טיפים לניהול במדיה החברתית – חלק שני


טיפים לניהול במדיה החברתית - חלק שני

בחלק הראשון של המאמר דנו בטקטיקות השיווק במדיה חברתית שאתם צריכים לשים עליהם דגש ב 2015. בחלקו השני נמשיך ונצלול עמוק לפעולות שיהפכו את הקמפיינים שלכם במדיה החברתית לאפקטיביים יותר ולכאלו שאנשים לא יתעלמו מהם. אנחנו מזמינים אתכם לחזור ולקרוא את המאמר הראשון ולעשות לעצמכם צ'ק ליסט מה אתם מבצעים ומה לא ולהמשיך לרשימה הזאת.

1. בצעו targeting כמה שיותר מדויק

היום, יותר מתמיד, יש יותר ויותר כלים ואפשרויות לפלח קהלי יעד מדויקים ולייצר עבורם קמפיינים ייעודיים. זהו יתרון עצום למשווקים שמעוניינים לתפור את החליפות המדויקות ביותר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. פילוח ומיקוד הם לא רק אמצעים להעלות את אחוזי ההצלחה של הקמפיין אלא גם להוזיל את העלויות שלו עקב פנייה מדויקת לקהלים שסביר להניח שייצרו יותר אינטראקציה עם הקמפיין ויובילו ללידים איכותיים יותר.

2. שברו את המחסום ביניכם לבין הגולשים

יותר ויותר חברות ומותגים היום מכירים בחשיבות הפעילות ברשתות חברתיות. הדבר גורם להעלאת הרף מבחינת חדשנות ויצירת עניין ויותר מותגים "עולים על המגרש החברתי" על מנת לייצר נוכחות. על מנת לבלוט מול התחרות שיקלו האם כדאי למותג שלכם "לשבור את הקיר הרביעי", אותו מחסום בלתי נראה ביניכם ובין הלקוחות שלכם. צרו קשר ישיר עם הלקוחות שלכם והיו "שקופים"

עבורם, זה יגביר את רמת האמון שלהם במותג ובשירות שלכם ויאפשר לכם לייצר קמפיינים יעילים יותר שליותר ויותר אנשים יהיה אינטרס להפיץ.

3. בררו איזה תוכן מעניין את הקוראים שלכם

ואז ספקו להם אותו. אין טעם לעסוק בניחושים כאשר זה מגיע לתוכן. בררו איזה תוכן מעניין את הקוראים והלקוחות שלכם על ידי, בראש ובראשונה, לשאול אותם. פשוט שתפו אותם ושאלו אותם איזה תוכן מעניין אותם ואז ספקו להם אותו בצורה איכותית. דרך נוספת היא שימוש בכלים מקצועיים אשר יתנו לכם נתונים חשובים אודות דפוסי צריכת התוכן של המשתמשים שלכם וייתן לכם מושג לגבי איזה תוכן נוסף לייצר עבורם בהמשך. כמו כן, בידקו על איזה תוכן הקליקו, הדבר ייתן לכם אינדיקציה מצוינת לגבי רמת העניין שלהם ותובנות להמשך הדרך.

4. עשו לעצמכם הרגל ובידקו את החדשות כל יום

מדיה חברתית היא בראש ובראשונה אודות אנשים. עשו לעצמכם הרגל ובדקו את החדשות לפחות פעם ביום על מנת להיות מעודכנים. הגיבו לאירועים רלבנטיים וגלו רמת מעורבות ועדכניות על מנת לא להיתפס אנכרוניסטיים ומנותקים.

5. נהלו את הזמן שלכם באפקטיביות

ניהול מדיה חברתית יכול להיות עיסוק שואב מאד, אין ספק. הצורך לשמוע ולהשמיע הוא תעסוקה לא קטנה ולכן יש צורך בניהול זמן אפקטיבי מול שאר מטלות השיווק שלכם. בידקו את עצמכם באילו ערוצי שיווק חברתיים אתם מעבירים את הזמן שלכם, כמה מהם באמת אפקטיביים עבור הפעילות השיווקית שלכם וחזקו את הערוצים שמייצרים לכם את האימפקט השיווקי והתדמיתי הטוב ביותר, והכי חשוב- שלא פוגעים בשאר מטלות השיווק השוטפות שלכם.

מצאתם את עצמכם בתוך הרשימה? עושים את כולה או חלק ממנה? אנחנו כאן, כמו תמיד, לכל שאלה והתייעצות.