פילוח קהל היעד בפרסומות – שירות חדש של גוגל


פילוח קהל יעד

כמו בכל פעם, גם הפעם מפתיעים גוגל עם שירות חדש וייחודי, שהושק לאחרונה באוקטובר האחרון. שירות זה מאפשר לבצע את פילוח קהל היעד בפרסומות, ובכך לשפר באופן משמעותי את תוצאות חיפוש האתר שלכם. שירות פילוח קהל היעד מציע ומתאים מודעות לפרסום על פי תוכן האתר באופן פשוט וקל ויכול לשפר את תוצאות האתר במנועי החיפוש השונים, לרבות גוגל כמובן.

אטרקטיביים ומתקדמים ככל שיהיו, הקמפיינים הפרסומיים שלכם, המנוהלים באמצעות ה – AdWords, עשויים לפספס את מטרתם, ובעיקר לפספס את כל החיפושים הרלוונטיים שיובילו ישירות לאתר האינטרנט שלכם. גם אם הם מכילים אלפי מילות חיפוש רלוונטיות או כוללים, במסגרתם, את כל האלמנטים הנדרשים להצלחתו וקידומו של האתר, עשויים להיות פספוסים בדרך, הפוגעים, בסופו של דבר, באתר עצמו ולא מאפשרים לו, בהשוואה לאתרים אחרים, להיות מקודם נכון וטוב יותר.

ובמיוחד בשביל זה, מציעים בגוגל שירות חדש, הנקרא DSA – Dynamic Search Ads, יצירת מודעות דינאמיות, המאפשר להעלות שאילתות שונות, העוזרות בפילוח קהל היעד. שאילתות אלו מציעות  את המודעות הפרסומיות הרלוונטיות לתוכנו של האתר, המספקות מענה מדויק ונכון יותר.

האם וכיצד זה עובד?

המומחים של גוגל, המתמחים בפתרונות שונים, הקשורים בקידום אתרים, בחנו את מערכת ה – DSA כדי לגלות האם ועד כמה היא יכולה לשפר את התנועה באתר. ואכן, הם גילו שמדובר בשיפור של 10 אחוזים, הנחשב לשיפור משמעותי, ובעיקר לשיפור משביע רצון. לצד כל זה, הוסיפו מומחי גוגל, אלמנטים שונים שיוכלו גם הם לסייע משמעותית לקידומו ולהצלחתו של האתר. נקודת המוצא שלהם היתה, שכדי להצליח אין צורך, בהכרח, בעבודה קשה או מאומצת מדי. ניתן להגיע לתוצאות חיפוש רבות, עם מעט מאד עבודה והשקעה. את זאת ניתן לעשות באמצעות מערכת ה – DSA, הסוקרת את האתר באופן אוטומטי, ולפחות אחת ליום, ובוחנת את מספר ההקלקות בעמודים השונים, לרבות תדירותם. מידע זה, יכול לסייע בקידומו של האתר ולהפוך אותו לאפקטיבי יותר עם העלאת פרסומות המותאמות לתוכנו של האתר. בדרך זו ניתן לבחון את קהל היעד לעומק, את מספר ההקלקות שביצע על הפרסומות והקישורים הממונים, הזמן בו שהה בכל עמוד וכל פרט אחר שיכול לעזור בקמפיין ולקדם את האתר.

ועכשיו, כדי להפעיל את השירות וליהנות מיתרונותיו, יש להיכנס לעמוד העזרה של AdWords, המאפשר להגדיר את מטרותיו של הקמפיין בעמוד הזה ו… לצאת לדרך!