בניית אתרי תדמית – האלף בית של כל עסק!


בניית אתרי תדמית - האלף בית של כל עסק!

נדמה שאין דבר שלא נכתב על חשיבות בניית אתר לעסק. בניית אתרים בצורה איכותית היא האלף בית של קידום עסק בעולם הווירטואלי של היום. אתר הבנוי בצורה איכותית מבחינת התוכן והנראות יגרום לגולשים רבים להגיע אליו, ויקנה לעסק תדמית של אמינות ומקצועיות. זאת בדיוק הסיבה שרוב בעלי העסקים מעדיפים להשקיע בבניית אתרי תדמית לעסקים. אתר תדמית מציג את נתוני בית העסק ללקוחות בצורה וויזואלית ומתקדמת וחושף ללקוחות את מה שיש לבית העסק להציע. אתר תדמית יכול להציג את מטרות העסק ואת שירותיו ואפילו לפתוח בפניהם פלטפורמה לרכישת מוצרים או שירותים.

כיצד נבנה את האתר?

על מנת שאתר התדמית ישיג את המטרות שאנו מייעדים עבורו, יש לשמור על שלושה עקרונות: עיצוב מעניין, ממשק ידידותי למשתמש ומערכת ניהול תכנים. לפני שמתחילים לבנות את האתר, מומלץ לפנות לחברה מקצועית שצברה ניסיון בתחום בניית אתרי תדמית ויכולה לבנות אותו באופן שישרת את המטרות שלכם. העיצוב הוא גורם משמעותי בבניית האתר כיוון שהוא קובע האם הגולש ירצה להישאר באתר, במיוחד אם הוא מבקר בו בפעם הראשונה. אתר המעוצב באופן ייחודי ומסקרן, ידרבן את הגולשים להישאר באתר ויתרום באופן ישיר לקידומו. לפי העיקרון השני, יש לתכנן את ממשק המשתמש באתר, כך שיהיה כמה שיותר ידידותי למשתמש. באתרי תדמית חדשים, ניתן לראות איך העיקרון הזה בא לידי ביטוי כשרואים אתרים הכוללים גלילה אנכית של עמודי האתר, המשאירים את התפריטים והאלמנטים החשובים על המסך, וכן מתאימים את האתר למכשירים חכמים ולטאבלטים.

לבסוף, אחד העקרונות החשובים ביותר בבניית אתרי תדמית הוא ניהול תכנים שוטף. כשהגולשים נכנסים לאתר, הם מבחינים בתכנים שלכם, ובודקים בינם לבין עצמם האם הם מקצועיים ומעניקים להם איזה שהוא ערך מוסף באותו התחום. מסיבה זו, כדאי להשקיע בכתיבת תכנים ברמה גבוהה ובניהול התוכן בהתאמה לשאר האלמנטים באתר.

במי נעזר במהלך בניית אתרי תדמית?

יש פלטפורמות חינמיות המאפשרות לכל בעל עסק לבנות אתר משל עצמו. עם זאת, כדי לבנות אתר שלא רק יראה מושקע, אלא גם יצליח להביא אליכם לקוחות יש צורך להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום. בניית אתר תדמית מוצלח תלוי בכמה אנשי מקצוע:

1. חברה מקצועית לבניית אתרים – אנשי המקצוע מטעם החברה יושבים עם בעל העסק ומתכננים עמו לפרטי פרטים כיצד יראה האתר ומהם מטרותיו. תהליך זה נקרא "אפיון אתר" והוא מהווה בסיס לבניית כל אתר אינטרנט באשר הוא.
2. בעלי מקצוע בתחום העיצוב – אנשים המתמחים בתחום העיצוב, יתרמו למראה הוויזואלי של האתר שלך. כיום, המגמה בעיצוב אתרים היא כמה שיותר ידידותי למשתמש, מה שאומר שילוב כפתורים ותפריטים גדולים וברורים, קישורים מכל מקום באתר לדף הבית וכדומה.
3. כותבי תוכן – על האנשים שכותבים את התוכן לאתר מצד אחד לכתוב תוכן ברמה מקצועית ומצד שני לרתק את הקוראים ולספק להם עניין בו.
4. מומחי שיווק – לאחר שהאתר בנוי, את עיקר העבודה עושים אנשי השיווק. אנשי השיווק מקדמים את האתר במנועי החיפוש באמצעות התאמתו למנועי החיפוש, קישור לרשתות חברתיות והוספת קישורים מתאימים. לא יודעים איך לבחור חברת שיווק? קראו המאמר הבא: עשרה דברים שחשוב (מאד) לדעת לפני שבוחרים חברת קידום