קידום אורגני


קידום אורגני אפקטיבי

קידום אורגני אפקטיבי ונכון

בדומה לכל מדינות העולם בכלל ולמדנות המערב בפרט, לכל עסק, ארגון או נותן שירות זקוק לאתר אינטרנטי תדמיתי ומכבד. קיומו של אתר הפך להיות הכרחי ועסקים בלי אתר, לא רק שלא ירוויחו לקוחות חדשים אלא יאבדו לקוחות. רבות דובר וסופר על העולם הווירטואלי וכל יתרונותיו אך בכדי לחדור ולהיות חלק מעולם זה תוך הגדלת מספר הלקוחות, ישנם שני שלבים עיקריים אשר יש לבצע והם בניית אתר וביצוע קידום אורגני אפקטיבי ונכון.

שלב ראשון: בניית אתר

תודות להתקדמות המאסיבית הקיימת בתחום בניית האתרים, ניתן לבנות כיום כל אתר אשר חשקה נפשכם בו. כמובן, שהכל מתנקז לגובה התקציב אך גם בעזרת תקציב ממוצע, ניתן לבנות אתר לתפארת. יחד עם זאת, חשוב להקפיד ולשמור על כמה כללי אצבע כגון: אתר נקי, אתר ידידותי לגולש, אתר המותאם לדרישותיהם של מנועי החיפוש (גוגל בראשם), מערכת ניהול נוחה ועוד. השקעה בתהליך הבנייה תניב פירות בהמשך, על כן מומלץ להקפיד על כל פרט וכמובן לנסות ולחשוב צעד אחד קדימה מבחינת שימושיות האתר. השאיפה היא לבנות אתר אשר ישמש את העסק שנים קדימה ולכן חשבו היכן תרצו להיות בשנה הבאה ואילו פונקציות נוספות אתם עתידיים לרצות שיתקיימו באתר. לאחר בניית האתר יש למלא אותו בתוכן איכותי, מקצועי ושיווקי. בשנים האחרונות, יותר ויותר מושם דגש ברור על חשיבות התוכן האיכותי. ימי כתיבת מספר שורות בכדי לסמן וי, עברו וחלפו וישנם לא מעט דגשים וחוקים הנוגעים לתוכן האתר.

שלב שני: קידום האתר

לאחר שסיימנו עם תהליך בניית האתר, אנו נרצה לדאוג לחשיפה מקסימלית של קהל הגולשים אליו. בכדי לעשות זאת יש לבצע מה שנקרא קידום אתרים אורגני. תהליכי הקידום הם אלו אשר ייקחו את האתר שלכם היישר לעמוד הראשון בתוצאות של גוגל ויבטיחו לכם את החשיפה הגדולה והטובה ביותר. ישנם שני סוגי קידום: קידום אורגני וקידום ממומן (AdWords). ישנן לא מעט חברות המספקות שרותי קידום ולכן מומלץ מאוד לבחור את החברה הנכונה אשר תצליח לספק את התוצאות הדרושות. תהליך הקידום מורכב מכמה שלבים: שיפור קוד האתר, הצבת תוכן איכותי לאתר, בניית מערך קישורים ועוד. הטיפ שלנו הוא מציאת חברה אמינה ובעלת הצלחות בעבר. חשוב לדעת כי עלויות הקידום הן חודשיות ובמרבית המקרים מדובר על חוזה שנתי, שכן יש להשקיע בקידום ולא להפסיק אחרת כל ההתקדמות של האתר עלולה לרדת לטימיון.