8 טיפים יעילים למנהלי PPC


8 טיפים יעילים למנהלי PPC

כל מנהל PPC מוצלח יידע להגיד דבר אחד ברור: מבנה חשבון איכותי הבנוי על הבנה ברורה של מבנה ניווט האתר ודוחו"ת ביצוע הם הבסיס המוצק לנתונים משופרים, ניהול תקציב והחשוב מכל- ביצועים. ובסוף היום מה שקובע זה הביצועים, לא?

אולם, בנוסף למבנה חשבון מוצלח ישנם דרכים רבות ונוספות על מנת לייצר קמפיין איכותי.

הנה 8 פעולות (שבעינינו הן חובה) בעזרתן תוכלו לייצר קמפיין PPC איכותי אשר מניב תוצאות מעולות בשטח:

1. מנפו את דוח שאילתת החיפוש

מילות מפתח הן הבסיס של חשבונות ה PPC שלנו וזהו כנראה הדו"ח שאנו משתמשים הכי הרבה וחיוני במיוחד כשמדובר בגילוי מילות מפתח אופטימליות. דו"ח זה מראה אילו שאילתות חיפוש "עוררו" את מילות מפתח ואת המודעות שגרמו לשיעורי הקלקה גבוהים יותר. שימוש מושכל בדו"ח זה מאפשר  גילויים חיובים או שליליים של מילות מפתח חדשות שאולי תרצו להוסיף לתוך הקמפיינים שלכם או להסיר .

2. ישמו הרחבות למודעות

.אנחנו אוהבים לחשוב על הרחבת המודעות (ad extensions) כעל הדובדבן שבקצפת. אנו ממליצים להשתמש בכל ההרחבות הרלוונטיות למילות המפתח של הקמפיין על מנת להגביר את החוויה של המחפש ובאופן פוטנציאלי לתפוס יותר נפח בעמוד התוצאות של גוגל (דחיפת המתחרים שלך לתחתית העמוד). בנוסף, ולא פחות חשוב , גוגל מתגמלת שימוש בהרחבות כאשר היא מבצעת דירוג של המודעות , שזו כבר סיבה טובה לכשעצמה להשתמש בכלי הזה.

3. לבדוק, לבדוק, לבדוק  ואז לבדוק עוד קצת…

בצעו כל הזמן בדיקות לעמודי הנחיתה, קופירייטינג, מילות מפתח ועוד. בדיקות הינן אחת מאבני היסוד החשובות של אופטימיזציה  ומאפשרת לשפר את מה שלא עובד ולחזק את מה שכן עובד טוב ולהפוך אותו למצוין.  בצעו בדיקות על גבי ציר זמן מוגדר מראש שכן לוקחים לעיתים שבועות עד שמתקבלים נתונים איכותיים שבאמצעותם ניתן לקבל החלטות.

4. בצעו מעקב

אי-מעקב אחר ביצועי קמפיין זה כמו לנסות לנהוג בעיניים עצומות – אתה לא יודע לאן אתה נוסע! מעקב רציף אחר ביצועי הקמפיין הוא לב העבודה בניהול הקמפיין ומעקב רציף על פי פרמטרים איכותיים וכמותיים הוא המהות האמיתית של העבודה. לכן, בצעו מעקבים קבועים לאורך כל הדרך.

5. השתמשו בדוח dimensions

רוצים להסתכל לביצועי הקמפיין בלבן של העין? אז תפסיקו להזניח את הכרטיסייה "מידות" (dimensions report)  ב- AdWords. נתוני עומק נוספים נותנים תמונה טובה יותר במיוחד כשמדובר על ההבנה שלך בביצועים ברמה עמוקה יותר  ודו"ח זו עושה את העבודה בשבילך בצורה מצויינת. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, נכון? ובכן, זה לא! עשו בו שימוש מושכל כחלק מהאסטרטגיה שלכם.

6. נתחו את ה impressions

"הו לא, החשיפות ירדו – מה אני עושה?"אל תשתגעו! ממשק אדוורדס מספק למנהלי החשבונות עמודות של נתונים אשר מספקים תמונה מלאה ועדכנית לגבי מה לא בדיוק עובד בקמפיין שלכם. עשו שימוש קבוע בניתוחי החשיפה על מנת להגביר ביצועים ולהסיר נקודות חולשה אשר מעכבות אותו.

7. בדקו מילות מפתח שליליות

יש סיכוי כי החשבון שלך סובל מחפיפת מילות מפתח או גרוע מזה, קליקים לא רלבנטיים לשירות או מוצר אותו אתם מקדמים. קחו רגע על מנת לסקור את דוח שאילתת חיפוש -יש שם כל הנתונים הדרושים לכם על מנת לטייב את הקמפיין שלכם ולהשיג הקלקות איכותיות יותר. בצעו בדיקה יסודית פעם בשבועיים על מנת לקבל תמונה רחבה ומציאותית של הכשלים בקמפיין שלכם , זו הזדמנות מצוינת לתקן אותם.

8. עשו שימוש בהתאמות

עשו שימוש נכון בסוגי ההתאמות לביטויים (match types) . שימוש נכון של ההתאמות לביטויים יעלה את סיכויי הקמפיין להמריא גבוה בדו"ח הביצועים ולאפשר הגעה לקהלי יעד ממוקדים ואיכותיים יותר.

אלו הם שמונת הטיפים שלנו לניהול קמפיין PPC ממוקד, איכותי ומוצלח. אנחנו ממליצים לעבור על כל הסעיפים ולסמן וי (או איקס…) ומה אתם מבצעים על מנת להשיג את הביצועים האופטימליים מהקמפיין הממומן שלכם. כרגיל, אנחנו נשמח לענות על כל שאלה בנושא.