כיצד האתר הרגיל שלכם משפיע על דירוג האתר שלכם במובייל?


מיקומי אתר במובייל

גוגל הודיעה לאחרונה כי הגרסה הרגילה של אתר האינטרנט שלכם תשפיע על מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש למובייל של גוגל. המשמעות לכך היא מרחיקת לכת. כלומר, ניתן עדיין לבנות שני סוגים של אותו אתר – אחד רגיל והשני למובייל, וניתן אפילו שיהיו בעמוד של הנייד רק חלק מהתוכן של האתר הרגיל  , כל עוד המטרה היא להתאים כמה שיותר ולהנגיש כמה שיותר את התוכן לסוג המכשיר הרלוונטי.

למשל, אתם יכולים להחליט שאתם לא מציגים חלק מן התוכן של האתר הרגיל שלכם כאשר המשתמש גולש במובייל, על מנת לאפשר לו חווית משתמש טובה יותר. ניתן לעשות זאת באמצעות כפתור "למידע נוסף", למשל.

מה שחשוב להבין הוא כי איכות האתר הרגיל שלכם והתאמתו לאלגוריתם החיפוש של גוגל, אכן משפיע על דירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש למובייל. כלומר, גוגל תשתמש בגרסה הרגילה של העמוד שלכם על מנת לחשב את תוצאות החיפוש. אם עמודי האתר הרגיל שלכם רלוונטיים לתוצאות החיפוש, לדבר תהיה השפעה חיובית על תוצאות החיפוש לאתר שלכם במובייל.

דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש מוביל כמובן ליותר מבקרים באתר, ליותר לקוחות, וליותר מכירות.

לסיכום, שיפור הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל הוא כלי קריטי עבור הצלחת העסק שלכם. קידום מקצועי של האתר שלכם במנועי חיפוש יאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות העצומים שרשת האינטרנט מעניקה.