את העניין הרצוי ובעיקר עונה על צורך-היא כבר תפיץ את עצמה.
3. אופטימיזציה של מנועי חיפוש: גוגל ומנועי חיפוש אחרים מחשיבים אזכורים למדיה חברתית ומעלים את הדירוג של האתר אליו הם מובילים. במידה ותצליחו לגרום למשתמשים לפרסם לינק לאתר שלכם ולאפליקצייה שלכם תרוויחו גם פקטור נוסף בדירוג האתר שלכם במנועי החיפוש.
4. מיתוג: פייסבוק הוא אחד המותגים הגדולים והמשפיעים ביותר בעולם. יצירת אפליקצייה מוצלחת ומצליחה בפייסבוק,אפליקצייה שזוכה לתהודה חיובית על ידי המשתמשים, תתרום לתדמית המותג שלך ותשליך עליו באופן כמעט אוטומטי.
5. מערכת הדיווחים: פייסבוק מציעה גישה למערכת דוחו"ת מתקדמת משוכללת וחינמית. דוחו"ת אילו יעזרו לכם לקבל בכל רגע נתונים ופילוחים שונים לגבי האפליקצייה שלכם והיעילות שלה, נתונים שיסייעו בידיכם להשתפר אבל בעיקר-להכיר טוב יותר את הלקוחות שלכם ומה הם רוצים או צריכים.
אז כל היתרונות נמצאים שם ליצירת אפליקצייה. עכשיו נשארו לכם רק שני דברים לעשות – למצוא רעיון טוב ולהוציא אותו לפועל….בהצלחה 🙂