כל הסיבות (הנכונות) מדוע לבחור חברת קידום רצינית לעסק שלך


אתר האינטרנט של העסק שלך הוא אחד הנכסים המכירתיים והתדמיתיים החשובים ביותר שלך, זוהי הדרך של המותג שלך להציג את עצמו, לייצר מכירות ולידים ולתרום לצמיחת העסק בזירה הדיגיטלית ההולכת וצומחת בקצב מואץ.

לשם קידום האתר ניתן לפנות ולקבל שירות מגופים שונים, החל מעצמאיים ופרי לאנסרים, דרך חברות קטנות ובינוניות וכלה בחברות גדולות ורציניות. עסקים אשר באים לבחור את ספק השירות שלהם בתחומי שיווק וקידום אתרים מתלבטים מיהו הגוף המתאים להם ביותר. במאמר זה נסקור את הסיבות, שלדעתנו, הינן החשובות ביותר לבחירה בעבודה עם חברת קידום אתרים גדולה ורצינית:

איכות מול כמות

השנה כבר הוכח כי קידום אתרים איכותי אינו פונקציה של טכנולוגיה אלא של ידע, ניסיון והבנה עמוקים של התחום. חברות גדולות ורציניות מעודכנות באופן שוטף על כל החידושים בענף ומציעות את הפתרונות הרלבנטיים ביותר ללקוחות שלהן.

תחומי התמחות

בגלל המבנה הארגוני שלהן, חברות קידום אתרים גדולות מציעות תחומי התמחות ספציפיים לפי סוגי צרכי הלקוח (SEO,SEM, ONSITE וכו') , עובדה הגורמת לכל עובד להתמחות בצורה הטובה ביותר בעולם התוכן והעיסוק שלו ולהציע לא רק התמחות אלא מומחיות.

תשתית אינטרנטית רחבה

חברות קידום אתרים גדולות מציעות תמיכה של רשתות אתרים רחבות המבטיחות קישורים נכנסים איכותיים וצמיחה מתמדת של עולמות תוכן תומכים אשר חשובים לקידום לקוחותיהם. חברות קידום קטנות, מטבע הדברים לרוב אינן מסוגלות להקים תשתית מעין זו ואינן מציעות פתרון מקיף וכולל מעין זה.

תשתית טכנולוגית לבקרה

עולמות השיווק והקידום מצריכות לא רק ידע והבנה עמוקים בתחומי העיסוק שלהן אלא גם כלי ניטור ובקרה המאפשרים להן להיות במעקב מתמיד אחרי ביצועי הלקוחות שלהן. תשתיות טכנולוגיות מעין אלו צורכות משאבים כספיים וידע , עלויות אשר בדר"כ חברות קטנות אינן יכולות לשאת או לספק ללקוח את איכות השירות לה הוא מצפה.

ניצול מקסימלי של התקציב

תחומי ההתמחות וכלי הניטור והבקרה של חברות גדולות לצד הידע הנצבר מאפשרות ללקוחות חברות קידום גדולות את הדבר החשוב ביותר שלשמו הן באו- ניצול אפקטיבי של תקציב השיווק שלהן.

ניסיון מול לקוחות גדולים

חברות קידום אתרים גדולות צוברות ניסיון גם מול גופים מפרסמים גדולים ונדרשות לעמידה בסטנדרטים מחמירים של עמידה ביעדים, תקצוב, רמת שירות, מעקב ובקרה. כל אלו הופכים את איכות השירות גם ללקוחותיהן הקטנים והבינוניים לאיכותי יותר בהתאם.

מכלול שירותים נלווים

מלבד קידום אתרים, נדרשות חברות קידום למתן מענה לצרכים נוספים של הלקוח אשר עשויים לשרת אותו בטווח הארוך בכל הקשור לקידום כגון כתיבת תוכן שיווקי או מאמרים מקצועיים לצרכי קידום, חברות קידום גדולות מספקות שירותים מעין אלו ללקוחותיהן ומרכזות עבורן את העבודה בצורה מקצועית ואפקטיבית.

עבודה "בתוך הבית" ולא מול פרילאנסרים

לעיתים לקוחות מגיעים לחברות קידום אתרים בגוגל אשר מהוות רק חזית שיווקית ואינן מבצעות את העבודה בפועל אלא מעבירות אותה בעצמה לפרילאנסרים תמורת עמלות תיווך.

אין הבטחות שווא

יוקרתן ויושרן של חברות קידום האתרים הרציניות הן הנכס החשוב ביותר עבורן לצד המקצועיות שלהן לכן חברות מעין אלו יימנעו בכל מצב מהבטחות שווא או הטעייה של הלקוח על מנת לייצר מערכות יחסים ארוכות טווח ומוניטין מוצקים.

צריכים לבחור את חברת קידום האתרים שתזניק את האתר שלכם במנועי החיפוש? דברו איתנו, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

כדאי לקרוא: עשרה דברים שחשוב (מאד) לדעת לפני שבוחרים חברת קידום