קידום אתרים – במה כדאי לבחור?


קידום אתרים - במה כדאי לבחור?

אם אתם מעוניינים לשרוד בעולם הווירטואלי תחרותי של אתרי האינטרנט, תצטרכו לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית שיכולה להציג בפניכם מוניטין מוצלח של פרויקטים שונים לצד המלצות של לקוחות.

טרם בחירת החברה, חשוב שתחליטו האם אתם מעוניינים במקצוען בתחום הקידום הממומן של אתרי אינטרנט או בעל מקצוע מיומן בתחום הקידום האורגני

קידום ממומן

ישנן שתי דרכים עיקריות באמצעותן נהוג לקדם אתרי אינטרנט, אחת מהן היא שיטת הקידום הממומן. פעולת קידום אתרים ממומן היא הדרך הטובה ביותר לראות את תוצאות קידום האתר באופן מיידי. כאן מדובר על הקמת קמפיין פרסום מיידי שעלותו תלויה במספר ההקלקות (על אותה מודעת קמפיין). עלות הקמפיין ניתנת לשינוי בהתאם למטרת הלקוח ויכולותיו הכלכליות. בנוסף, ניתן לשנות בכל זמן נתון את מילות המפתח במודעה הפרסומית של הקמפיין ואת נוסח המודעה. הקידום הממומן בא לידי ביטוי בתוצאות אותן אנו רואים בצד השמאלי של דף התוצאות של מנוע החיפוש ובחלקו העליון של דף התוצאות (הקישורים בצבעים אחרים).

חשוב לזכור כי בשיטת קידום זו משלמים כסף עבור כל קליק אותו בצע גולש, מנסחים הודעה וגוגל היא זו שמפרסמת את המודעה. התשלום ירד מקופת התקציב של ההודעה, בהתאם לכמות ההקלקות.

יתרונותיו של קידום ממומן שמבוסס על PPC (כלומר תשלום פר הקלקה) רבים ומגוונים לרבות הצורך בהזנקת אתרים חדשים לרשימת התוצאות של מנוע החיפוש וזאת על מנת שיבחינו בהם.

קידום אורגני

השיטה השנייה של הקידום היא שיטת הקידום האורגני. כאן מדובר על שיטת קידום שאת תוצאותיה תוכלו לראות תוך כמה חודשים ועד שנה. למרות זאת, מדובר על שיטה מוצלחת ביותר וזו שרבים מעדיפים על פני כל שיטה אחרת. הזמן המינימאלי לתוצאות הוא שלושה חודשים. כאן, חשוב מאוד לבחור מקדם אתרים מקצועי שיודע את העבודה ויכול להוכיח לכם זאת על ידי הצגת אתרי אינטרנט שונים של לקוחותיו במעלה רשימת התוצאות של מנוע החיפוש. דרושה כאן רמה גבוהה של יכולות טכניות וידע בתחום. הקידום האורגני מורכב מפעולות כמו למשל החלפת קישורים, אופטימיזציה של תוכן איכותי ועוד. העלות היא בדרך כלל חודשים וקבועה למקדם האתרים ולכן ניתן לתכנן את התקציב מראש.

לסיכום, קידום אתרים זהו תחום רחב המתחק לכמה שיטות כשהעיקריות שבהן והשונות כל כך הן הקידום אורגני והקידום הממומן. לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה. חלק ממקדמי האתרים משלבים בעבודתם את שתי השיטות ואילו אחרים בוחרים בשיטה אחת על מנת לקדם את אתרי האינטרנט של הלקוחות שלהם.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או יעוץ.