טיפים לתוכן מקצועי –חלק שלישי ואחרון בהחלט


תוכן אפקטיבי לקידום אתר

בסדרת המאמרים על טיפים ליצירת תוכן מקצועי דיברנו בפעמים הקודמות על כיצד לגרום ללקוחות שלך קודם כל להכיר אותך, אחרי זה "לחבב" אותך ועכשיו מגיע החלק השלישי בסדרה- כיצד לגרום ללקוחות שלך לבטוח במותג ובעסק שלך. מכאן הדרך למכירה היא כבר קצרה וקלה יותר.

אם כן, כיצד לגרום ללקוחות שלך לבטוח בך ובמסרים שלך?

1. תן בחינם (!) חלק מהדברים הטובים ביותר שיש לכם להציע – האינטרנט מוצף בתוכן חינמי ואם אתה רוצה לבלוט עליך להציע משהו באמת יוצא דופן או בעל ערך אמיתי.

2. אל תאכזב- בנאלי אבל נכון. אם אתה מתחייב לפרסם פוסט כל יום או לפרסם תוכן עמוד בכך. אי עמידה בהבטחות שלך תפגע באמינות המותג ואת זה אנחנו לא רוצים הרי…

3. הייה איכותי באופן עקבי: הרגל את הקוראים שלך לצפות ממך למשהו ברמה גבוהה ועמוד בכך בכל פעם מחדש. אם תעשה זאת הם יבואו אליך קודם כל ולא למישהו אחר.

4. שלב עדויות חיוביות על המותד / שירות שלך: תן ללקוחות אחרים שלך להעיד על טיב השירות או המוצר שלך. שלב את העדויות שלך בתוכן על מנת לייצר אמינות.

5. השתמש בדוגמאות : שימוש ב case studies הוא דרך מעולה להמחיש את הנקודה והמסר שלך. תן גם דוגמאות והשתמש בניסיון עבר על מנת להציג את היכולות שלך.

6. אל תגנוב: הציג תמיד תוכן מקורי. אל תעתיק תוכן מאחרים אלא צור תוכן איכותי עם רעיונות משלך על מנת לחזק את אמינות המותג שלך.

7. המנע משפה גבוהה: כתוב בגובה העיניים. אין טעם להשתמש בז'רגון מקצועי חסר משמעות עבור הקורא אשר ירחיק אותו מהתוכן שלך אלא כתוב בצורה פשוטה וברורה לכולם.

8. התנצל אם צריך: לא תמיד תעשה דברים כמו שצריך, ככה זה. אך כשאתה עושה טעות דאג להתנצל עליה בפני הקוראים והלקוחות שלך שיעריכו את האקט יותר מאשר אם תחפש אשמים אחרים או תנסה לחמוק מאחריות.

9. תן חופש בחירה: השתמש בתוכן על מנת לאפשר ללקוחות שלך לבחור בך –בזמן שנוח להם. אל תתקיף אותם בתוכן אלא הניח להם לצרוך אותו ממך בזמנים שנוחים להם.

10. הציע ערבויות ואחריות: כאשר הקוראים שלך כבר "מבושלים" ומוכנים לקנות ממך, הורדת את רמת הסיכון הנתפס בעיניהם. לדוגמא: הציע 30 ימי ניסיון, הבטחה להחזר הכסף במידה והם לא מרוצים ועוד. הדבר מסיר חסמים ומעניק לקונה הפוטנציאלי תחושת בטחון במוצר שלך.

לסיכום, ישנם שלושה שלבים בדרך אל המכירה. עקוב אחרי שלושתם ובצע את הדברים הרלבנטיים למותג שלך—זה משתלם. וכמו תמיד, אם יש לכם שאלות, אנחנו כאן עבורך.